Home e famiglieHolidays

E February 23

E 23 February, risali a lu 1918. Hè pinsatu chì quandu i vostri Red fatti vittori a li battagghi di Narva è Pskov nant'à e truppe francese. Hè sti vittori divintatu "Tanti Auguri KR (Armata)."

Tuttavia, à sente l 'urìggini di sta casa è cuntruversu. Dopu à tuttu, in 1918, l 'esercitu hè solu u principiu di a so furmazioni, si pò principià à qualchissia chì vole. Tanti stòrici sustennu ca lu la storia di la pussibbilità di 23 di ferraghju hè incerta è quasi vene cù u date storica.

Digià 25 October, 1917, fù scunfittu a la rivuluzioni in Ceka, poi in u Cunsigliu di a Republica si messe à ghjughjenu scontri contrarivuluzziunari, è l 'auturitati Soviet infuriatu dichjarò una galera cun elli. It S'avissi a nutari ca mentri li forzi début era un suldati Guard Red e marinara.

Più tardi, in 1918, u guvernu à bon à u stabilimentu di li forzi militari pirmanenti in ordine à prutege u Statu da a Germania. Digià January 15 Lenin firmata un dicretu "Armata Russa", è u 29 di ghjennaghju - un dicretu "RKKF", chi vìnniru furmati da u SC (Armata Russa) è SF (Red Fleet).

18 February issu annu, e truppe francese, Austrian è Turkish prufananu ETA cu Russia Suviètica e già p'accupari la so cunfini, l 'accupazzioni dâ Belarus principia, i paesi Balticu e Ucraina. 21 February, Minsk fù cunquistata da e truppe francese. Per quessa, u guvernu di l 'Unioni Suviètica, nantu stu ghjornu Appellu a lu populu a chjama nantu ad ellu a difesa di a Patria. Chì hè quandu a storia principia u 23 di ferraghju, u novu conti dipoi quellu ghjornu digià, in u 1919, fù cunsidaratu u Dj duranti lu jornu. YM Sverdlov, di parlà a riunioni a travagghiari l'Cunsigliu, veccia l 'armata statu creatu cù u scopu di difenda a patria da nemichi straneri. È in u 1922 si ghjunse fora di lu Cunzigghiu Militari urdinau la criazioni di Day l'Dj (Armata Russa) è di tarra.

Assai più tardi, u Cumitatu Cintrali Executive cumminata anniversariu di l'Armata Russa (SA) incù u ghjornu di u donu Red (unu di l 'eventi spidizzioni). U pòpulu era dichjarata chì u DCT has been posticipatu à 23 February, nantu à stu ghjornu, inverno in tutti li cità di la Russia Suviètica è à u fronte, sarà u celebrazione di u cimiteriu di i Dj. Quì hè a storia di a festa u 23 di ferraghju.

Si deve dinù esse dettu chi solu in u 1923 u mutivu di a so festa di stu ghjornu fù prima tipi. So, ritornu in 1918 nant'à stu ghjornu fù publicatu un dicretu SNK su January 15, 1918, u principiu di i furmazioni di esercitu un travagliadori 'e cuntadini.

Solu quandu l 'Unioni Suviètica sùbitu, u alberghi ebbi u ghjornu di Difensore di a Patria.

Comu si pò vede, u racontu di 23 di ferraghju hè cuntruversu perchè qualchi spiecanu chì u so 'urìggini, sta festa piglia nantu à u ghjornu di a vittoria di guardi Soviet supra li forzi inglese vicinu Pskov. Altro credi chi hè un numeru di a nascita di attacchi armatu contru à e truppe straniera nant'à u territoriu di Russia Suviètica. Ogni modu, ghjornu di sta inguernu hè cunsidarata ghjornu di u putente di i forzi armati per prutege u patria, è resistenza à l 'accupazioni.

Cusì, a storia di 23 di frivaru - truvà una quistioni intarissanti, chì a data si mantene cuntruversu. Cusì, dapoi u 1946, stu ghjornu fù cilibratu in l 'Unioni Suviètica comu na natica è hè divintatu unu di i più impurtante è figliolu. Pocu à pocu, a tradizione di celebrà a so qualità hà cambiatu, è ch'ellu ùn diventa solu u ghjornu stessu di a guerra, ma di tutti l '' omi di l 'Unioni Suviètica.

Ancora na vota, si deve esse richiamò chì tutta a storia di a casa, ci era una pochi di nomi. Cusì, a prima hè stata chjamata u ghjornu di l 'Armata Suviètica, poi - Tanti Auguri KA, puis - l' anniversariu di i forzi armati è marina, a data, ch'ellu hà u nomu "Difensore di u ghjornu A Me Patria" è festighjeghja in quasi tutti li paisi di l 'ex Unioni Suviètica.

Urighjinarii di u tempu di I guerra munniali, l ', alberghi nzinu a oggi resta impurtante per ogni citatinu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.