Articuli publicatorii è scrittiPoesia

Biografia curiosa: Ilya Reznik è a so strada di vita

Ùn ci hè micca una tale persona in Russia chì ùn deve micca familiarizatu da u travagliu di Ilya Rakhmiilevich Reznik. Stu canzadoru mitrittu hà datu u mondu parechji risichi reali chì sò amatu à questu ghjornu.

Sicondu a so biografia, Ilya Reznik si appareva in questu munnu in Leningrad, è chì successe in u 1938. I so parenti erani emigrati da Danimarca. A zitiddina di u futuru poeta-canzone ùn ci pò esse chjamatu felice. A so destinazione hè stata destinata à surviglià u bloccu è evucazione à l'Urali, a prima morte di u so babbu. Quasi immediatamenti dopu à u so ritornu, a mamma d'Ilya spusò è andò per circà una vita megliu in Riga, è da ellu à i parenti di u babbu, chì dopu aduttà u zitellu.

Malgradu qualchì cosa, cum'è a biografia dici, Ilya Reznik criscì curiosa è talentu. Hè intrattinutu in gimnastica, balli di balli, è ancu visitate un cercolu di ghjovani inventori. Dopu a graduazione, u ghjovanu hà avutu un travagliu in u teatru, ma solu un electricista. In parallel, hè statu un attore di lettore in l'urbe medica. Solu cù u 4esimu attu Ilya hà sappiutu cuncernà cù e filati di studienti di l'Istitutu Stato di Leningradu di u Teatro, Music è Cinema. Ghjuntu in u 1958.

Chì era a so ruta creativa?

Quandu a so rapprisintazioni di bioluggìa, Ilya Reznik hà attivamente realizatu à u Teatru Komissarzhevskaya, ma ancu dedicatu assai tempu à a puisia. A canzone chì u purtonu incredibbili pupularità si chjamava "Cinderella", è Lyudmila Senchina cantava. Dopu fattu, Reznik hà cessatu a so cooperazione cù u teatru è, essendu membru di u Sindicatu di Scrittori d'Leningrad, cuntinuau di scrive poesia attivamente. Nimu ùn sanu chì Ilya Rakhmilevich hà publicatu parechji racolti di poesia di i zitelli, trà elli "U Paese", "Kukushechka" è altri. In u 1999, u cantautore addivintau membru di l'Unioni Scrittori d'Mosca. Dopu un annu dopu funnau una edizione. Chì quellu chì Ilya Reznik collaborate? A biografia dice chì più attivamente - cun Alla Pugacheva. A so cooperazione cuminciatu in 1979. Inoltre, i so canzone sò chantati da Laima Vaikule, Natasha Koroleva è assai artisti chì i so oporu glurificati da Ilya Reznik.

A vita persunale

Is Ilya Reznik bella? I ritratti confirmanu ch'ellu hè un omu interessanti. E a so vita privata prupone una gran quantitata di dumande è argumenti trà u pubblicu è i fannijiet. Comu a biografia dici, Ilya Reznik casò prima Regina Reznik, chì era vicedirettore di u Teatro Variety. In questu matrimoniu, duie figlioli nascinu: un figliolu chì divintò un giurnalista famusu è una figliola. A siconda muggheri era u dancer Munira Argumbaeva. Anu ancu un figliolu. Appressu à l'iniziu di l'anni 2000, a coppula scumpressate micca ufficiali, è Munira è u so figliu trasfirì in l'Stati Uniti. I procedimenti di divorziu, chi finiscinu in u 2012, eranu assai scandalous. Ilya Reznik (a so biografia confirma dinò) à l'età di 74 spusatu per a terza volta - in Irina Romanova. U veru amore pò vene in ogni età.

A vita di u songwriter era bellu interessante, è, grazie à ellu, u mondu sintia assai belli opari musicali. I so fanni sinceramente a speranza chì continuarà à creà parechji anni più, perchè desideranu a poeta è una forza più forte.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.