Arte e spettacoliArt

Camille Corot - un periudu di transizione in a pintura (da a vie à a nova)

Jean Baptiste Camille Corot (1796-1875) hè un artista francese, un colorist assai suttu. In i so pitture romantichi sò parechje tons di tonu in u stessu culore. Questu hà permessu di ottene transizzioni di culore sutile, chì mostra a ricchezza di u culore.

"Ritratto di una donna cun una Pearl" (1868-1870), Louvre

Questu chambre, per quale Camille Corot piglia per u mutamentu di "Ritratti di a Mona Lisa" è l'travagliu di Jan Vermeer. U so mudellu di Bert Goldschmidt hè dressed in unu di i vestiti italiani chì Corot hà purtatu da i so viaghji. Ùn attrava nè u prugettu di i culori, nè u lussu di i vistimenti. Nunda ùn distraisce l'aspettu da a so fàccia. Cusì, l'artist prova di custruisce u cuntattu cù u visor. U velu più liggeru cuntene a testa di una ghjuvanetta chì sguardu veramente u ritrattu. I so baciaddi labbra ùn anu mancu un sonrisu, hè cusì immersa in cuntemplazione di quellu chì vippi micca prima di u ritrattu. Eccu a recepzione di Leonardo. Ma u grande Italian hà calculatu a so "Mona Lisa" in secca cum'è tutte e lege di a matematica. Camille Corot hè statu impussìbule d'alcuni, è forsi ùn hà pruvatu, ripetuta ripetizioni di circles, cum'è in u ritrattu di Leonardo. Quì ci sò solu duie circles - u capu di una ghjuvanetta è i so bracce. Inseme, questu settellu un certu ritmu. Cum'è Leonardo, u mudellu hà un pezzu simplice - i capiddi liberate falendu nantu à e spalle, da quì u vechju è a casi manca di ghjente. Ùn ci hè micca paisaghju. Una donna giovanile hè cum'è un raghju diventatu da un cattivu sfuru incontru, nantu à quale (torna torna à u travagliu di Leonardo), l'ombra spese à u fondu di a stampa. U costume stessu è a varieghja di culori ci guidanu à Raphael, è a perle usata riceve di Vermeer. È ancu u ritrattu è poeticu, ma micca indipinditu.

"Memorias di Mortfontaine"

Questa hè una storia maestra chì Camille Corot hà scrittu oliu nantu à tela in u 1864. Una ghjovana cù i zitelli piace a tranquillità di u lavu. Questu hè u travagliu più poeticu di un maestru maiò sapene. U so ritimu porta l'impronta di un mondu idealizatu è, à u stessu tempu, ùn porta micca a rialità. L'inclinazione realistichi di u ghjovanu Corot sò stati cumprati cù elementi romantichi è u ghjornu un pianu entre u realismu è u muvimentu di i migliori di i Impressionisti. In questu paesaghju cù u lavu si attrae micca primurmente micca i dettagli, ma u ghjocu di a luce è a paleta mudesta, assai pocu vivu ca l'di l'impressionisti. Fuzzy, infurmazioni disturbi permettenu di ricurdà e antichi ritratti chì l'artisti recopilaru.

Mortfontaine hè un picculu paese in u dipartimentu di Oise in nord di Francia. A primu, in i 50, Camille Corot visitò st'arti per studià u riflettu di a lumera in l'acqua. E in "Memoirs" ùn reproduce micca in dettu u paisaghju, ma ricurdeghja sta poesia cumplessa è a serenità di a situazione, generalizando i so impresioni. Cumu l'artista stessu disse: "A bellezza in l'arti hè bagnata in a verità, chì ricevi da a natura. Aduprate sempre per attuale un postu certu senza perde a frescura di u sensu chì m'hà pigliatu. Aura di tranquillità, una atmosfera brumosa chì copre a tela sana, suggerisce chì avemu di fronte à una prima matina. A tonalità bruneanizzia culurita di u paisaghju cumplementa i culori di u celu è l'acqua chì dà u paisaghju un certu misteru è un silenziu especialu, in ogni rumore hè intesu è chì si pò esse listened. A manu manca sò una picciotta cù dui zitelli chì e cipressioni sò stallate chjaramente in u pianu di un arburu seccu, chì ùn ci hè casi nisunu rami viventi. À questu puntu in u ritrattu, una ricustanza propria di Corot hè stata utilizata - un postu luminoso spartente.

"U Ponte in Monte" (1868-1870)

Jean Baptiste Camille Corot viaghja à i so locu nativu è si mette parechji di elli à u tile. Duranti a so vita, l'artista hà scrittu circa trè mila opere. "Ponte in Monte" - unu di i più famusi di i so paisaghji. Per pitturaru stu paesaghju, Koro hà firmatu in una isula da quale l'estensivi i lochi geomtronii di u ponte eranu chjaramente visibili, chì cuntrastenu cù i tronchi d'arbre tortu di u primu pianu.

Ritratto di Madonna in Blue (1874)

Questa tarda di u Corot hè in l'esposizione di u Louvre. In u tile, nantu à a so back and half turned towards the viewer, in una posizione tranquilla hè un mudellu cù mani nude. Cum'è a jacinthe bianco, hè sopra à u sfondatu giallu. Nunda ùn distrae a so attenzione da u visor. Degas hà apprezzatu i ritratti di Koro per più di paisaghji. Sottu influenza di i so ritratti era ancu Van Gogh, Cezanne, Gauguin è più tardi Picasso.

Jean Baptiste Camille Corot: travaglii

Questu artista si prisintò à un tempu quandu l'academicismu classicu ci era già sughjettu, è una nova direzione in l'arti ùn era micca furmatu. Dunque, i so opiri è anu una stadiu di transizione in a storia di a pintura, chì ùn mancani micca di u travagliu di stu pittore. Ellu stessu circà novi modi. Questu hè specialmente evidenti, perchè u travagliu principarmenti in l'aria aperta è a scala di u culore hè creata in u stessu culore, chì era evidenti da e riproduzione sopra. I so semitonni fissi (vaddi) cuntenenu tutte l'espai circundante. Hè nantu à elli chì l'unità di u mondu è l'omu hè struitu. A descripció di i ritratti di Kamil Koro hè datu in a prova di l'articulu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.