Articuli publicatorii è scrittiPoesia

M. Yu Lermontov "Fugitive": un summariu corta di u poemu

Basatu nantu à a legenda di a muntagna di u Caucasu, Lermontov hà scrittu u so puema. "U Fugitivu" (un laburu sumariu serà presentatu in l'articulu) hè un travagliu annantu à u coward è u traitore Garun chì tira u so babbu è i fratelli in u campu di battaglia, chì perde u so cuntrollu è u fucile, scappava à e muntagne più luntanu da a battagghia, salvà a so vita inutile. U poemu era presumibulamenti scrittu trà 1840 è 1841. A data precisa di u scrittoghju ùn hè micca cunservatu, ma hè stata durante stu piriodu chì Mikhail Yurievich era in u Caucasu, familiarizatu cù i costi di Circassiani, vide battutichi sanguinante cù i so ochji.

Fuga da u campu di battaglia

Durante a battaghju tutti i Circassiani fell, incluindo u babbu è i dui fratelli Hranu. U giùvinu stava viva è, invece di vindà u sangue sangue, fughjita. I parenti morse per a libertà è l'unuri, ma questu ùn hè micca familiarizatu à Garun, per ellu a so vita hè più impurtante, capisce chì hà devenu piglià vendetta, ma oculta in u travagliu è a vergogerie. L'alpinistes anu una tradizione: i sopravviventi anu da esse tombatu è intarrà u cattò in battaglia, è ùn lasciaranu di esse ingridie da i nemichi, Lermontov sapia di questu. U poemu "Fugitive" glorificò u cowardu per l'età, perchè i Circassianu ùn scurdate micca i valori guerrei è i traitors.

Dispramentu di un amicu è amatu

Garun, robbendu trà e rocci, hè vinutu à u paesi nativu. Hè stata trova cun pace è silenziu, perchè nimu ma ellu hà tornatu da a lotta. U ghjovanu hà decisu di truvà rifughju cù un vechju Amicu Selim, ellu stava nantu à a lava, avemu a lotta cun una purga è morse, perchè u stranore ùn la ricunnosce. Eri Garun hà dettu di a battaglia, chì tutti eranu persatti, è solu ellu hà survigliatu. Selim hà aspittatu, almenu prima di a so morte, per sèntenu bona nova, ma a conversazione cù u fughjittimu si suscitava u sangue di u liggeru in ellu. L'omu moru cun cuncepimentu trattatu u cobardu è u caccionu da a so casa. Hè ciò chì escriva in u travagliu di Lermontov.

U purtativu (u brevamentu di u poemu ùn hè micca capacitu per trasmette tutte e so misadventures) si n'andò più allora, allura si ricurdò di u so amatu. A zitella era aspittendu u ghjornu è a notte, u ghjovanu hà aspessu chì averia accittà, anche a cobardizia. Solu Harun si n'andò à u saggiu in famiglia, cum'è avendu sintinu a canzona antica, chì u cantatu chjappu. A creatività di u populu ancu utilizata in u poema "Fugitive" M. Yu. Lermontov. A canzone annunziò nantu à u ghjovanu chì a zitella scurtò à a guerra, è struitu per è curaghju, perchè un chì ùn tortisce micca l'inimitariu è cambia a so propria volunchia si pèrdite senza gloria, i so ossi ùn anu mancu manghjatu da i animali. Sènghjendu questu, Haroun si andò da a casa di u sognu, ùn avia solu a speranza di pardunzià a so mamma.

Mortu Inglourious

Ancu pare pare ùn pardunanu a so patria-Lermontov hà scrittu annantu à questu. U purtativu (u brevamentu brevi permette per avè acquistatu da u travagliu, ma hè megliu di leghje in l'uriginale) spéciale per esse adoptendu da a mamma. Pichjò à a casa di u so babbu, è pricava per avà. A so mamma l'aspetta da a guerra, ma ùn hè micca aspessu. Sapendu chì u so maritu è i dui figlioli sò stati ammazzati, a donna pregunta perchè Harun hà vindutu per elli. U ghjuvanottu dice chì nimu, ma hà in prisenza per cunsulallu a so mamma, svudicà a so vichjàia. Risponde di un figliu, perchè disgraziatu a famiglia sana. Per a notte sera, ci era sottumessu à a finestra, finu à chì a daga si firmò a disgraziatà di u poviru omu. Sì Harun s'hè sappiutu o quellu chì hà pricatu, Lermontov ùn specifiche. "Fugitivu" (un brevamentu di u travagliu chì avemu avutu oghje) - un poema chì diventò un ricordiu di a morte vangata di tutti i carolevuli è i traitors à a patria. U corpse di Garun ùn era ancu purtatu à u cimiteru, u so sangue hè stata fatta da i ghjacceri.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.