Food and drinkRecipes

Cumu crià a khinkali in casa. Comu cocilu khinkali in georgiano

L'alimentazione di u mondu reale, chì hè? U pòpulu russu risposta serà sicuru chì hè Pelmeni! Ma micca solu in a nostra cultura, sò parechji platti. Dunque, trà i pòpuli di l'Asia Centrale, ci hè un sacco simili di carne di vacca moltu imbruttata in a pasta, chjamata manta. È i culi fannu chinghi di bao-tzu, chì sò pari passati di dumplings. Ancu l'italiani cresci accussì una varietà di pasta, cum'è ravioli - altru rapprisintativu di "alimentariu di l'omi". Ma i prudutti cè famosu di a pasta è di a carne sò sempri khinkali georgiani.

Impurtante di sapè

In fattu, questa parolla unisci diversi platti in relazione cù a cucina naziunale di u Paese Ssartvelu. E siccomu a pupulazione di Georgia hè custituita da diverse naziunalità, ci sò assai manere di cucina khinkali: Avar, Lezghin, Pastore. Perchè stu piattu hè distribuitu à i vicini, i ricetti di questi parenti di ravioli in Azerbaijani, Derbent è Dagestanu sò ancu nantu à strada. Ci sò diffirinziari in l'impunimentu, u casting, è ancu in u modu di l'usu. Ma, siccomu ci sò primuramente interessate da a so idea di a preparazione di un pianu, in questu articulu pudete amparà cumu cocellu khinkali in casa.

Chjesa di carica

Cumu hè a preparazione di qualsiasi pieno di cusì? Prima di facceti khinkali diliziosu, hè bisognu di sceglie l'embiu. Tradizionalmente, anu aduprà carne piccetta cù una mannella o, à u mìnimu, grinded on a meat grinder, ancu chì questu stigghiu hè cunsideratu micca troppu autenticu. In casu chì avemu parlatu di a variante di u Pastore, hè indiscutibile per l'aiutu di u cordellu per preparà a khinkali. A ricetta ghjovana dispunia à l'utilizazione di vacca, ma in certi casi, hè pussibule di diventà da u canon è utilize porcu magre o ancu u puddastru.

Naturalment, hè megliu di sceglie nantu à un pruduttu frescu, micca pruduttu. Allora, pigliate a carne: a scapula, a partenza o, se ti piace fatter, pudete piglià u collu - in questu i musculi si alterna cù capas di tessuti cunettivi è di grassu. Ci hè una piccata in pezzi petite, perchè u risultatu hè una carne piccetta abbastanza uniforme.

Cume furiatti veramente khinkali? Artighjani georgiani da i tempi antichi l'portanu l'arti vera di a carne grassa cù l'aiutu di dui ardori speciali. À u listessu tempu, si sò ingaghjati in a volta à volta in un ritmu uniforme cù e mani, è i musculi sottutinà è sfriggiate bisognu à i golfi, è l'ariani à tagliu è tagliate. Ma ùn pruvate di ripetiri un tali trucu sè stessu, se i capacità di manicurie di culinary hatchets chì ùn avete micca avutu prima. Hè megliu utilizà un macillero manuale o electricu per questu scopu . Se ci sò parechje cutelli per a pulizia, hè necessariu di sceglie un catechju chì cede una carne piccetta non homogeneia, chjamate pezzi di carne. Ma u molteniu cù un licenziale ùn hè micca necessariu - i manzegli di carne chì ponu spoutate u pane pruvatu.

Fate a carne piccata

Allora, u primu passu hè fattu. A carni hè sceltu, preparatu per a creazione di carne piccola è aspetta per cumpunenti supplementarii. E si pò esse assai diversi. Sì à pelmeni, in più di cipudine è u salinu è a pepite, ùn hè nunda di solitu aghjustatu, cusì a cucina georgiana senza greens è spices ùn hè micca. Ci aghjunghje à u stuffing. Ma nantu à i cipolle di u solitu ùn scurdate micca. Hè bisognu à esse in picculu dadi, è s'ellu ùn piace micca u sensu di e pezzi quandu manghja, pudete aduprà un dispositiu cum'è un blender. A cipolla in carne picca necessaria, prima di tuttu, l'aromugia è a sumerezza.

Spices

Sò amati è apprizzati in Georgia. Ci hè dui agranti pussibuli: pudete piglià e misure preparati, o utilizate a vostra mischju, cumminendu i pruduzzioni tradiziunali in u ramatu desitatu. Tanti l'opzioni ci sò u dirittu à a vita, è l'scelte solu dipende nantu à i vostri brami è l'abitudini. Qualessu di a grande lista di spezii avissi aduprà? Per a cucina georgiana, cilantro tradizionale, cilantro, mint assecatu, timu, zira, tagliato. Tutti l'abbandunarà un gustu unicu à u to pranzu. È trà e preghiera misceli cercanu quessi condimenti cum'è u lupu-sunli o uzho-suneli.

Sì u primu hè in veru a cullizzioni di e cose di l'erbe arriccate, in più di quale hè ancu imeretin u ziferanu, l'api, l'hyssop, ucco-suneli ùn hè nunda solu di a fenugreeki. Un trucu pocu in l'appruvamentu spezie: prima di l'aghjunghje à u mercudu, abbrucià bè cumu quellu nantu à una padedda di fritta fugliale di ferru, perchè abbiancerà a so fragranza.

Cume cibo khinkali in Francese? Hè impurtante prestu una cura particulari à imbuttimentu, avete bisognu di usà quantu verdi freschi in questu. Cilantro, tagliato, aneto, sprigs di menta è isotipu, foglie di timore o sage sarà solu una maraviglia di a carne. È ùn avete bisognu di salvà a so quantità - i Georgiani usanu verdi in a so cucina assai volte più di verdura. Inoltre, l'aghjunghje à a carne piccata pò serve as all, trituratu in cubbi o passava per l'agliu. Ma pudete dumandà: hè stu platu solu per e carne? Siccome ùn hè micca. In questu casu, quantu esamente crescià à preparà u khinkali per i vittani?

Altra opzione

Ricetta tradiziunale vi permette di aduprà in i prudutti di farinati cum'è u furmagliu o funghi. In questu casu, ùn avemu micca parlatu di u pruduttu latinu solidu di latti. U furmagliu in l'intelligenza di i Georgiani hè, invece, un analogicu di furmagliu. E in u ripertoriu di khindi, vale aduprà a so varietà di u pickle cum'è Adyghe, suluguni o qualsiasi altri furmagli bellu. Scogliamu nantu à u bitugero, aghjunghjenu salite è pimentu, è ancu eterni. In casu d'usu di stu miliu, ùn esce u specje - serà più delicatu. Hè ancu favurizatu, i veri Georgiani piglià riposu di funghi. Hè da esse fatta da manciosa fritta cù champignons, ciliures o qualsiasi altru, adattatu à u vostru core. Tagliate finamente, frittile cù cipudine è agliu, aghjunghje spices. Cumu crià a khinkali in casa? Avete bisognu di sapè a regula cchiù mpurtanti - u piccatu deve esse assai succoso, perchè u peghju di a ricetta curretta ùn hè micca solu in carne è di pasta, ma ancu in u caldo aromaticu chì hè acquistatu in ogni "sacchju", chì si spicca à a bocca quandu chjappà. Perchè ùn eremu micca bramante, primu, cunfondenu e rossi è sbattie l'elasticità è a plasticità, è in segnu, in u prucessu di mischju aghjunghje circa una mezza vittura d'acqua fridda per ogni kilogramu di carne / furmagliu / funghi. Pudete ancu aduprà ghiaccio sconcidu. L'acqua hè aghjuntu à pocu pressu, senza firmà à mischjà, perchè hè assurdu da a carri è ùn ùn acquistate una coherenza eccessivamente liquida.

Pasta di cucina

Lasciate u riposu à reste sottu à una tagale limpia, è avemu travagliatu à travaglià nantu à a prova. Hè in khinkali va più chì hè simplice. Hè pussibule di piglià a basa di a ricetta pè pelmeni, creata nantu à l'acqua è a farina, è questu serà a scelta bona. Ma pudete ancu fà in georgianu è rimpiazzà l'acqua cù serum, cusì a massa ferma è più nutiza. Proporzioni appruvistati per questu hè cusì: per kilogramu di farina piglià dui vetru standard di l'acqua o zuccaratu, è ancu di 10 grammi di sal di table è u listessu cantu di zuccheru.

Per a pasta massa, utilizamu ogni superficie llana. Siftemu a farina nantu à ellu, fate un groove, mette u sali è u zuccaru in questu. Dopu quì, cumencia à vultà un scherzu di liquidu, intricciatu in parallelu. Prima, pudete aduprà una cullette per questa, ma hè megliu per fà cù i vostri mani nuvuli. Imbuligheghja beni prima chì a pasta vene da esce da e mani. Dopu à questu, hè bisognu di darà un restu, mette in a frigorifera per una ora. E pudete principià a mudelà. E questu hè questu u più difficiuli di cugliera di u khinkali in casa.

Cumenti interessanti

U fattu hè chì si seguite a tradizione, devenu esse 12 preghisura in tutti i pel'meshka georgiani. Cumu alcuni? U primu, a dimensione di u khindi hè più grande ca l'accumpagnatori rossi siciliani. Pò esse da u pezzu di un zitellu, o ancu di più, cum'è l'ànima ghjacia. Ma per uttene una dimarchìa mediu piglià da u nostru teste da una casata. Avete bisognu à scopre. L'ottellu ottellu hè di circa 2 millimetri. Ùn simu micca affare, a pani hè abbastanza elastica è ùn sarà micca.

Avà nantu à u nostru coru cù u rivestimentu. Hè da esse da cusì à appruntà esattamente a mità di a pasta. Eccu questu hè u più rispunsevule: pudemu formà i rubare. Per fà questu, dividi u futuru khinkali in settori, cum'è l' ora di dialettu. Pigliemu i dèvule per una "mezzanine" condicionale, è truvamu u locu induve esse 1 ora. Aghjulannu è ciauganu. Avemu a prima arrugata. E ora avemu avutu più in un urariu di urariu, unendu in un apogeo-hour. In fine, avete bisogna un saccu bonu pocu, strinte da quì sopra.

Cumu pudè cocilu?

Frà tutti i chefs sò spessu un dibattimentu, cumu cocilu khinkali: steamed, boiled o fried? Hè una materia di gustu, ma tradiziunale hè fervente in acqua fogara.

Ci vole à ghjucate direttamente in un dispusitore cun acqua fogera è mischju cù u mischju, pruvatu di ùn dà a parpelle dilicatu. Dopu à literalment 8-10 minuti corsi khinkali prestu. Pudete sirve à e duie sò stessi, è sforza una crema agria, cilantro picatu, cunditu cù pimenti piccolo o ancu aghjunghje una di e salsi gialli georgiani tradiziunali: ajika, tkemali, o sprinkle with grated cheese cheese Imeretian.

Tips

Eppuru, se avete fattu too picculu picurinu è pasta, ùn hè nunda chì hà mancu per preparà u khinkali friddu. À dumplings, sò bè cogluti in u fretru pè un pezzu tempu, praticamenti senza perde u gustu. Un "ma": quandu u ghjallu, preparate u khinkali nantu à u board, sprinkled cù farina, è in questu forma si mette in u locu per una ora o duie. Puderanu ghjustu un pocu, dopu a quale si pò volte in un saccu.

Allora u khinkali ùn si pallanu nunda, è ponu esse facilemente piazzate. È aghjunghjenu davanti à voi un pannu cù sacchetti fragranti di steam, sprinkle cù un pappellate o cilantro, dab cada à a crema agria è biarà u vignettu georgianu, rossu da u sangue, è bè di vita.

Chjave

Avà sapete à caccià u khinkali in casa, chì significa chì pudete puru cocilu un piacatu cusì diliziosu per i vostri amare.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.