Arte e spettacoliArt

Arthouse - chì hè? Art house russa

Se risposta sminu a quistione: "Arthouse - chì hè questu?", Allora sta filmu hè micca per tutti. Eccu i cesti per l'intellettuali, per questi persone chì circate un significatu prufunditu in tutti i fenomeni di a vita, per quelli chì sò filusòfichi, è ancu inclinati versu u novu.

Ci hè ancu una casa di l'arti cusì chjamata cù elementi. Hè per i fannijiet di film eroticu, per esempiu, è ancu cù sceni di cruelità. À questu gruppu pudete cumparisce i scogliu, tutte tene di "pelle di horror".

Salumi di cucina Gourmet

"U pelle ùn sò micca per tutti," qualchissia vi diciarà. "Ma Lenin hà proclamatu ancu chì u cinema hè u più impurtante di tuttu l'arti per noi".

Tuttu. Più tantu tempu stu generu d'arti era u più in dumanda. Hè cresciutu più di una generazione. Sì, è avà a più grande box office fate a cinta, cuncepimentu per un auditu di massa. Allora ùn anu micca offisu.

A strada, u terminu "arthouse" ("a casa di l'arti") hè apparevutu in i Stati Uniti in l'anni 40 anni di u seculu passatu. Allora i cinemas principianu à travaglià, mostranu i classici di preghjudiziali, filmatu in Hollywood, film stranieri, è ancu di i pittori privati creati nantu à i principii di a produzione indipendenti. Aggiungere quì, è film per i membri di i minori etnii di l'America.

Per a distribuzione filmali, cum'è eterni, induve i pelle funu avviate chì ùn eranu cunnisciuti per i vasti massi di cunsumatori, diventenu un nichulu especial. È oghje hè una situazione simili in parechji paesi.

Vulete dumandà: "E da l'aspettu di e finanziari, arthouse - chì hè?" Alas, sti filmi ùn anu micca bughjetti sulitti. Costumanu costu menu di $ 10 milioni. Ùn brillanu è effetti peculiari. In cunseguenza, ùn sò micca misure multimillion-dollar box office .

Ma ùn hè micca u prufittu chì vene da i creatori di u "cinema di l'autore" in u primu locu. L'idea hè di aiutà à i spettori capisce u mondu, à circà nantu à una vista straordinaria. Sta pusizione fa causà a necessità di cercà una nova lingua, un furmatu diversu per filmi.

A trama hè quasi micca impurtante

A ligna di linea di l'arti hè, in regula, in u secondatu. Quì "appuntamentu" mostra u mondu internu di i caratteri, i so sentimenti, u ragiunamentu, e cuncludi. Questa ùn hè micca u so cine di Hollywood, micca sapone in una seria, induve l'idea hè simplice è faciule, i caratteri sò semprici è chjaru, a musica hè divertita, l'effetti spettate sò impressiunanti. Cumu tuttu questu, è a ghjente hè cuntentu, è i creatori di a prublema prublemessa maiò.

U statutu hè fundamentale differenti. E hà avutu. Hè ricivutu assai emozioni, sughjenu in u so "nostru". Partenu à pensà à a vita seriu è profundamente, pruvate à circà u mondu per l'ochji di l'altri populi. I volenu ancu di diventà creati, solu in i so propie, per via naturali.

"Volchok" hà cullittatu parechji premiati

I creatore di i filmi sò constantemente à circà di i novi medichi spressivi. Ricuperazione à solu suluzione standard, l'autori di u "altre cinema" spessu facenu scuperti veri in l'arti.

Eccu un esempiu di l'arti russa - a film "Volchok" dirigit da Vasily Sigarev (2009). A ghjovana tornata da u prigiuni. Havi una marca terribili di assassinu. Ella prova di scurdà di u passatu, vole di truvà felicità personali. À u listessu tempu, ùn ùn paga micca l'attenzione à a figliola, chì ùn avia avutu mai vistu prima. È un zitellu siveru, abbandunatu, addivintau cum'è un lobo cub, ghjucatu cù u so ghjocu preferitu, chì a so mamma hà da spustamenti accidentà ...

Stu drama psicologicu guadagnatu assai premiati à Kinotavr (u megliu filmu, u megore guidata era Vasily Sigarev, u megghiu rollu era Yana Troyanova), u prumuvutu di l'Elephant Bianco in a nominazione di u Mellore Filmu, in più di i primi locais in festivals di cinema in Suisse, Repubblica Ceca, Almania, Francia, Ucraina, è "Nika" per a megli camera.

Pudete vede per voi stessu: a più bella casa di l'art house movie gourmet.

Piggy bank of genres

Dopu manera, l'arti russa hè ancu una varietà di genre. In u guaranu di u cinema alternativu, ùn sò micca solu filmi, melodrammi, ma i film documentale (per esempiu, "Walks with Brodsky", 2000) è ancu caricaturale ("Rain on top", 2007, "Premier Nika").

Frà tra i pitturi straneri, u tìtulu di u megliu hè sicuru d'esse ricevutu da a prima premiere di u 2015 da "Arthouse Traffic" - a film "Un omu chì era too loved" (Francia). Stu melodrama criminal si n'andò à u lettu rumanu u 1 di ghjennaghju di u novu annu. In i roles principali - Catherine Deneuve è Guillaume Cane. Dà u tipu di attori, hè vucale à fà una opinione indipendenti di questa edizione maestra.

Cio nettu chì a film hè basatu annantu à i veri avvenimenti. In Nizza, a figliola di una mistressa di un casinu di lussu scappa senza traccia. E a vigilia traiatò a so mamma, dicendu di i so affari à u mafiosi lucali ... Hè assai anni fà, ma in Francia l'intaressu in a morte misteriosa di a zitella è tutta sta scandalosa storia ùn hà micca stabilitu finu à questu ghjornu. Inoltre, u novu è a film hè statu scrittu annantu à questu. E pocu tempu u suspeturu per a terza volta hè stata tata per prucessu ...

Ùn serà micca persone indifferenti

Speremu, dopu avè lettu stu articulu, ùn finisce micca di cunplexità è dumandà: "Articulu - chì hè?" E puderete capisce u cinematugru alternativu. Forsi anu ancu u to piaceru. Nuddu pò micca aiutà, ma cum'è per esempiu, "Sirena" - u melodrama romantica di Anna Melkian. Or a storia di u filmu "Spazii sanu" - versu a solitude di i adolescenti, Igor Vorskla. Per ogni criteri, sicondu a quale a casa di l'arti hè decisa, propiu. Comu cuntrastu a l'opcions supra, "Pussycat" hè una cummedia psicologica da Gregoriu di Constantinopuli. Hè stata misu cù cinque mine-storii. In un eroi - un criaturu, in altru - un adulescente, in u terzu, etc. - un successore di riprisione, un scrittore fallecido, una vera ballarina. È ogni narrate annantu à a so vita, cusì à un cuntrastu à l'altri ... E ancu a rap paràbula di Ivan Vyrypaev "Oxygen" certamenti causarà una tempesta di emozioni pusitivi. O abusive ... Quì sola, pari, l'indifferenza ùn sarà micca.

U mondu

I cinematografiche d'Italia, Germania, Francia, altri paesi pò ancu presumirate di creà a best film di l'art house. Suffice per ricurdà u drama "Chungking Express" (Hong Kong, dirigit da Wong Kar-Wai), u travagliu autobiographicu di Federico Fellini "Fianchi di Mamma" è "Nights of Cabiria" (Italia), "Sette Samurai" di Akira Kurosawa (Giappone). Ma questu hè tuttu un clàssicu, inscrittu in a storia avà è cun un canna di ferru.

In ogni casu, i filmi di i nostri ghjorni sò ancu interessanti: "U dettu di u Boudou" (Germania, 2013), "Zerkalo" (Belgium, 2013), "A strada ch'eddu ellu" (Brazil, 2014) è altri.

Sarafan

Comu sapete, a megliu publicità hè una parolla di bocca. Allora vi dite à i vostri amichi è i collegues chì ùn anu micca una quistione: "Articulu - chì hè?" E se si aggradisce? E ci seranu più fannii di issu ghjuntu curioso.

E ciàvuli chjusi, cus-chamati "arthouse" cinesi cù l'ambienti speciale è a discussione sussegwente di a film addiventanu. Questu ùn hè micca definitu ùn esse ghjunghje imenussi imaginativi per un uditanu vastu. Hè ancu una festa di film è documentale, è animazione è genere.

Infatti, ci hè quarchi cosa di vede è penserate. Ma speciali cun piacè chì i nostri diritti ùn anu micca inferitui à quelli impurtati è creanu vignaghjoli vera.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.