News è societàA natura

Ibis - un acellu sacru è strasurdinariu: discrizzione è tippi

Ibises sò una famiglia unità acellu cicogna. Armenu, si vede cum'è un heron | medie-screnu. In 'Anticu Eggittu, cunzidiratu sacru, Avianu.

aspettu

Mercure Birds a famiglia cresce a 50-110 cm. A maiô situatu da a 400 g & à 1,3 chilò. A funzione crustula hè u beccu. Ghjesù hè una magre, longu è in metallo downward. Bè adattatu per Riposare nant'à u fondu di a riserva è in a terra nfangari. Most spezii di aceddi, cum'è cicogne comu senza hè sviluppatu u lignu a voce.

ali Ibis sò longa, larga, cumpostu di 11 di pinni volu primariu. A causa di stu acellu vulari assai prestu.

La testa e coddu parti mustrannu li. Maiò parti di l 'animali hannu lu stemma, chì hè furmata da l' pinni nape. Ibis - un acellu cu li gammi longa, li primi tri jita di cui sò culligatu à u membrana natari.

pinni culore sò sempre u listessu culore: biancu, neru, grisgiu, è lu cchiù spertu - rossu.

Ch'elli campanu nant'à tutti i cuntinenti, fora di Antarctica hè ghjustu. Rinumata hè datu a zona Uvestu trupicali, pesciu è meridiunali.

Ibis - un aceddu chì stà in l 'acqua. Risenti bè à marshland, à mezu à garden, laghi, francà u fiume, fiume, cun un veru forti.

acelli di Corsica in calore di 30-50 ghjenti. L'abitanti di i territori miridiunali sò sedentary, e razze sittintriunali fà stagione.

Di solitu tinia in l 'acelli la matina à spende per manghjà in acqua, pocu, o nantu à a riva, si firmamu duranti u ghjornu è vai a dormiri in l' arburi di notte.

A basi di a putenza di manciari, animale: pesce, molluschi, vermi, ranochji. ibises menu cumunu acchiappari nsetti u tarrenu (per esempiu di grilli) o Mangiare Carrion.

ripruduce

Issi acelli sò monogamous, hannu un coppiu custanti. Ripruduce succedi ogni annu. In la primavera, di e razze sittintriunali, l 'Italia miridiunali - quandu hè a staghjoni part. Ibis - un acellu chì hà in anna lu giuvini generazioni intarvena dui genitori.

L 'arburi, o in pratu n'àuta dinzitati o di canna si custruì lu nidu, chi hannu una forma vinculum è cumposti di rami.

Tipicamenti feminile Mercure mette da 2 à 5 ova. Trè settimane dopu, u Pulcini càmpanu. Iddi sò propriu helpless e-longu tèrmini (sin'à dui mesi) stà in i nidu sottu à a prutezzione di a giuvanotta.

tippi

In a natura, ibises micca differ solu in culore. Ci sò 28 specie di issi aceddi. U megghiu canusciutu sunnu li siquenti:

1. U Mercure rossu. Acellu vivono in la parti sittintriunali di South America. Francu beccu neri è u listessu fini di l 'ali, ma hà una rossu plumage plumage luminosu. In lochi Cento cun Mercure biancu osservatu CALCULS essenza. Pack conti da 30 à 70 pirsuni.

2. Ibis White. Cumannari sedentary vita in u territoriu di Florida, California, Venezuela, è la parti nord-uccidintali di Peru. Duranti l 'addivamentu di staghjoni nidu in culoni di parechji millenarii. Fora di u beccu e pedi , rosa acellu hè cumplitamenti biancu.

3. Ibis furesta. Hè avà cunzidiratu un raru acellu. Iddu hè scuru, guasi neru, solu u capu è beccu sò rossu nantu à u ritornu di u stemma la testa. In i salvatichi, ci sò solu 400 pirsuni, ch'elli campanu solu in i muntagni di Morocco. Avà ch'elli sò allivati in impastughjati è publicatu in u so alloghju naturale.

4. Tignusu Ibis. It diffirisci di u furestieri mancanza Bobble in u so capu. Si campa in South Africa, solu 8000 acelli di manca in lu mondu sanu.

5. Ibis Černolice. It diffirisci da altre plumage plumage più diversi. U so collu, è la testa sò gialle-marrone, chiancìannu, varvarottu è latissimus gammi e cruccanti assai scura, u restu di u grisgiu corpu. Ci càmpanu e razza nant'à a piaghja di South America.

Di u 28 spezie in Russia si pò trovu quattru: spoonbills è Mercure lucenti in a parti miridiunali di a casa di campagna, u Mercure Japanese in Primorye, qualchì volta sacru in i Caucasus.

A sparizioni di issi aceddi si faci u più per via di e cundizioni cambià u clima è alloghju.

African Mercure sacri

In l 'canusciutu mondu rapprisintanti di sta famigghia, timendu dipoi i tempi antichi. In 'Anticu Eggittu fu un diu cù u capu di un' acellu Mercure - One. In u so tempiu cunteni l 'internet Pack. In unu di i tombi aperta è trovu una seanza un grande numeru di aceddi mummified. Iddi foru chiamati Mercure sacri.

Ci sò parechje tiurìi pi spiegari un tali strana à sta spezia. Calchissia si faci chì accolades riposu di i distruzzioni pirmanenti di serpi. Un altru versione - acellu Mercure in anticu Eggittu ci hè un dà di u fiumu, di cui eni cunzidiratu sacru. Stu statu pigliatu cum'è un segnu da i dii.

In u nostru tempu, u acellu pò esse trovu in Iran è Africa di u Nordu. Hè ESPUGNATO un culore biancu, la testa, e la cuda a punta neru. ibises Sacred campà in picculu calore su rigioni.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.