Articuli publicatorii è scrittiMagazines è newsletter

A ricerca più distribuziva in u mondu. I nomi di i diurni cchiù famusi

Ti ricùardi di manera chì l'eroi di u famusu criticu di film critica "Moscu ùn credi micca in lacrime", chì hè quì nantu à a schermu quasi 35 anni fà, discutia ca u teatru disturbarà u teatru o micca? Comu pudete vede, u teatru hè vivu! Questa hè a mellor risposta per i pessimisti chì affirmanu chì l'Internet rimpiazzà l'arti stampati. Inoltre, i novi magazines sò sempre presentati, è per certi perjodici hà pussutu eventuali parechji anni per attraversà una auduzione, chì hà bisognu di circulazione di parechji cintunari mila o ancu milioni di copie.

Un pocu di storia

Comu si cunnosce, a rivista hè un publicatu periculu, chì, secondu u GOST, devi esse una rubrica permanente. A strada, l'idea di notificà e cumpagnie scientists è di u publicu generale nantu à novi scuperti vinìanu acciduti prima u dirittore Denis de Sallo. Hè statu ellu, cù l'appruvazioni di u colbert All-Powerful Colbert, publicatu in u 1665 a "Journal des Savants", chì un seculu dopu Voltaire chjamò u prototipu di tutti i publicazioni di tali publicu. A strada, era Salo chì introduciu u cuncettu di rispunsenza, invitendu à i lettori per "mandà i so cumenti per ch'ellu era ancu publicatu in a journal", è hà cuminciatu à metterà illustrazioni, cumprese assai grande. U primu travagliu periculu in u mondu hà avutu prumuvutu pocu classificatu in u publicu di lettura Per quessa, ùn hè micca surprised chì, à a fine di u 17u seculu, ci era digià cinquanta ghjurnati in Francia in direzzione diffirenti.

A ricerca più distribuziva in u mondu

Comu si cunnosce, a maiò parte di e super-realizazioni in diversi campi sò publicati in u Guinness Book of Records. Eccu, ci hè stata chì a ricerca più distribuziva in u mondu hè a Watchtower, a so circulazione hè 40.000.000 copie, hè publicata in più di 180 lingue. Dopu à u 1879, u publicatore hè a famosa organizzazzjoni di i Testi di Jehovah, a rivista hè stata mandata in 236 paesi di u mondu induve e cumunità di seguitori di sta urganizazione sò legalmente o attivamente illegale. True, in stu casu, u tìtulu "u journal di più distribuzione in u mondu" ùn significa micca chì a Torre di vigilanza hè assai populari.

Dopu tuttu, hè cunnisciutu chì assai "testi" sò di vulsutu à parechji tricksi per cunvince certu "ànima", chì, in u so parolle, devenu esse salvatu, leghje o, almenu, accunsenu à fighjà. In ogni casu, in u mumentu, u permessu di distribuisce a Watchtower nantu à u territoriu di u nostru paese hè statu annullatu, perchè sta rivista hè spentificatu di pruvucariamente impurtata illegale in Russia, in particulare chì i membri di sta urganizazione anu una vasta esperjenza di questa attività. Dopu tuttu, per più di 140 anni di esistenza, anu statu constantemente persone per l'autorità.

In quantu à u cuntenutu di a pubblicazione, basta di dì chì in u primu issueu di a Watchtower per l'annu 1879, u scopu principali di a publicazione hè statu dichjaratu: "Per aiutà à i lecturi rinnuvevvi chì u mondu travaglia in i so ultimi ghjorni". Quand'elli dicenu, i cumenti sò innecessarii!

Riviste russi

Perchè oghje entre l'edizzioni stampati di u nostru paese u palme di u primu locu in u nùmeru di lecturi appartene à a TV Guide "Antenna-Telesem". A so circulazione sittimanali hè 4 077 288 còpi. Di sicuru, questu ùn hè micca abbastanti per qualificarii per u tìtulu "u duminiu più distributtu in u mondu", ma a figura hè sempre impressa impressesiva. L'alcunu geograficu di a publicazione, chì include 72 cità in Russia è 4 città in u paese Balticu è CIS , hè ancu solidu. In questa rivista, i lettori pudete leghje u prugramma TV, avè imparamatu più nantu à a vita di l'astri, truvate un gran numaru di cruciveri è rombbe, è avè cunsiglii chì seranu utili in manutenzione.

Frà chì i più populari sò riviste russii, cum'è Tuttu per una donna, Domashny Ochag, My Cottage Favourite, I misteri di e stelle, è altri. In più, ci sò versioni russa di rivista famosi chì anu U nostru paese un auditu di parechji cintunari mila parsoni.

Edizzjonijiet stampati per e donne è e donne

A prima rivista di a donna russa era publicata in u 1779. Partiu per fà scopre e donne à e novità di a moda è insegni a bona educazioni. Un pocu tardi, da u principiu di u XIX secolo, riviste di l'orientazione littiraria è divertente cumincià à esse publicati, è in i 1860 in l'annunzii stampati destinati à e donne, e riconta di i crunomi secularu accuminciaru a presentazione. Inoltre, l'emergenza di a cinematografia guidò à l'emergenza d'interessu à a vita di l'astri è deve nascita à un fenomenu cum'è i paparazzi.

E ancu in l'era Soviètica, i Magazines Rabotnitsa è Krestyanka, coseci originali per i Propusierità, pubblicatu articuli nantu à a mantenimentu, a psiculugia di e relazioni familiale, è cunsiglii nantu à l'articuli. Ma a rivoluzione vera in u campu di a stampa di a femine hè stata aduprata in u 1989. Dopu tuttu, era da quì chì a rivista di donna Burda Fashion principia per esse prodotta in l'URSS, è hà guadagnatu immensu pupularità, cum'è questu patronzi è scritti di e donne per cusì a so robba, chì era assai impurtante in l'era di scassessa generale.

Librerie di notte brilenchi poplanti per publicità in Russia

Oghje in u nostru paese si pò cumprà rivista per i femmi di parechje scopi:

  • Famiglia di famiglia, cum'è "Liza", "Campagnu", "Home hearth";
  • Elite, per esempiu, "Cosmopolitan", "Elle", "Marie Claire", "Harper's Bazaar";
  • Per i ghjovani ("Elle Girl" è "Lisa. Girl");
  • Per e mamma, per esempiu, "Lisa. U mo figliolu ";
  • Solu dedicatu à a salute di e donne ("Salute di a donna", "Bellezza è Salute").

In più, interesse magazines, in particulari i coseri, è rivali di tagliu sò assai populari. Per esempiu, per parechji anni, i Russi anu avutu circà scemi per i so travagliati è e fotografici di i mudelli riali in Sabrina.

A rivista più famosa per l'omi veri

Sicuru, u periodu cchiù famusu per i rapreżentanti di a forte mità di l'umanità hè u Playboy, u primu issuee hè publicatu in u 1953. Eppuru chì a maiò parte di a persone assucianu cù belles bellezza, in parechji anni, publicanu e opere di Arthur Clarke, Stephen King, Jan Fleming, Stanislaw Lem e altri. À a Russia, a prima rivista di ucraini russa - "Bear" - hè apparevuta in u 1995 annu. Tuttavia, esisteva solu finu à u 2011. Oghje "Maxim", "Salute Men's Health Russia" è "GQ" sò trà l'edizzioni più populari di questu in u nostru paese, solu di "Playboy".

Magazines per u publicu di i zitelli

"Murzilka" è "Pictures Funny" - sti nomi sò familiarizati à parechji posti di zitiddini. In generale, i rivistini di i zitelli in u nostru paese anu sempre avutu l'immensità di pupularità. Suffice per dì chì u "Murzilka", u primu issue da quale hè publicatu in u distante 1924, hè stata lista in u Guinness Book of Records, a edizione di i tempi più antichi existenti. Inoltre, seguita per esse produttu cù una circulazione di 85.000 copii, chì hè assai grande per i periurnichi in i zitelli.

I magazini literarii più notuali di u nostru paese

L'idea di stamperia i travaglii literarii in i periodichi nascini in u 1668 da un gruppu di scrittori italiani. A rivista pubblicata da ellu era chjamatu "Il Giornale de'Letterati", chì traduce com "Journal of Writers". In seguitu, u so esempiu era seguitu da i culleghji di l'Inghilterra è di Francia. In a Russia, una di e prime pubblicazioni sò a rivista AP Sumarokova. Invece, sò diventati veramente populari in u XIX sèculu, quandu i rappresentanti di u Golden Age di a literatura russa accuminciavanu à publicà . In quantu à u prisente, da seguita, elencu i nomi di i publicità beni cunnisciuti di questu generale, ùn pudere micca micca di esse di "Ogonek", "Novu Munnu", "Literatura Straniera" è "Amicizia di Pirsuni".

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.