Food and drinkRecipes

Pomme d'apple: ricetta. Pomme di pomme francese "Tart Taten"

Parechje persone anu cunzatu li pasteri francesi u più riforatu, una manera di curiosità, aria è assai gustosa. È sirvutu per u colazione, per a postre per una cena di gala o solu per tè. Basta l'imagine di u pasticceria di pumadore francese, è l'imaginazione trasfiriamenti immediatamenti à e carrughji di Parighji, à una tavula in un cozy cafe. Dui postrali sò a pinzella di l'arti culinari. Probabilmente, ùn ci hè micca una tale persona chì pò resistenza à un aromu finu è gustu deliciosu di prufume frescu. E ùn ci hè micca un omu inmanu chì ùn avissi micca amà. Per a furnara, u focu hè un veru prucessu creativu, un artu a través da quale l'amore per a professione hè spressione.

Ma cumu si puderà appruprià appiccicate una torta di pane francese, è ancu cusì ch'elli ùn difiere di l'uriginali? In questu avemu da pruvà à capiscenu oghje.

Pane francese «Tart Taten»

Stu pastellu di u mazzu hè unu di i più famusi postres francesi. Sugiatu solu, si piacere cù u so gustu è l'aroma, dà un piacè extraordinariu. Dessert hè preparatu prestu è prestu.

Ingredienti : dece cullenade di farina, cinque prugne di zuccheru, dui centu gramma di mantnut, un ovu. Per u cumplottu: tres manzili, una calcina, trenta grammi di vermouth. Per u glaze: dui spondi di cunfettu di l'alberti, una culloca di zuccheru.

Prudutti : prima di stufa a tart Tart Tatra, hè necessariu di sguassà l'appiegazione di a calce è a misura cù una culloca di zuccheru. A mistura hè stata di un tempu per formar un zucchero. Da a calcera aghjunghjite u zitellu, pre-culatta à culleghju nantu à a tavula, aghjunghje vermouth è cunglite.

Preparazione di a pasta

Per a preparazione rapida di a pasta, pudete aduprà un processore alimentariu. In u so pute u burruce di diced è a farina, mischje è aghjunghje u zuccheru. Oghje sò battiati. Aggiuncenu vermouth è mettite a pasta finu à liscia. U processore di l'alimentariu hè un bonu helper in a cucina, particularmente quandu avete bisognu di fà un pezzu di pumma francese "Taten".

Tuttu chistu pò esse riproduciutu cù e to mani, ma tandu avete bisognu di travaglià veloci abbastanza chì l'oliu ùn si funnu. A pasta finita hè recullata in un tavulinu è impannillata in una film di alimentazione, mette in a frigorifera per una ora.

A preparazione di a furmazione è a furmazione

Pensemu chì stamos preparà un Tartu Taten di pomo francese. I mazzuli sò sbagliati è tagliati in tagliati, sguassà u core. À a bacia, aghjunghjendu a carta pergamena, chì hè sbrizza cù farina, è di scorri. Da u cummerciu di partenza, cumincià à spargià e cipolle chì u core di u fiore hè furmatu. Sprinkle with cal prepared. U pastellu hè furnitu per quaranta minuti.

Intantu, u melitonicu è u zuccheru sò sbagliati, frenu per un pezzo. U cuncepimentu hè eliminatu è cunsigliu cun una mezora cale. Prune-made French apple pie, a ricetta di quale avemu cunsideratu, hè stata tosta.

Patu di pani cun migghiuni

Questa postruzione pò esse cugliate à u capu, i parenti è l'amichi viranu d'aspittà à pruvà pastelli delicati è fragrances.

Ingredients : centu quattru gramma di farina, sesimu grammi di mantra, un ovu, ottu vetru di latti, centu gramma di zuccheru, una culloca di levitu, un pezzu di sal, trè pumati. Per u foglie: trè pitture di canella, settanta grammi di farina, quaranta grammi di latte, setti grammi di zuccaru brùardu.

Preparazione : prima di paltarà un pumu di pumma francese cu migghiura, avete bisognu di fà una pasta. Per fà questu, vendu u mantellu cù u zuccheru, aghjunghje l'ovu, u salinu è a farina cun pezzu di soda. Pò pourdu u latti cun lèvitu è mestisce a pasta. Hè postu in una forma preparata. I mannari sò limpiati, cut in fette è si sparghje nantu à a pasta di pane.

Allora preparalli u zitellu. Per fà questu, a farina si mischia cù canna, a mantra è u zuccheronu sò aghjuntu. Sta mischju hè struitu fruttificatu da mani, dopu à quale hè postu nantu à u fruttu. Agghiunciu un pezzu di pumma francese, a ricetta di quale hè assai simplice, in u fornu trenta cinque minuti.

Pomme pastiche è amanduli

Ingridienti : quattru ova, dui centu gramma di latte, trenta centu cinquanta grammi di farina, duie centu cinquanta grammi di zuccherinu, un pacchettu di pezzi di furnitu, un saccu di vaniura, cinquanta grammi d'amanduli in uzzu, trè pumati, dui cullizzioni di zucchero di limonu, zucchero pulbu.

Preparazione : questu pastellu di pumata francese hè fatta assai simpliciamente. Per questu, i manzoni sò finamente chopped, spartu cù u zuccaru di limonu, mischju è surtutu per un tempu. Intantu, a farina si cunghjunghjia cù un pappu di ghiaccio, aghjustate vaniglia, amanduli è zuccherinu. Oghje sò batti è aghjustate à a mezua seca cù a mantra di crema funnuta. Tutti mondini dettu.

A mezzo di a pasta hè stata dispunibule nantu à un mudellu, i manzoni sò colpi nantu à a cima è cuparta cun una segunda mità di a massa. A robba hè stata in un forru precuvenu durante quaranta minuti.

U pezzu finitu hè struitu è sprinkled cun zucchero pulmuniu. Sta cattazza hè culinata cumminata cù u gelato è u caffè.

Patata di pumu invertit

Ingredients : un kilogramu di manzili, centu cinquanta grammi di mantnut, centu trenta grammi di zucchero pulmuniu, un pacchettu di zucchero di vellerie, canna è walnut à u gustu, pasta di torta fugliale prestite.

Preparazione : prima di paltarà u pezzu di pumuta francese, hè necessariu di grassà una padedda alta cun mantra, pour u zùccheru in pezzu è di focu à disolvi l'ultimi. L'Apples sò limpiati, tagghiati è ponuti da quì sopra per quessi cubanu completamente a superficie di a padedda. Sò calati quattru minuti, senza interferisce, per caramelizazione. Pudemu u focu à a padedda in u fornu à deci minuti, è aghjunghjenu a canella, a vainilla, a castagna à i manzili.

A pasta hè rotolata è coperta cù manzili per quessa, vai fora di a forma. I disticciate sò stufati intornu è fretu in u fornu quasi deci minuti. Adupratu, a forma hè cuparta cun un grande pranzu è vultatu, saldatu duranti deci minuti, è dopu smanitatu. A coccia hè pronta, è manghjarè u pasticceria francese in casa.

Pie, con, mele, caramelo

Ingredients : sei hundred grammi di sour apples, sei spese di mantova, dui vetru di zuccheru, dui ova, setti grammi di crema agria, a mità di cuperia di casca di limonu, a mità di culletta d'extracte di vainilla, un vetru di farina cun una corchea, a mità cullera di pezzi di furmagliu, zucchero .

Preparazione . U pumu di u pumadoru cù u carameddu hè prestu cumu seguitu: i manzili sò limpiati, cut in finti sliced e sprinkled with juice of limone. Sò disposti in una forma fatta. A mezzo un vetru di acqua, mette un vetru di zuccheru è fateurila finu à chì a mischju havi un culore ambru. Stu caramellu hè chinu di manzili.

A mantenza hè battava cù u zuccherinu finu à l'ombra, aghjunghjenu ose, crema agria, vaniglia è zest. Dopu, mestisce a farina cun u pane di poi di pagliaghja è u salinu, sferisce a misura oliu. A pasta hè stata di manzili è furnite da quaranta minuti. A basa chì hè finita hè chjucata per quinze minuti è hè spargugliatu nantu à un grande pranzu cù un riposu. Sopra cù u zùccheru in puli è sirvutu pè tè.

Apertu u pumu

Stu batch hè preparatu senza l'aghjunghje ose. Spicca fragranza è assai gustosa.

Ingredients : dui centu cinquanta grammi di farina, dui centu gramma di zuccaru, un pocu di sali, centu cinque gramone di mantra, trè pummo dolci, mità culletta di cinnamonu.

A preparazione : Prima fate a basa di u pastellu. Per fà questu, a farina hè spressa in una chiacchera è chopped cun oliu friddu in modu chì si ponu pezzi petite. Centu gramma di zuccaru hè chjucu in pollu, hà versatu in un mezcu è frenu cù e vostre mani. Puderaghju aghjunghje salite è trè zucchiole d'acqua (lettu) è mettite a pasta (devia fala). Un ballu hè furmatu da ellu è si mette in un saccu di plastica, mette in a frigorifera per mezu di una ora.

Intantu, i pumati sò limpiati, cut in small slices. A pasta hè stata fatta da a frigorifia è si trasfurmate in un capu, poi pusau in forma è creà a basa per u futuru pastiscale. Nant'à i latiti faci una bella edgitura.

A pasta hè sbrizza cù u zuccheru. Arriccò i manni in trè file (da u cantu à u centru). Pour u zùccheru è a cannella nantu à u fruttu, aghjunse una torta di media ora in u fornu.

E finarmenti

I pastici francesi sò assai apprezzati in u mondu. U pezzu di pomme francese hè nunda escezione. Questa postreta hè bella è dilicata, hè amatu di l'adulti è di i zitelli. Senza senza furmarià cù una scorcia fragranza ùn passa micca u colazione in Francia. A creazione di desserti quì hè una fascinante creatività chì dà ghjocu è espresu in amore pè u so travagliu è di e persone.

A cucina di stu paese hè sempri cunsiderata cum'è u Piccolo di a perfezione in l'arti culinariu, è i chefs anziani sò un kind di poeta. I Francesi - amatori di delights, perchè sò sceglie è scrupulous in a selezzione di prudutti di qualità per i so prudutti. Forsi hè per quessa li prudutti francesi sò tantu belli è diliziosi. L'impiccante Apple hè unu di i posti più populari di notte solu in Francia, ma in tuttu u mondu. Hè preparatu per u colazione, è ancu per parechje festa è celebrazione. Spicciamente com'è dinle poste per i zitelli, perchè hè assai gentile. Mimmiu a vostra famiglia cù prudutti raffinati francesi, almenu una volta per a simana. Bon appetit!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.