Articuli publicatorii è scrittiPoesia

Nikolai Rubtsov, "A sera": un analizamentu di u poema. Dream of revival

35-37 anni - una età fatale per parechje poeti russo. Perchè Hè difficiuli di dì, ma per qualchì propriu hè cusì. Addiventa tragicu per Nikolai Rubtsov.

Biografia

Per capiscitura perchè è nantu à quali temi chì Nikolai Rubtsov hà scrittu, devi à pinsà di a vita difficili chì hà sviluppatu in ellu: un mondu, irregu, alla in speranza è ricerca. Quandu a Kolya era 6 anni, a so mamma era morta, è u pigliendu à u fronte di u babbu. U zitellu veni à l'orfanaggiu. Era un figliolu duvore è timido. U Patrone riturnò da a vita davanti è ùn hà micca pigliatu i so figlioli - hà avutu una nova famiglia. Una altra cicata in a splutazioni. Quelli chì anu da esse. U sanu hè à quelghje simbolica simbulica: anu cutatu in una manera vivera. Nicolau, dopu aduprendu di l'scola di setti anni, ùn hà micca pigliatu più educazione, anche si pruvatu d'studià in diversi istituzioni educativi, da l'Escola Tècnica Foresta à l'Istitutu Literariu. Accuminzau a pubblicà. Li Lighjeri li piacia à a so poetica, ma da i culleghi ùn hà micca ottenevutu supportu - hà vistu l'abitudini meddi. Questu hè cunfermatu da unu di i poesi più avanzati, chì era scrittu da Nikolai Rubtsov, "In sera". L'analisi di u poem annunziate nantu à a percepzione di u lituu di u mondu, ma ùn hè micca una penetrazione in rialità in questu. I travaglii di prima di u pueta sò più lirichi è profonda. "Quiet My Homeland" penetra in l'anima, "caccia", cum'è e spessu dì. Ma a vita cuminciò. Fu statu espulsu di l'institutu. Cù a so famiglia si n'andò in u paese in a regione Vologda.

Ma ùn era micca soldi, è ùn era micca una pace in a famiglia. Nicolau hà sappiutu per ricuperà à u dipartimentu di currisponde di u stitutu, è era necessariu di passà a nuttata ancu in i stazzioni ferroviarii. Ma vinni statu novu expulsatu, è i seguenti passeggiassi principiò. Un sonnu longu. Hè struitu in poechi. Nè a cità nè u paese ùn accettanu. Hè difesu. Nicolau si cunsidereghja atheist, ma ùn hè micca veramente succede. A gente o crede, o simpricimenti ùn sanu micca ciò chì credi. L'urganizazione chì e ruins di a catturalla sarà restaurata, chì Nikolai Rubttiv ("In sera") vede in a so creazione dopu, l'analisi di u poemu Ùn fate micca cunfermà, perchè u travagliu stessu chjama un turnu. Ma a vita, perchè ellu hè dispostu, vai solu avanti. A vita di u pueta era tragicamente cut short da una maghjina baptismale, pocu dopu si turnò 35 anni.

Dreamer

Un poeta hè realisticu è simultanu metafòricamente poeta. Prima di vede a strada in altizza, è in collapse da a muntagna: i ruins di u tempiu santu. Chì duverà Nikolai Rubttiv ("À a sera") spiranza in u so travagliu? L'analisi di u poemu dice chì u rinuvamentu di a storia patriarcal. Ma Rússia, anche lentamente, hè guadagnatu impetu, è urbanizazione. Questu hè un prucessu in u mondu, ùn pò micca esse firmatu da ogni chjamazione è lamenta. Nikolai Rubtsov ("In the Evenings") hà sighjate di guadagnà a libertà. L'analisi di u poemu mette sottu una grande pregunta. Ancu l'antichi grechi, i creatori di a demucrazia, hà caputu chì per tuttu hè micca. Ci hè solu per i persone. Libertà venenu attraversu e persone, senza dà.

U terzu versu

Quale tipu di vita hè u sonnu di poeta in a so terza stanza? In quale manera hè a Rus? In attu, se avemu ricordatu Lermontov, a Russia era povira è pobara. I so steppi senza fine è i boscchi senza frontiè anu persu à dà nascita à héros. Villaggi in Michail Yurievich sò chaschi di tristi, micca scrupulevuli tentatori di decurallu cù persighjiti incisu, ma poveru, coperto cù paglia. E in i festivi - balla à i muzhiks ebri. Semplici è verità. A terza stanza di Rubridulu hè chinu dummy perfetta. Chì vita senza precedente, ghjubilanti, una volta ubica à ellu u paisaghju apertu? Ùn hè chjaru chì un poeta vi a vita davanti ad ellu, perch'ellu ghjunse à u cima.

Utopia

Questa hè a quarta stanza. Allura beni è beni tuttu ciò chì succète, chì ancu u spìritu captures. U silenziu è a superficia liscia, chì sò missing in a vita di u pueta, fallenu in u poemu. Ancu i lighjini di Lermontov ùn stirciate micca i so sonnii piacevuli. Aclara chjaramente vedi a realità di a vita è ùn hà micca cridutu in i fichi. Un antra parte davanti à u lettore u versu di Nikolai Rubtsov "In sera". U carusu si sò purtati cù stirrupi. Induve sò i cavalli in a nostra vita, hè dumandatu. Questu hè di u Rusu fictitiu, chì ùn hè mai statu. Ma dopu a tristezza cù quale u travagliu cuminciò, ci hè una antitesi: tutta a diversione hè diventata, calda, chjara. Per l'erculu liricu si ralleghe: ellu hè statu un outlet. In una modesta natura septentrionale, apparentemente, trova un incantu inexplicable chì allista a gravità da l'anima.

Tema

In i sogni di u paese populari, quandu l'analisi mostra, a so narrativa lyric Nikolai Rubtsov ("Po Sera "). U tema di u poemu hè un amore incondizionale per a Patria, un regnu à e radiche, à l'uriginali, ma, sfurtunatamenti, u passatu irretibbili di Mamma Russa. U poeta lyric elegante delicatamenti è sutile cunveys a so nostalgia per i tempi mitichi. Hè chjaramente ùn sia capitu chì ancu novu ricustruitu u tempiu ùn torna u splendore è a chiarità: cusì vainly and quickly life runs. E virtù cristiani ùn turnaranu micca à a vita in tuttu. A persone chjamanu "non mpidèghjanu" è "micca steal", ma chì altru si ricurdanu di i Dui Manandi? Fanu apertenu u "Novu Testamentu"? È l'abranu? Fate u travagliu da ellu? O hè un libru di museu, à quale nimu ùn tocca e nisuna discussione? Chì tradizione si puderà surviglià in un paese? Chì passaghju à u paesi di deci à quindici anni? L'abbandunati e casi cù e catene si scuprannu, i patichi cimi nantu à u grassu livante, induve e voce era di vucali, i stufi eranu ardenti, chì u fumu da i cundenti sò stati venenu. U pueta si prefiere micca di pensà à quelli perspettivi. Hè troppu pisanti per l'ànima gentile è affettuosu di u poeta, tristu, ma aspittendu chì a vita, cum'è in un cunti di fata, dà gioia è felicità à tutti.

Hè u pensamentu chì pruta à u poema "In u Sera" da Nikolai Rubtsov, se ti liverivi l' occhi bianchi da i vostri ochji .

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.