Arte e spettacoliArt

Pittura "Golden Autumn" Levitan - poesia, trasfiruta à u tile

U famusu pittore russu Isaak Levitan hè un maestru in un rivalu di u paisaghju. I so pitture immensianti di scatula di famiglie à tutti, carchi nativistichi è prominenti di a natura russa u centru, soruce micca solu u attellu cù un sbagliu, ma solu l'artistu pò trasferitu stu modu speciali chì pò esse trasferitu à u canvas. Autunnale Levitinu amava assai, perchè questa ora di l'annu hè chinu d'inspirazione, tristezza è lirusimu. Comu in parechje altri poeti è artisti, in questu l'aria di u vaghjime trasparente è friddu hà suscitatu una sete di creà. Levitinu crescià circa un centu pitturi, raffigurendu i tipi di natura di u otturnu, ma forsi u più famoso hè a stampa "Autunno d'ouro". Scritta in u 1895, hè distinatu da un culore particulari assai brillanti, chì ghjè in un sensu fora di a varietà generale di i paisaghji di vaghjimu.

U pusturinu di Levitinu "Ughjettu D 'Oru"

In l'annu di scrivite u pittore hà vivi in un principale nobile è cundottu in amore cù u so vicinu. Stormy romance e vivenze emocionale brillanti riflette nantu à i cartini creati da l'artista durante u periodu. A stampa "Oru di l'Ouro" hè assai luntanu da l'intrisa tristi di u pastore di a natura di u vaghjimu , caratteristica di l'artista. In u paisolu di u doru ghjustu ci hè un esercitivu, un sensu di felicità di felicità, di gioia, una forza di vitalità. In questa emozioni brillanti hè u valore spiciale è l'incantu di u travagliu.

I salpicelli d'oru chì adornanu l'erba è l'arbureti prima di u principiu di marchjate sò una spezialità unica di sta stagione. Hè stata nutata è illustralizia da parechji artisti, ma a stampa "Otoci d'ouru" hè special. In questu, Levitinu solu in modu so modu armoniu in a tavuletta in a paleta è l'alegria assulanada, è a tristezza assai brillanti è lirica di l'affaire.

Più di e so pitture, l'artista hà travagliatu longu è cun prudenza, circate di trasmetta i più sutili è sutili l'intricatu di a natura chì sò cununanti cù a natura. Dunque, i so quadri facenu cusì forte impression. Pare chì i bidelli, fiumi, erbe, chì sò abituale per tutti, sò illustrati sottili è inspirati chì inevitabbilamenti esperienze una risposta sincere in u visor. Hè cun questu artistu chì a pintura russa incluia tali nozione cum'è "paisaghju di l'umore".

Isaccu Levitan hà cunnuscenza maestru di capisce micca solu u celu, l'arbureti, l'acqua, l'erba è i campi. I so quadri - hè una sola una stampa artistica unificata , carricata da luz è aria completamente cumpresibile. A pittura "Oru di Ouri" crea una impressione prufessiunale è visuale impurtante, chì hè difficiuli di trasmette, cum'è s'ellu ùn hè micca una figura, ma un travagliu liricu chì hè difficiule di analisi. In u 1896 sta pittura era esse esibittata in l'esibizioni di i Wanderers. P. Tretyakov hà compru ind'è a so cullezzione. Dopu questu, u pittura hè una mostra permanente di a Galeria statica Tretyakov.

Per fà una descrizzione di l'impresa "Oru di l'Ouru", ognunu di cunnisciutu per quasi ogni spaziu di zitiddina, è davanti addevi l'ùacchi sò beddi archi eranu nantu à l'oru à u bagnu di un riviu blu scuro, un cielo fratu, cumu si chjusu cù una crostilla di ghiacciu, un sensu indescribable di tristezza di u lume.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.