Articuli publicatorii è scrittiPublicazioni

Culti Circles

Crop circles.

Ùn sò sette sapè in u front, per capiscenu chì quarchi cosa hè malaria cù u pianeta. Per esempiu, u nùmmuru è a forza di catastrophe naturale chì eranu crescioli di millaie di vini umani cresciute per un ordine di magnitude. I paràmetri geufisichi di a Terra sò cambiassi periculi rapidamente. Ci hè un prugettu centu in a velocità di a drift of the North Magnetic Pole in compara cù i precedenti, cambiamenti imparzianti in i livelli di l'oceani di u mondu associati, da volta, cù u calunciu glubale è assai più. È in più di tuttu questu, avemu cacciatu nantu à i cimi di u capu in i campi. Avemu stati attaccati direttamenti da rapporti di stu fenominu. Allora chì hè?

Tuttu tutti dice chì i circles di a cugliera sò u misteru più grande di u nostru tempore. Quale si sguassà, chì vulete dì? I circles sò truvati in tutti i quartuli di u nostru pianeta: in America, Canada, India, Russia è cusì. In oghji, anu scupertu più di 10 mila di elli. U più granu di i circles sò attuali in l'Inghilterra, chì ghjè prublemi per quessa chì a Regina d'Inghilterra prumesse una ricumpenza à qualchissia chì revela u so sicretu. Ma ancu senza stu preghjudiziu una quantità maiò di persone participanu à a maratona di questu fitter. Aghju aghju vugliutu ancu di prupone e mio vede nantu à questu problema. Per fà questu, aghju bisognu à fà una analogia di i circles in i campi è i pittura roccia di i nostri ancisteri distanti.

L'antichi tombi rocca sò chjamati petroglyphs. A questa parola veni arricata da dui paroli grechi: petros - stone and glife - carving. U numaru di petroglyphs hè enormu, cresce chì ci sò più di un milionu di elle, è sò spargugliati in tutta a pianeta. Ntô 1994, u archeologu Jean-Marie Chauvet hà scupertu una caverna in u sudu di Francia, dopu numinata propiu. In i so muraghjanu circa 300 imaghjini di animali di u tempu glaciali estinutu o distruttu per i primitivi. In a Cavernes Altamir, situatu à a pruvincia spagnola di Cantabria, sò stati tombi di a roccia più antichi. A so età hè 40800 anni. Scacciate policugicu di l'animali, i stampi di palma sò fatta cù ocre, charcoal e altre tinte naturali. Molti disegni scritti sceni di a caccia, a vita, sò rituali. L'habilità di l'antichi artisti anu aumentatu sempri, i sughjetti sò diventini più sofistiti finu à ch'elli scanzonu a perfettazione di a pittura moderna.

Bastamente, tutti i ritratti sò comprissivi, ma ci sò parechji imaghjini chì anu un significatu misteriu è inexplicable. Danu una oppurtunità di assicurà a pussibilità di contacti paleontulogichi cù i raprezii di altre monde. Allura in un di i studii truvati in u Italia sittintriunali, pudemu vede dui altieri chì dicenu da u celu è imagine ogetti strammi in i so mani cum'è arma per a prutezzione di l'aborigini "dannuci". E, per esempiu, in a figura fatta in l'Uzbekistan, vedemu una figura di roccia di una persona glowing in un loop closed. A figura brillanti si trova nantu à u tronu, è vicinu à e persone nantu à a so faccia, quarchi cosa sìmula à i masci protettivi hè purtatu. A persona ghjinochjata in a parti più nella di u disegnu ùn hè micca un tali dispositiu - hè una distanza considerablee da a figura luminosa è, apparentemente, ùn hè micca bisognu di questa prutezzione. A prutezzione da chì, pò esse da a radiazione, è un circuitu chjusu, solu un reactore nucleare? A strada, hè longu deve cunnisciutu chì a nostra imaginazione ùn hà micca frontiere.

E avà pensemu chì avemu circà i stessi ritratti, ma digià in u statu di un scimmia. L'animali ùn anu micca intelligenza, mancanu l'imaginazione, ma l'avè sentiti, questu puderebbe vistu, senti, oliu è cusì. In u nostru casu, u nostru "investigatore" di la lana viaghjate perfezziona i dibujos, l'hà pudile sciure, lame, toccu, ma micca più. Ùn avete a cuscenza. Hè nantu à un stadiu di a scola evoluzione per sottu à l'omu, è nantu à sta staghjoni ùn ci hè nudda cuscenza, solu sensazioni quì. I cipressioni sò realizati da a più alta, in rispettu à l'esse, sò accessibili per ellu solu in sensazioni. E rimesse à quelli di u circondu.

U più uriginale, anche micca u primu, l'imaghjini di i circheri di a cose dateze in u 1687. Questu hè u famoso scrittore "U diavulu cun dalla". In l'engraving ears visibili, pusatu in a forma di un circhiu. Sicondu a legenda, u viddanu rifiutò di pagari a la riggina u cantu dumandata, dicendu: "Dunque u diavulu pò piglià l'avena". A matina, videndu chì u diàvule avia pigliatu a so civula. Circulli in i campi di quellu tempu si spese cum'è trucelli di spiritu maligni. A storia muderna di i circles in 1972, quandu dui inglesi, amatori di i fenomenu misteriosu, càlida di notte di luna, sia nantu à a muntagna di Wiltshire, vicinu à Stonehenge. Esperanu atticà un coppiu, trè OVNI, chì sò chjappi. A sguera ha superatu tutte aspettazione. Centu metri da u so postu d'observazione, vittiru cumu chì a forze invisibile literalmente presioni u spechju di u trigliu in u uruguaio, formando una stampata grandi. U fenomenu hè accumpagnatu da un sonu raspy è ùn durau più di 20 seconde. Da quì stu mumentu, i missaghji di i circlesi di a racolta si vèninu cù una avalanche da tuttu u mondu. À u tempu, i dibujamenti fubbe più di più è cumpletu, e so tullà aumentatu, è u so numeru crescita. À iniziu di ghjugnu di u 2009, nantu à un orzu di cebada, in Oxfordshire, l'Inghilterra, una figura era scuperta, chì i circunsitori hà dubbiunatu una medusa. È mi ricurdeghja più di un ghjunzu. A durata di u tadpole, cù a cuda, hè più di 180 metri è hè una figura cumplicata cumplicata. A dimensioni di certi disinni reach reach 500 metri di diàmitru. I suggetti di dibacciati sò ancu diverse. Eccu sò parechji insetti, i flakes, i belli ornamenti. Ci hè un pianu nantu à u quale u sistema di u solar, a molécula di l'ADN è assai più illustrate.

Chì cuncreglioni pò esse fatte da quì sopra. U primu cunclusione hè chì a criatura chì crea i dibujos in i campi hè u produttu evoluzionariu di u nostru pianu è ghjè in un stadiu più avanzatu di u sviluppu di l'omu. Questu hè micca un aligratu, hè un novu pruduttu chì hè stata appiccicatu in u nostru pianu nativu com'è u risultatu di u prucessu evoluzionariu, u seguitu di u fanàticu di a pintura. Hè apparevatu appuntu cusì cusì chì un omu hà fattu l'apparevule in a Terra chì hè ancu un pruduttu evoluzione di u nostru pianeta. L'omu si trova à un stadiu più altu di evoluzione ch'è u monu, è u novu essendu, in turnu, si trova à un stadiu più altu di l'evoluzione cà l'omu. Ci hè chì l'evoluzione hà micca firmatu à l'omu è andò più avanzati, per quale una nova criatura era apparevuta nantu à a Terra, chì hà digià iniziatu à manifestazioni è unu di sti modi di manifestazione sò cerchi in i campi. Turnate à u monicu. Puderanu chì ella hà intrutu in la caverna è guardava l'imaghjini nantu à e so mure. Ùn averete micca a mente, ma puderete vede micca ciò chì a persona hè stata tracciata. Un mono pò fighjà à i ritratti, ma ùn pò micca capì, micca pussutu u pruprietariu di una persona di pensà. E ora avà una persona vene à u campu, induve vede disinbii complexi, portendu una certa informazioni è creata da una criatura cun un nivulu tecnicu di u sviluppu. Un omu putente, u re di a natura, ellu stessu hè quì nantu à u rolu di un scimmia. Pudete cumpressione u cuntenutu di i disegni, cuntribuia parechji tesii di u so urighjinu è i so significati, ma ùn possa una nova pruprietà chì a nova criatura di u pianeta, chì hà criatu esse studi in i campi, hà ricevutu in u cursu di l'evoluzione. Pittura rocca ùn sò micca creati per monos, sò una stima d'una persona. I cìrculi attraversi sò eseguiti, cum'è si deve esse clarificati da noi, micca di l'estraperi, ma di u nostru paese in a terra, chì pareva micca tantu tempu. I so cilings ùn sò micca un missaghju per una persona, sò una manifestazione di u cuntenutu internu di questu seranu, purtonu infurmazioni nantu à a so struttura, i so capacità è capacità. U so sviluppu hè moltu veloce è si migliurà davanti à l'ochji. Vistu chì sta criatura facilmente gestione cù l'espai è u tempu, ferma nantu à i so pedi è cun passioni à u pianeta. L'omu rializeghja a so missione, si ritirò da a distanza, perde a so pusizioni cum'è l'anzianu di u pianeta à una nova criatura è divintassi u sicondu numaru. Avà una persona hà bisognu di attivà à cummà u dirittu di esse in u pianeta cù u so novu lodger. Un allughjante di ricerca di i circondi in i campi.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.