News and SocietyMen's Issues

Atomicu 420mm mortar 2B1 "Oka": specificazioni

A storia di a creazione di armi d'artilleria super-putasti hè chjuche di vargogna è curiosità. In u Kremlin di Mosca hè rapprisintatu u nostru puntu storicu - u Can Cannone, una opira di l'arti è l'orgogliu di i funziunarii russi. Ogni sapiulu chì, anche a perfezione artistica di l'esèrcitu, stu ghjigantesimu dispositivu mai scorri. Ci sò altre esempi di arme chì sò stati culpiti cù dimensioni enormi, ma di dubious valur praticu. Unu d'elli pò esse u mortu atomicu 2B1 "Oka". A diversità di u Canova Tsar, hè stata aduprata per u so destinatu, ma solu à u situ di teste.

Artilleria è Gigantomania

Enormi cannuneri di artiglieria sò tradiziunalmenti l'idee-fixe di l'imperialismu germanicu. Ntô marzu di 1917 a Wehrmacht bombardò Paris, utilizendu pistoli di canargu calibre longu. Residenti di a cità eterna ùn cedemu micca tali attacche, a prima linea era luntanu. I Francesi, à u turnu, custruìanu i so cannuni enormi, è in i 30 furanu installati nantu à a linia di difesa di Maginot. I so tudischi hà catturatu à u principiu di a Siconda Guerra Munniali è per un tempu longu (finu à l'ultimu purtata) trofei cuncurrenti. I travagliu nantu à a creazione d'armi capace di furnisce i munsioni pisanti per 100 o più chilometri, anu pruduciutu ancu in Gran Bretagna è a URSS. L'effettu di l'usu di questi munàstici viaghjava micca esse significativu in a pràtica. Un carricu colossale explode dopu avè chjuderatu in a terra è splava sottu u so grosu, senza causà assai danni. A situazione cambiatu dopu à l'apparizione di l'armi nucleari.

Perchè avemu bisognu à u mortu atomicu in l'era cume cume?

Científici chì travagliavanu a creazione di a bomba atòmica, in l'iniziu scopu di a ricerca, resolviu a so cumpagnia principali. L'accusazione avia detonatu, altrimente cumu puderete pruvà l'efficace di a nova arma? Ma in u desertu di u Nevada, u primu "mushroom" rose in sopra u tarrenu, è a question hè stata nantu à a manera di rimbarscià u putere di una retazione nucleari à a catedrale di l'inimicu. I primi dilune eranu abbastanza forti, è hà pigliatu assai tempu per riduce u so pesu per i valori accettabili. "Fat Boy" o "Baby" puderia cumprà una sucetà bombere strategica "Boeing" B-29. Nta l'anni 1950, l'URSS hà pussidia pussibili sistemi putenziali di cunsigliu missile, chì, anche, anu avutu una curretta seriu. ICBMs garantissi a distruzzioni di miri di u territoriu di u putenze più putente è principalu, i Stati Uniti, cunziddi in particulari di l'absenza totale di difesi anti-missile in quellu tempu. Ma l'invasioni di l'aggressore puderia esse preparatu in l'Europa occidentali, è missile strategichi strategichi sò u limitu di radiu minimu. E i teoristi di l'affari militari girò l'ochji à l'antica artilleria chì parevanu parechji.

L'iniziativa americana è a reazione Soviètica

U paese di u Soviet era micca u initiatore di a razza nucleari di l'artilleria, hè stata fatta da i Stati Uniti. Nta la primavera di u 1953, u primu tioppu di a canna T-131 fu mandata à Nevada à a platea di Francia, mandendu una bomba nucleari di 280 mm. A volu di u prughjettu durò 25 seconde. I travagliu nantu à issu miraculu di a tecnulugia hà stati ghjunti per parechji anni, è cusì a risposta suviètica à l'iniziativa americana pò esse cunsiderata tardana. Nuvembre di u 1955, u Cunsigliu di Ministri di a URSS hà sviluppatu una risuluzione (secreta), secondu chì a pianta Kirov è a splutazione di u SKB di a Machine-Building Kolomna anu asignatu per creà dui artiglieria: un cannuni (chjamatu "Condenser-2P") è un 2B1 mortu "Oka". U lag anu bisognu à esse superatu.

Specìfica tecnica di cumplessità speciale

U pesu di a cumbattimentu nucleari hè stata grande. Prima di u squadra di disignu di SKB sottu a direzzione di BI Shavyrin, ci hè un'agricu difficiule: per creà un morteiro capitate di tirallu un corpu di 750 kg per una distanza di 45 chilometri. Ci era ancu puru un paràmetru di precisione, ma era micca strettu quantu per sparisce cù cunfiltrati. A pistola avarà deve esse una certa fiducia, garantendu un certu quantità di pruprietini, anche in i cundizioni di a guerra nucliali (perpetu limitatu) ùn pò esse micca più di un numeru di un cifru. Mobilità - una cundizione mandatori, u cunflittu di l'ingannu dopu a guerra hè guasi garantitu per destruisce. L'armata di corra addivintò u prublema di i travagli di fàvana di Leningrad. U fattu chì u 2B1 U mortu "Oka" serà enormu, era chjaru bellu infurmàticu, ancu prima di l'iniziu di u so designu.

Undercarriage

A pianta di Kirov hà avutu una ricchezza richiana à a custruisce un chassis unicu chjave, ma i paràmetri di disignu di a stallazione, chì era creata questu ora, anu allora di tuttu l'armati cuncevuli. Inoltre, i designatori cù a cumpagnia, in generale, coped. U più putente à quellu tempu era u spaziu IS-5 (u stessu IS-10 è T-10) servìtu com'è "donu", dà a "Centru d'Object-273", chì era un mutore di diesel cun un turbocompressore V-12-6B cù una capacità di 750 litri. Cù. À questa chjesa, ancu stu mutore superpotente era limitatu in a vita di u mutore, chì furnia una riserva energetica di solu 200 km (à longu a strada). Però, u putere spicificu era micca picciottu, ogni tunnillata di a màquina hè stata guidata da quasi 12 "cavalli", chì permettenu di mantene un cursu accettabili, ma micca per longu. Per 2B1 "Oka" è "Condenser-2P", i pezzi sparati anu designatu unificatu, chì hè causatu micca solu da i vantaghji di l'estandarizazione, ma ancu per u fattu chì era solu impussibile di creà nunda più putente à quellu tempu. Cumpagnia di supportu sò stati assicurati da i ambitori di shock torsione-beam.

Mortero 420-mm 2B1 "Oka" è u troncu

U fustu era di un tamantu impressjonanti. A carrega hè stata fatta da a parti di l'unità di culatta, à vint'anni longu, un altru mètudu hè inacceptable. Ogni dispositi dispostu à cumpensà a rincula energia, utilizzata prima di e articuli superguciali, in questu casu era assai limitatu. U mortu atomicu 420mm 2B1 "Oka" ùn anu micca trimming, a so rata di focu righjunu 12 tappelli per l'ora, chì per un pistolu di questu calibre hè un assai bonu indicatore. U buffu principale di u rollback era u corpu di l'auto, i bundle è cumpostu di cumpagnie d'undercarriage.

Dimostrazzioni

A marcia in tuttu u carru enormu era solu una persona - un meccanicu-chjaru. Sei more, cumpresu u cumandante di u calculu, seguitu u 2B1 Oka Mortero in un trasportatore persunale blindatu o altru vechju. A festa in l'unurità di l'anniversariu di a Rivuluzione d'Outru in u 1957, u caru arrivò dopu à tutte e teste. In u cursu di u so travagliu, eranu difetti di difetti di designu, chì in a so maggioni eranu natura sistimica. Prima di l'incontru di corrispondenti di ghjurnali è rivista strani, u mortu autopropulatu 2B1 "Oka" scrivutu majestichi, è l'annunziu cun una voce altamente publicata annantu à l'appuntamentu militari d'stu monoplano ciclopeu. No tutti l'esperti militari anu criatu in a rialità di u specimenu prisentatu, ci era ancu l'opinioni chì era una fudda. Anu parechji analista anu creatu in a formidable natura di sta arma è hà pigliatu a canzona famigliali nantu à a minaccia militari soviètica. I dui èranu in u so propiu modu. U mortu autopropulsado 420 mm 2B1 "Oka" existiu bastatu realistichi è ancu pruduciutu parechji test shots. Una altra pregunta era a so longevità è a preparazione di cummattimentu propiu.

U risultatu

A macchina di 55 metri, chì ùn pò micca sopra ogni pontu, hè stata disarmata trè anni dopu à a manifestazione in u Red Square. Intènditi à fine cù i prototipi di u 2B1 Okaru u pitonu sò stati discontinuati in u 1960 per dui motivi principali. U primu, i nodali di chassi ùn sustene micca e monstruosu chèle chì nasce in u pullback, sprimendu u carattu caru cinque metri di ritornu, è tutte e misure di rinfurzà li ùn aduceru risultati. A forza ultima di l'aleazione di precisione ancora esiste. Siconda, in quellu tempu avianu aparevatu missili tattici, chì avianu assai crescenu i crescenu e un trafficu excellentu. Comu sapete, u scompie tira fora senza retrocede, per quessa, i bisogni di u so launcher sò assai più modesti. Ci era ancu un fattore chì hà influinzatu u destinu di sta arma unicu. U mortu Atomic 420-mm 2B1 "Oka" ci hà u costu u costu assai caru, è a so depressioni era assai vaga. Tuttu chistu cuntribuitu à u fattu chì a macchina di a categurione di l'equipa militanti promettendu era cumprinnutu in una quantità di exhibiti di u museu, aghjuntu à a lista di curiusità militari.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.