Articuli publicatorii è scrittiFicció

M. Sholokhov, "U Destinu di l'omu": rivista. "U Destinu di l'omu": i caratteri principale, u tema, sintimu

In dicembre 1956 è u ghjennaghju di u 1957, u ghjurnale Pravda hà publicatu u travagliu di u scrittore sovietsu Mikhail Aleksandrovich Sholokhov, U Destinu di l'omu, nantu à i grandi prucessi è a grandezza inflexibilità di i pratichi sovieti duranti i anni difficili di a guerra.

Preistoria

A basa di a narrazione hè a destinazione di u paese, a destinazione di l'omu, u tema di a Gran Guerra Patriotica è u caratteru di un suldatu russu simplice.

Immediatamenti dopu a publicazione di Sholokhov, una corruzzione inutile di littri eranu mandati da i lettori sovi i. Da quelli chì guariscenu à u captivatore fascista, da i parenti di i soldati mortos. Scrive tuttu: i travaglii, agricultori culliguale, i medichi, i duttori, i scientisti. Escribe no só a xente ordinaria, ma ancu scrittori eminenti, ndicati è stranerii, quali eranu Boris Polevoy, Nikolai Zadornov, Hemingway, Remark e altri.

L'adattazione di u libru in u libru

A storia guadagnau u mondu fama, è in u 1959 hè stata scanned da direttore Sergei Bondarchuk. Hà jugatu ancu un rollu importante in a film.

Bondarchuk pensa chì tutte e cume in u screnu pareva esse simplicemente è durtu cum'è a vita stessu, per mezu di l'intelligenza di l'eroi, perchè u più impurtante in questa storia hè u caratteru di a persona russa, u so coru maiò, senza endurezza dopu à e teste chì cascà nantu à ellu.

U libru "U Destinu di l'omu" hè riimpratu assai volte. Tutti in u nostru paese è in l'esteru. A storia dramatica truvate in tutti i cori umani una punta forte. "A destinazione di l'omu", sicondu lettori stranieri, hè una storia grandi, tràggica è tristi. Un fattu assai è luminosu, spargenti, causannu lacrimi e piacè di u fattu chì dui persone orfani truvaru felicità, truvaru l'altri.

Direttore italii Rossellini hà datu a film una recensione: "" A destinazione di l'omu "- questu hè u più forte, u più grande chì hè statu sparatu da a guerra".

Cumu si cuminciò tuttu

A trama hè stata basatu nantu à e revenuti reali.

Un ghjornu, in a primavera di u 1946, dui persone si ncuntrò nantu à a strada, vicinu à a ferriera. È chì succète quan i straneri si scuntanu, accumincianu a parrari.

A confession fieru di un passeraghju hà assistitatu da un scentore occasionale, Sholokhov. A destinazione di un omu chì hà survivatu i terribbili copti di a guerra, ma ùn hà enduitu, hà toccu u scrittori. Hè strappatu.

Longu porta sta storia di Sholokhov. A destinazione d'un omu chì era persu tuttu durante a guerra è torna truvatu una piccula felicità, ùn si ne stava fora di a so testa.

A deci anni dopu a riunione. In pocu setti ghjorni Sholokhov hà cumpostu a storia "U Destinu di l'omu", cume caratteri sò un suldatu simplici spertu è u picciuaghju ucrainu Vanya.

U passageru, chì hà dettu a so storia à l'scrittore, diventò u prototipu di u caratteru principale di a storia - Andrei Sokolov. In questu, Mikhail Sholokhov resu a so prupietà principali di un veru caratteru russu: perseveranza, pacienza, pudorita, sensu di dignità umana, amori di a Patria.

L'autoru mostra u caratteru di una persona in tutti i manifestazioni di a vita - com'è un omu di famiglia, com'è un impiigatu, com'è guirreru è un vincitore.

Summariu

Una storia difficiuli di u paese truvata in a vita di u caratteru principale di a so risposta. A destinazione d'un omu, Andrei Sokolov, un traballadoru simplici, ripeti i mutazioni principali di l'avvenimenti di quelli anni - a guerra civile, i vintini famu, u travagliu di un agricultore agriculu in u Kuban. Allora riturnò à u so Voronezh nativu, hà avutu una professione di un locksmith è andò in a pianta. Iu maritò una zitella splendida, i figlioli nascinu. Hà una vita simplita è felicità simplice: casa, famiglia, travagliu.

Ma a Gran Guerra Patriuttiva splutava, è Andrei Sokolov hà andatu à u fronte, battendu per u so paese, cum'è parechji milioni di masculi sovi i. In i primi misi di a guerra cundò à a catacinta fascista. In prigiò, a so valentia hè stata chjappata da l'ufficiale Germanu, u cumandante campu, è Andrei evita l'esekzione. È prestu si scappa. Riturnà à u so, torna finu à u fronte.

Ma u so heroinu si prisenta micca solu in una coliszione cù l'inemicu. No testi seriu più seriu hè per Andrei a perdita di persone è patria, a so solda.

In un brevi vacanze di linea in a so cità naziunale, Aprende chì a so famosa famiglia: a so donna Irina è ei ei fate - morse durante u bumbardamentu.

In u locu cù l'amuri di a casa custruita, un funnel hè divintendu da una bomba aia tedesca. Scaccionu, devastated, Andrew torna à u fronte. Ci era solu una gioia di u soru: u figliolu d'Anatoly, un ghjovanu ufficiale, hè vivu è pugnammi contru à i fascisti. Ma u ghjornu glaciale di a Vittoria di a Girmania fascista hè sbulgatu da a nutizia di a morte di u so figliolu.

Dopu à a desmobilizazione Andrei Sokolov ùn pudia ritornu à a so cità, induve tuttu hà ricurdatu di una famiglia morte. U travagghiau cum'è chauffeur è una volta in Uryupinsk, vicinu à a teahouse, si ncuntra un zitellu senza zeneu - una vanda umana piccina. La matri di Vanya fù uccisa, u so babbu era falatu.

Un destinu - assai destinazioni

Una guerra brutali ùn pudia piglià à l'eroi di a storia i so qualità principali - amori, gullibilità à e persone, cura, rispunsevule, ghjustizia.

L'indignazione di u zoppu scerai in u core di Andrei Sokolov un cumentu perforante. A destinazione d'un omu, a destinazione d'un zitellu chì perde a so zitiddina, hà fattu decide di fallu è dite à u zitellu chì hè u so babbu. A dispiazioni desesperativa di Vanya, chì a fini u "caru caru" hà trova, hà datu Sokolov un novu significatu di vita, gioia è amore.

Per vive, micca cura di qualcunu, era inutile per Andrei, è tutta a so vita hè focu annantu à u zitellu. Nisun prublemi ùn ponu micca eclipsà a so anima, perchè avia un omu di vive.

Funzioni tipichi di l'eroi

Malgradu u fattu chì a vita di Andrei Sokolov hè chjuche di timpesi tremanti, dichjara chì era ordinariu è ùn hà micca avutu più ca l'altri.

In a Storia di Sholokhov, a vita di Andrei Sokolov hè tipicu di u destinatu di u paese in quelli anni. L'eroi di a guerra tornonu da casa da u fronte è truvaru terribili devastation in i so posti amatori, nativu. Ma era necessariu di cuntinuà à vive, di custruisce, furtificheghja cun una difficiulina diffiultà a Victoria cunquista.

U forti carattere di Andrei Sokolov hè riflessu precisamente in u so ragiunamentu per ellu stessu: "Per questu hè un omu, perchè sì un suldatu, per sopra tuttu, per piglià tuttu, se ci vole". U so 'erusitismu hè naturali, è di pudori, curaggiu è abbitumu ùn anu micca sparitu dopu à u soffrenu, ma solu rinfurzata in caratteru.

Un fille rosu in u travagliu hè l'idea di u prezzu insosciù assai enormi chì a Victoria hà cunquistata, sacrifici incredibuli è persone perditi, trastichi trunfei è privati.

Un travagliu pocu ma avete capaci, cuncintratu in sè stessu a tragédie di tuttu u poviru sovietu, chì suffreru di tristi militari à u principiu, ma retevenu e so qualità spirituali più altu è difendenu a libertà di a so patria in un inolvutu duellu cù l'uvellu.

Ogni rivista di "U Destinu di l'omu" suggerisce chì Sholokhov hè un grandi creatore. U libru ùn pò micca legendà senza là. Questu travagliu hè nantu à una vita in quale u significatu in un sensu vastu, i lettori rien.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.