Articuli publicatorii è scrittiFicció

F. M. Dostoevsky, "Crime and Punishment": un resume

A romanzu "Crime and Punishment", un breviscenu di quale hè datu quì, FM Dostoevsky hà scrittu à l'anni 60 di u XIX sèculu. Tanti anni avè passatu da tandu, è ancu pruvene à i lettori un interessu ardente. L'avvene descrittu in questu puderà esse in u nostru tempu.

Famiglia di Rodion Raskolnikov

Rodion Raskolnikov hè un anticu studiente chì vive in l'attic di una vecchia casa. Ùn averia micca soldi, hà dettu tuttu à u patrone di a casa. Hè vistutu male. In quelli ragrifi, ancu un vagabunnu tiverite saldà in a strada. À questu tempu hè stallatu per quì u so pocu preziosu di valurizà à a vechja. U ghjornu hè ghjuntu quandu ellu avia piglià u so ultimu tesoru. Rodion hà pensatu à tombà a vera donna. À a strada per ella, si riflette nantu à cumu si puderà libbirà u mondu di sta "viulenza vigliacchina". Dopu avete firmatu u so velu di l'argentu, l'anzianu pupulari passa a casa, è nantu à a strada chì entra in a tavernera, induva si metta Marmeladov, un uffici ufficiali. Diciuncia à Rodion nantu à a so vita amara, à u fattu chì a so mòglia Katerina Ivanovna faci a so figliola Sonya andate à u pannellamentu per affruntà a pòvaru. Cù a description of the conditions of life and appearance of the main character begins the novel "Crime and Punishment". U so cuntenutu hè scrittu bè in stu articulu.

Assassination di a vecchia donna

Magnificenza cù Marmeladov faci una grande impressione in Raskolnikov. Hè stata scuzzulatu particularmente da a storia di Sonechka, chì hè furzata a divintà una prostituta per salve è a so famiglia di a miseria. A matina dopu riceve una lettera da a so mamma, in quale averna scritta di a so ellu cù a so surella Dunya, chì avia da esse maritata. In i sposi hà truvatu un certu Luzhin - un omu calculatu è falendu. A mamma di Rodion spiamu chì a figliola di u sposu prumove furnisce fondi per a ristaurazione di i studii di u so figliolu. Si riflesse nantu à i sacrificii di Sonechka è di Dunya, Rodion hè sempri furzata in u so desideriu di tumbà u vignetutu d'interessu-titularu per ridivà u mondu di una vile persona chì prufitti da i disgrazia di l'altri populi. U ghjornu hè ghjuntu quand'ellu cumpenseghja i so piani. In ogni modu, ogni cosa era sbagliatu, cum'è avia anticipatu. Quand'ellu hà pircetta l'anziani cù un mandolinu, a so sughjettu Lizaveta hà tornatu à l'appartamentu. Per esse rimettivu di u tistimone, Raskolnikov aunquette ancu a ella. Dopu scorreghjenu in l'appartamentu di l'assassinatu è sparisce da a scena criminale. Hè incubatu i buchjoti arrubbati è ùn ùn prupone micca d'utilizà. A catena di cirtezza chì guidò u caratteru principale à u pensamentu di l'atrocità hè facilmente tracciata in a novella "Crime and Punishment". U summariu ùn vi permette di trasmetta tutte e dettagli di stu criminu.

Rodion hè suspettatu di un criminu

Dopu l'assassiniu, Raskolnikov si senti malu è rotte. Da a ghjente chì u circondu, u so statu febbientale micca scappatu. Comu accumincia a sentir chì tutti quelli chì u circondu sà sapendu u so terribru sigretu. Rodion va à l'investigatore Porfiry Petrovich dopu, per scopre u destinu di i so boli, da a vera donna. In fatti, hà sperendu à salvà suspicion da ellu stessu. Un investigatore sperienziu cresce ràpidamente ch'ellu era un assassinu di vechji, ma ùn pudia micca pruvucari qualcosa. A compreprissioni di u caratteru principale di u so atti terribbili hè colpu cù l'autoru in a novella "Crime and Punishment". U summariu ùn ci permettenu micca di trasmetta solu u tormentu è l'anguish mentali di Rodion Raskolnikov.

A morte di Marmeladov è a cunniscenza di Raskolnikov cù Sonya è Katerina Ivanovna

Circà per Petersburg, u nostru eroi si riflette nantu à ch'ellu facia u ghjuridicu, perchè perciò l'assassiniu. À questu tempu nantu à a strada ci hè una tragedia - u carru traspendenu una persona chì serebbe ferite terrible. Questu veni à fà marmellata. Rodion pruteghja à u salvamentu è dà u so ultimu soldi à un duttore per un uffiziu borrattu. In ogni casu, questu ùn hè più l'aiutu di Marmeladov, è prestu hà mortu. In a casa di un ex uffiziale, si ritrova a so figliola Sonechka è a mòglia Katerina Ivanovna. A diminuite di valuri murali è familiari pò esse tracciati in a novella "Crime and Punishment", chì i eroe sò reffirmati da a società. A famiglia di u prutagunista cù Sonia hè a so speranza per un futuru più brillanti, per l'entendre da u so maritu è cuncibleu cù i populi circundanti.

Raskolnikov si confessa à Sonia in l'assassiniu

Rodion si senti sola trà e persone. A so ànima ànima per l'intelligenza. In a speranza di questu, avvicinò à Sonechka Marmeladova. Sembra d'ellu chì hè ella chì ha trasgresatu, cum'è ellu, a lege è currete i principii umani murali, hè capaci di capiscenu. Raskolnikov l'accetta à l'assassiniu di vechji. Sonia aghjusteghja ch'ellu deve esse rinunziatu è esse punitu in l'esponimentu perchè stu peccatu grave. In fattu in questu assassinu a persona inocenza - u pittore Mikolka hà cunfissatu. In ogni casu, u ghjovanu ùn ùn accunscenu cù ella. Speria à "cummà" novu. Quand'ellu ghjunghjenu à a so casa, truverete Porfiry Petrovich chì vinia per cunvince u criminali per vene à a polizia cun una confession. Prima di vultà per questu, Rodion accede à i so parenti è di Sonechka. In a pulizzia fa una struttura ufficiale. Raskolnikov mandatu à u travagliu duru in Siberia. Sonia hè vicinu à ellu. Gradually the assassin is convinced that the crime is a great sin, and must be redeemed. Rodione hà fattu u Vangelu in i so mani.

Stu episodiu finiscinu l'autore di a novella "Crime and Punishment". U riassuntu di u travagliu ùn pò micca trasmette a prufundità è a significazione di l'avvene chì avianu in questu. Per quessa, vale a leghje in l'uriginale.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.