AutomobilesCars

Cume di i carichi di James Bond in a storia di filmi

L'espiu più famosu di a mudernità James Bond ùn era micca solu appassiunatu di e boni donna, ghjoculi è alcoli, ma ancu per i carusi carichi. E spettaculate persegueri è stuntsi à alta veloce, è ancu l'imaghjini di l'agentu 007, dumandenu supercorsi reale. Li Bond per più di mezzu sèculu furnia u top de l'automobilisti, da Bentley à Aston Martin. Oghje emu ricorda di u 15 supercars coolest, sottu à a rota di u quale hè stata sita u prutagunista di a franchise di cult.

Bentley Mark IV

In a seconda parte di u Bond "Con amore da Russia" (1963), l'agenti 007 hè stata guidata da un stunning Bentley Mark IV. U carru di i tempi di prutiggiamenti ùn puderebbenu acquistà una veloce decentu. U so funziunamentu icònicu era u telefuninu di e radioteliunale. À l'anni 60, stu gadget pareva un veru miraculu tecnologicu!

Aston Martin DB5

In a film "Goldfinger" (1964) Bond hà stati detta a rota di un supercumpeu più spaziali - Aston Martin DB5. U carru argentu cù a funzione d'evacuazione d'emergenza, furnise cù armenia è parechje altre crescente di espia, diventenu una legenda reali dopu a so liberazione in i 60. Hè statu ricunnisciutu com'è u moddu più bellu di Aston Martin è hè statu in almenu cinque parti di u Bond, ancu in "007: Coordenate" Skyfoll. " U famusu spedizione supercaricciu diventò cum'è colettori di sònniu. In u 2010, u prezzu righjunu 4,6 miliuna di soldi.

Toyota 2000GT

E in a film "You Live Only Twice" (1967), James Bond hà sceltu l'industria di l'automaru giugno. U convertibile di Toyota 2000GT hè stata creata specificamente per a Cumpari Sean Connery. Stu supercumpeu, à u restu di l'autore di u prughjettu, hè stata equipa da una varietà di gadgeti: càmera di video, telefone, reproductor è una TV di culore. Avà cusì un caratteru "stuffing" - a norma, ma in l'anni 60 paria com'è una fantasia vera!

Aston Martin DBS

L'agente 007 torna in u novu à Aston Martin in u filmu "U servu sicretu di a so maestà" (1969). Duttore sottu à a rota di u mudellu d'apparecchi di u caratteru à l'attore George Lazenby, chì hà ghjucatu in Bond in una sola volta.

U sport di sport especialu ùn era micca diffirenti. L'sola eccezzioni era u fucile di fucile in u cumu di guanti. A mancanza di dispusitivi forti era per via di u fruttu di e relazioni trà i pruduttori di u film è Aston Martin.

Ford Mustang Mach 1

In u filmu "Diamonds Forever" (1971), u spiche famusu, sughjutu di i so persone, facianu trucchi menti in u supercumpeu Ford Mustang Mach 1, pussibuli di a so sposa Tiffany Chase. Supercar diventò u solu caricculu americanu in a storia di a franchise.

Lotus Esprit

U supercumpenimu James Bond pò esse chjamatu Lotus Esprit. U carru nantu à quale agente 007 in u "Spy who loved me" (1977) saseghjatu in l'acqua, hè capaci di un oghje cumpetu Aston Martin DB5. In u 2013, u vechju d'affare Ilon Mask hà stata dispunibule per unu di i supercorsi di questu mudellu 860 mila dolu.

Citroen 2CV

U rapprisentante minimu rapprisentante di "bondmobile" hè Citroen 2CV. Ci hè vultatu à esse u più lentu. In ogni casu, u supercellu giallu era giurdatu in tuttu u mondu grazia à l'insegnamentu espectaculare di l'olariu in u filmu "Solu per i vostri Ochji" (1981).

Lotus Esprit Turbo

In a listessa parte di a franchizia di Bond, l'impurtante Rossuspulu Lotus Esprit Turbo hà ancu impunite. Ci hè cunoscenza chì sta criazione intarribata di l'agentu di l'auropeu britànicu 007 ùn distrughjenu micca è ùn anu micca distruttu, cum'è a maiò parte di i so "favori".

Alfa Romeo GTV6

Unu di i so supercars, Bond hà pigliatu da un citatinu simplici. Cumplìu a furmazione in u filmu "Octopussy" (1983), per sferisce da a polizia. L'unicu carattere Italianu in tuttu a franchizia era unicu più putente chì i seguenti di BMW!

Aston Martin V8 Vantage Volante

E dinò Aston Martin! L'espiu di a so maestà divinamente hà datu sta marca una preferenza! Timothy Dalton, chì hà fattu u rolu di l'agent 007 in a film "Sparks from the eyes" (1987), avè una verra capita maestra - Aston Martin V8 Vantage Volante. Sicondu a trama, hè stata equipada cun un acelerador di ghjet, scicchi ritratto, rodi cù spicci di ferro è misselli!

BMW 750iL

U supercumpenu Bond, chì si prisintò in a parte "Dumane Mai Ghjuvannenu" (1997), ùn era micca inferitu à u so caraghju previa. U novu "amicu" di u spiate britannicu hà una funzione fantastica: l'agent 007 puderia gestionà a so remotazione, da quale ellu u so sbattivatu u so veru etsi.

BMW Z8

A BMW, l'eroi principaru di Bond era in a parti "U tuttu u munnu ùn hè micca abbastanza" (1999). Un rocca d'alta velocità, in ogni modu, ùn hà micca vita longu, cum'è l'amore di l'espiu per l'industria di l'auto. Appena nasciutu quarchi scena, dopu a quali fù chjusatu per mezu è mandatu à u mari.

Aston Martin Vanquish

In "Die, But Not Now" (2002) Bond s'asseu behind the wheel of Aston Martin Vanquish. Stu mudellu ùn hè micca solu equipatu di amande articuli è misselli cù l'armata termale, ma ancu hà una armatura, è un camouflage unicu in a forma di millenarii di monitori di LCD, chì u guvernu hè chì a machina hè casi invisibili!

Land Rover Defender

Hè sceltu inespiziu hè statu fattu da Bond in a film "007: Coordenate" Skyfoll "» (2012) - Land Rover Defender. Ùn hè micca efficace com'è u restu di u supercu spizziali, ma sta scumbatura hè prestu per l'amori generale per questa marca.

Aston Martin DB10

In l'ultima parte di u Bond "Spéciale 007: Spectrum" si stà nantu à a rota Aston Martin DB10. Supercar era creatu specificamente per sta film. A cumpagnia Aston Martin hà pruduttu solu 10 carichi di questu mudellu. 7 sò stati distruttevanu durante u filamentu.

L'agenzia di u predatore Aston Martin DB10 è u so unicu equipu diventenu a rappurtata di l'imaghjina di James Bond realizatu da Daniel Craig. Supercarriu hà ricivutu una reputazione cum'è a prughjettu di a film along with l'agent 007. Dopu a participazione à l'espectacularità di stunts di a famosa franchise, Aston Martin DB10 aghjunghjenu a lista di i carichi più chjori di u legendale James Bond.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.