Articuli publicatorii è scrittiPoesia

AS Pushkin, Poltava: un analisi di u poema

Pushkin hà scrittu u sicondu poemu in tempu récord. "Poltava" hè statu cuncipitu in a primavera di u 1828, ma travaglià nantu à questu manera ùn hè micca, è Alexander Sergeyevich posponò stu travagliu finu à a caduta. Quandu l'inspirazione veni à l'scrittore, è hà cumpostu u poemu in pocu di ghjorni. Pushkin hà scrittu tuttu u jornu, distracté solu per suddisfà a so fami, i versi so avutu ancu in a notte. U poeta in prisa hà registatu tuttu ciò chì hè vinutu à ellu in a testa, à quarchi prudue ancu e prosa, è poi curretta.

L'attitudine di critichi à u poema "Poltava"

In u so tempu, Pushkin si distingue da u so travagliu innovadoru. "Poltava" ùn si compite da i cuntimpuranei o di i ghjinirazioni futuri di critichi. Ci sò parechje opinioni diffusioni di ciò chì u pueta avia vulutu mostrarà in u so poema. Cù una vista superficiala à u travagliu, unu pò capisce chì Alexander Sergeevich da Petra fici un eroi, è da Mazepa - un villano è traitor, chì ghjè, tuttu hè pròpite cum'è chì era in u tempu di Pushkin.

Parechji circhiccanti di u travagliu di u pueta ùn ponu micca bè d'accordu cù questa interpretazione, sapendu l'attitudine di Alexander Sergeevich à Petru, hè difficiule d'imagine chì ellu pudia ellu di u so testamentu liberu. Ntô XIX sèculu ùn si pudia micca divulà liberamente a so pensamentu, perchè u pueta era di elevà à Petru è a marca Mazepa à un narrateur eranu ignulitanu, è a scrittura di l'autore hè traccia in a "Noti", da quale si chjaru in u quale u pusu Pushkin. U poema "Poltava" è oghje pruvucà assai contruversi trà i scrittori.

I temi principali tocanu à u poemu

Alexander Sergeevich hà sappiutu per ischiarì trè temi in Poltava. U primu sensu si tratta a destinazione di a Russia è di u pòpulu russu, i relazioni cù altre stati europei. Pushkin ùn hà micca scurdatu di a battaglia memorable cu Napoleon, perchè cù u patriottisimu è l'orgogliu di a Patria recreate a lotta trà Petru è Carlo XII. Invece chì l'inimicu era putenti, è a vittoria era dura, ma ancu chì u pòpulu russu puderia stallà, mostra a forza interna è feghja di l'invasione, difendu u so territoriu.

A multinazione di l'statu hè statu ancu spartu in u so travagliu da Pushkin. "Poltava" carattirizza u scrittore com'è un pensatore statale chì riflette nantu à a cuesione di e diverse nazioni in un paese. Comu esempiu, Alexander Sergeyevich tene à u Ucrania, chì Mazepa voli alluntanà da a Russia cù l'aiutu di e truppe avanti. U tema di l'omu privatu chì si metti à a rota di a storia, hè ancu illuminatu Pushkin. "Poltava" hà dimostratu micca solu a lotta per u territoriu à u livellu di i guvirnanti, ma dinò a destinazione di i pratichi ordinarimi chì si sò participant in eventuali terribles.

Descrizione storica di e battaghji

Alexander Sergeevich hà attaccatu una grande impurtanza à a fiducia di a descrizzione di l'eventi stòrici. U poema hè accumpagnatu da e nota, è dinò una lista di i ducumenti stòrici chì signalanu a verità di i manifesti chì Pushkin hà scritte in u so travagliu. "Poltava" (silenziu "Poltava battellu" hè u più vivu, memorable è patriotticu) hè scrittu in altì spiritu, cù parechji funziona, u poemu ricurdeghja u stilu di dumas ucraini, canzuni populari o leggi stòrici.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.