Articuli publicatorii è scrittiPoesia

"Prayer", M. Yu. Lermontov: anàlisi di u poema

Ancu ateosi in l'ora vaga di a solità è a tristezza salvate a prichera. M. Yu. Lermontov ùn era micca una persona profonda religiosa, anche di ricivutu una educazione religiosa classica, ùn mai hà dumandatu à u Signore per una vita, una salute, un benessere maiò, ma raviò digià doloramente in i tempi più difficili, per ùn perde a fede in a so vita. Certi avvenimenti pusonu u poeta per scrive u so propiu pricatu. Stu travagliu hà ubbligatu l'autoru per riimpligghiariri a so vita, è ancu chì ùn hà micca diventatu u credulente, ellu ùn era un inveteratu scetticu è un atheist.

In u 1839, quandu u pueta turnò 25 anni, hà scrittu un poema "Prayer". M. Yu Lermontov hà campatu una vita curta, perchè stu versu hè stata attribuita à a fini di a creatività. Questu tempu, Mikhail Yurievich avia avutu u tempu di visità l'esiliu, a so vista di u mondu, l'attitudine in a so ghjuvanza è a puisia cambiassiru. I so opiri sò stati sàvii è filusòfichi. Quandu u scrittore hà tornatu da u Caucasu cum'è cornet of the Life Guards, riimintò a so vita sana, in quale hà avutu prusprezzatu prima u rolu di un ghjustu o un lione secular. Hà capisce chì ùn pò micca cambià nunda in stu mondu. Hè per u so impotenza chì Micail Lermontov torna à Diu.

"Oghjone" hè statu scrittu dopu avè acquistu in un di l'avvenimenti suciali cù Maria Shcherbakova. Michail Yuryevich era sempre ribellu è in primi atti cumprati, è dopu avè i comprende. U Caucasu li calmeddu un pocu, u poeta era imbueddu di saviezza orientali, e anchi si ùn era micca accettatu a so destinazione, ellu tirò senza tente di pruvucari à e persone chì eranu invalcita è stuposa. In Moscu, u scrittori hà assistitu à parechji partesi secular è franche à avè l'attinzioni chì a so persona hà chjamatu in rapprisintanti di l'articulu bonu. Malgradu u grande numaru di fanciuti femini, M. Yu Lermontov hà distinatu solu à a modesta è giovane Maria Shcherbakov.

Oghjone hè a salvezza di una persona in i mumenti più difficiuli di a vita. Eccu ciò chì a zitella avia detta à Mikhail Yurievich. Iddu sustinia chì solu in una cunversione sincerna à Diu pò truvà a pazità di u core è u equilibriu. U pueta ricurdò e so parolle, sicuru, ellu ùn passava à u tempiu è ùn hà micca leghjite u "Psalter", ma dopu una conversazione cù Maria, hà scrittu un poema "Prayer". M. Yu. Lermontov ùn dumandò nunda da Diu, ùn si pente u priprimi è ùn manca à l'autore flagellazione, simpricimenti simula a so ànima di ravura impotentia, tristezza è anguish.

Da u tempu à u tempu, u pueta era turmentatu da dumandassi s'ellu deve cuntinuvà in l'attraversu in a literatura, ottene u so scopu, o tutti i pirsoni è l'aspirazioni sò solu l'inganne. Ma ci era persone cun una cosi di u mondu, Vyazemsky, Pushkin, Belinsky, è Michail Yurievich hà caputu chì era micca solu. Per liberà di dubbî è per truvà un supportu spirituale, a prighera ferita aiutò.

M. Yu. Lermontov fervently prayed with a sensu di rimorsu, di purificà di senteri è penseri tristi, è l'aiutò veramente aiutu. U poema "Prayer" hè un tentativu di furtificà a fede in i so forziali è à cuncilià cù a strada predeterminata da u destinatu. Lermontov dispia à i so debulezza è dumanda à u pirdunu per a scupreru sottu à a so mascara i so veramenti sentimenti.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.