Arte e spettacoliArt

Ritrattu di Mozart - u geniu di bellezza pura

Chì ci hè detta a musica in a vita di una persona? Certi ghjenti ùn avete micca bisognu à tutti. Sì, sò questi. Certi poni ùn puderanu micca passà un ghjornu senza fà musica di ritmu simplici. Questa lista pò esse continuata. L'opere di Mozart capisce è ferma ancu una persona indifferente à a musica, se per qualchì propriu ellu stessu à sente.

Amuri in u travagliu di u cumpusitore

U talentu musicali di Wolfgang Amadeus s'hè manifestatu in prima zitiddina. Hè statu sughjettu à tutti i genre musical. U ritrattu musicale di Mozart hè una armonìa cosmogonica basata annantu à l'amore. L'aligria è u dulore di u primu amuri, quandu u fiancu rifieghjava di casuarla, l'aiutò à alcuni pianu creativi inespettatu. In u "Casanu di Figaro", a ghjovana di Cherubinu tremblu tutte i sentimenti chì u circonu. Hè in amore cù tutti e donne di volta, eccitamente fervidu è ùn pò micca cuntrullà u so cumpurtamentu. In Don Giovanni, Mozart alcuna a tragedia più prufonda, chì mostra com un instinimentu cuntrolu eternu putente move u so eroi.

Simfunia N ° 40 (G menor)

Hè custruitu di quattru parti. Dopu stu tempu Mozart hà survivitatu à a morte di i zitelli è di a mamma, u so babbu era gravemente enfermatu, à quale ùn pudia aiutà, perchè u tema di a morte sona in a prima, a seconda è a quarta parti di a sinfonia. Hè un ritrattu di Mozart - una persona chì stende una tragedia di l'ànima.

A prima parte di a simfunia accumenza immediatamenti cù notte ansiusi, è in questu, cum'è in a quarta parti, ci hè una lotta cù u fattu malviziu. A seconda parte hè preseltu, cuntemplazione, chinu di caghiaru, affettuosu chjappà. U so passaghju da u E major flat à u G minor, à a figura minuit di a terza parte, in quale ùn hè micca nunda, ma ci hè una forza severa è scura. U finale (a quarta parti) hè duale. In ellu l'elation indiscreta è l'amare sò intesu, u sensu di l'ansietà incomprensibile hè suppressu. U travagliu finiscinu assai è amargamenti. Questu hè u ritrattu musicale di Mozart in questa famosa obra.

Mozart hè un cumpusitori per tutti i tempi

U talentu di u fenu fenomenu di u gran compositore hà sviluppatu cù forza straordinariu. Da a natura era datu tutta a cosa: audizione, memoire, ritmu, fantasia musicali. È hà amparatu e ligami di a musica cun impatente intangible. Hè amatu per scrive, falla cù a grandezza è u desideriu. Ma era un forti turmentu per ellu. Per esempiu, l'attrachju à l'opéra "Don Juan" u cumpusitori hà rializatu à a notte à qualchì uni ghjorni prima di u performance. In a so vita, erani trè persone, quand'ellu cambiò com'è persona è un cumpusitore.

A prima opera prima di "Idomeneo" hè scritta quan u so amore si colapsò. I travaglis creati entre "U Casu di Figaro" è "Don Juan", determinanu u seculu periudu di u so travagliu. È l'ultimu ultimu annu di a vita hè marcatu da a creazione di "Funnula magica" è "Requiem".

U cumpusitori ùn pare micca luminu è aria. U scopu di u so travagliu hè di unisce l'armunia di u mondu. Questu hè Mozart. U ritrattu di u cumpusitori hè custituitu di circà i modi per i principii spirituali di tuttu u vivi, tuttu ciò.

Mozart in a vita

A Creativitat era u significatu di a vita di u cumpusitore. Sì senza elu, u creatore ùn pudia esse micca. Ma era tutte di contradicenzi. Mozart hà amatu piacè è ughjettivu, belli è belli. Arruganza ùn era micca inherentu in ellu. A delicatizza, l'honesty, l'orgogliu, a simplicità è a gullività completanu u ritrattu psicologicu di Mozart.

Mozart in l'imagine

Sì vi vede u ritrattu di Mozart cun simplicità, po è ponu esse nutatu chì era una persona energètica forte. Ritrattu di Mozart (pictured in l'articulu) mostra una persona cuncentrata. U cumpusitore avia sempre un nasu, cusì l'artisti sò spessu rapprisentanu cum'è u capu in i ritratti. Sicondu u tistimunianza di e persone vicinu à ellu, l'espressione nantu à a so fàccia era cambiatu in constantemente. Hè riflessu viulamente tutti i so sentimenti.

Questu hè stata u più grande cumpusitori in a prima apprunzata. Hè bisognu à sente a so musica, cunnisciutu da ellu è sè stessu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.