News and SocietyMen's Issues

U corta di tè più veloce

In u XIX secolo, u cunsigliu di merchenzie preziosu à l'Inghilterra si era realizatu cù l'aiutu di enormi veturi. U traspurtadore di merceria staggine, i battelli di vaghjime cuncurrenti cun l'aiutu in a velocità. In a storia, cum'è le competizioni intrinu in i razzi di tetti nantu à i clippers. I Crews di i navi pruvate d'arrivà prima à u so destinazione. In parechji, a frasa "clipper di tè" hè assuciatu cù un navi veloce.

Perchè i vapuri chì anu chjamatu?

Ntô XIX sèculu, i traduttori ricevenu un lucale considerablemente da u tè, chì era trasportatu da a Cina à l'Inghilterra. A pruprietà di stu pruduttu per dàmbviu è assòrbinu tutti l'arghjuli di u sughjettu ind'è a traduttori obligati à abbandunà l'usu di i navi antichi, u trasportu di quale puderia durà quasi un annu. U trasportu prolongatu hà effetti negativamenti a qualità di u pruduttu. Siccome era tè chì era a cuntamina cchiù cumuni chì l'equipaggiu di i vele antiche prupusìvanu di cunsaccerà quantu pussibule, i navi trasfurteri anu chjamatu clippers di tè. I veli più veloci anu urdinatu di veli. In a traduzzione da l'inglesi, Clipper hè un navi cù i braccialetti di navigazione. À u tempu, a dati di u bastimentu cumincià à esse furnituata da steam motors, ma detti d'ellu u nome "clipper di tè" hè stata fissa.

Storia

In prima, i clippers di tè (i navi di vele veloce) sò stati construiti in Baltimore. A so destinazione era u trasportu di esclaves è contrabande. A diversità di i so predecessori, u bastimentu hè stata equipada di veli, chì, in compara cun navi di navigazione convenciali, sò considerablemente maiori. Inoltre, u casu di u novu barca di vela era carattarizatu da contursi forti è stabile aumentata. U vinu ridottu di pussidimenti è l'aumentu veloce sò i funziunalità distintivi chì i clippa di tè pussessi.

U navi veloci eranu assai carichi. Per custruisce un such barcu di vela o à charter, parechji investimenti finanziari era necessariu. Ma causa di l'alta veloce chì ogni corru magliette di tè avia (i fotografichi di e nave sò presentati in l'articulu), tutte e soldi di ingressu era tutale cumpletu da un volu.

Hè pussibile devi daveru à assai sapè in questu tempu e razzi. I sidimenti di i vignaghjoli spessu si sò assai wagered sumes grandi. L'equipaggiu di u bastone chì arribativi prima ricivutu diversi volte più di soldi da l'equipaghjoli chì arribanu secondatu o terzu. Cusì, a compensazione materiali era un bon incintisimu per ogni gruppu. I Merchanti hà avutu i bè cù a so fragrance originale.

Vela di i navi Baltimore

I navi di Baltimore chjamati i primi ecunurdi è brigantini, nantu à a basa di quale eranu creati tagliatore di tè. U navi di navigazione più veloce anu da esse in i Stati Uniti. I sviluppori furnianu u vaghjolu cù veli grande, inclinati à i mastodi poppa. L'armamentu di navigazione era furmatu di cunfrisgii è acqui, chì facenu più faciule in u cuntrollu di a nave, è ancu di i lisele, chì anu aumentatu significativamente a so vela.

L'età di doru di Clippers di tè

I vapuri di navigazione di flotta scumpedinu in u 1820. Per parechji dicennii sò intensificate. U tempu d'oru per i clippers in tè anu falatu nantu à u 1850-1860. Duranti stu tempu, parechji velieri d'alta veloce anu creatu. À a fini di u XIX secolo, l'era famusa era annantu. Eranu rimpiazzati da i vapuri equipati da e vapuri.

Speed

Tagliatelle di tè (i navi veloci) sò stati creati usando a rapportu di a larghezza è l'larghezza: 6 à 1, mentri per i vitturi ordinali, era cunsideratu à 3 (4) à 1. Daziunali per l'innovazioni di u disignu, i caselli di i navi sò stati rafforzati, chì permettenu dissectà Wave. In u risultatu, quinze nodi mari è l'ottima velocità chì i clippers di tè anu pussutu - i navi di vela veloci. Uni poch'elli anu avutu i velocità di quasi deci anni di nudelli (un nuddu custituisce una milione nuvuli per ora, à dì 1852 metri).

Qual'hè usatu i velei?

Dopu avè alta veloce, u corru di tè hè stata utilizata da i marinaghji-privati, filibusters, contrabandisti, mercaderi, trasporti slave è guerrieri corti. Arcuni valdi usati di veloce di livellu per esci da u persequu, àutri per u scopu di a perseguite. À u tempu, u so corta di tè era in ogni statu maritimu.

Ship Thermopylae

Parechji ricercati credi chì, durante u pianu di a vela, hè stata u battellu u megliu veloce. Un corruggiu di tè hè stata fatta à compra per White Star Line. U prugettu hè statu sviluppatu da l'usciu Londinale Bernard Weymouth.

Sta cumpagnia specializata in itinerarii di crucero. I so cumpagni di a cumpagnia creava u mumentu "Titanicu". U simbulu di a cumpagnia era una stidda bianca nantu à u fondu rossu. Stu simbulu fu situatu nantu à u pennant Thermopylae, chì fù lanciatu in u 1868 vicinu à a cità di Aberdeen (Escocia). U so nome hè stata data à u clippu in onori di a gola di Thermopile, chì in 480 aC una batta sangue di i grechi cù i persiani.

Tutti quelli chì avemu prisentatu à a falata di u corru di tè in l'acqua sò stati impressiunati da u novu bastimentu di vela: u so corpu avia pruduzioni ideali, pane di cor verde scuru è belli pani bianchi.

Gratu à a so excelente cresce di navigà, questa clipper per dui anni hà sappiutu per fallu u registru, stabilitu prima da u vapurdu americanu "James Baines": in 63 ghjorni cresce a distanza da Londra à Melbourne. Per i vela di stu risultatu ferma quellu ghjornu, u megliu.

Caratteristiche di un veleiro

Sicondu i memori di l'historiadoru inglese Basil Laboc, "Thermopylam" hà avutu una incredibiltà abilità di scopra ancu i venti più chjucchi. Comu u risultatu, pudete camanderà tranquillamente nantu à u tavulinu cù una candela chjesa, è a nave cuntinuau u so muvimentu in una veloce di 7 sette.

  • U corru di tè avia una durata di quasi 65 metri.
  • U so largu hè 11 metri.
  • U barche di vela era un prughjettu di sei è metu metri.
  • Capacità: 948 reg.t.
  • Coffeddu di Ponte: 0.58.
  • A capacità di e prisenza era 11 tunnelle.

In quale races participà a nave?

In u 1872 u corpu di tè è "Cutty Sark" divintò u rivali per Thermopylae. A ruta di u cuncorsu: Shanghai - Londra. A vittoria in ste races hè stata vittata da Thermopylae. U rotoppu di a vulintà di Cutty Sark retardà stu clippa per una settimana. Dui anni dopu, i dui navi metu novu mentre viaghjanu à l'Australia. In ste razzi, "Cutty Sark" hà sappiutu di vendetta.

Thermopile s'imparau dui ricordi chì ùn anu micca bisognu da u clippu di tè: u bastimentu di Melbourne à Shangai vènenu quasi un mes, è a distanza tra Shanghai è di Londra u clippu passau in trè mesi.

In u 1887 Thermopylae hè compru per i britannichi. L'ultimi deci anni hè stata utilizata com'è un navi di furmazioni. In u 1907, u so corpu hè tantu disprezzu chì era decisu di scrive è fretce u nave. Prendite Thermopylae hè stata torpedeada. In u 2003, i restani di u bastimentu sò stati trovi in l'aglientu vicinu à Lisbona.

L'ultimu clipper

"Cutty Sark" hè l'ultimu vaissimu vele d'alta veloce, chì hè cunnisciutu in tuttu u mondu per u so altru marinera. Creada in u 1869, sta nave hà surviviu finu à oghje. U corru di tè, cum'è qualsiasi vaso, hà a so pròpia storia. Hè stata custruita per ordine di u bastimentu britànnicu John Willis. Malgradu u fattu chì i navi di navigazione sò gradualmentamenti sustituitu da steamships, John Willis vulia esse u patrone di u veleo di vela più veloce. A cumpagnia principali di a nave era di trasportu u trasportu veloci da u Cina à l'Inghilterra. Above l'ordine travagliatu travagliatu di l'impresa "Scott and Linton" sottu a guida di u maestru di u navi Huccules Linton. A nova nave, à u cuntrariu di l'altri barche vela d'alta veloce, hè stata equipada cun un populari forte forte. Questa suluzione constructiva durante a tempesta hè stata apprezzata cù l'armata di u bastimentu. Ùn avellu finatu l'assemblea di u corpu di l'ultimu clippa di tè, in u 1869 a Cumpagnia "Scott and Linton" falleu. A custruzione di u veleiro hè stata trovata da una altra sucetà cù i schedari di Hercules Linton.

A so disignu, stu clipper pertenece à u tipu di navi cumposti: hè cunsistenti di un settore di ferru cubierto cù a pelle di lignu. In questu casu, per a coghju di a parte di u clippa, chì si trova supra a linia, i travagliadori usavanu un tick. A parte di a nave sottu a terra di l'acqua hè fatta di l'ilm di Thomas (una razza d'elm). Per l'arrangementu di u fondu, i platti di latta fu usatu.

U bastimentu avìa i seguenti caratteristiche tècnicu:

  • "Cutty Sark" era 85.4 m di longu.
  • A larghezza hè 11,2 m.
  • U più maestru era più di 46 m di longu.
  • A superficia totalità di u bastimentu era di 2.985 metri quadri.
  • Sò dispusizione hè 2130 tunniddati.
  • U bastimentu di navigazione hè furnituatu da trè pranzi.

U casu di u bastimentu era culuratu di u biancu, nantu à quale sò duie biera d'oru eranu particularmente belli. U lavuranu d'oraghji bianchi sò usati com'è ornamenti.

In u corpu fu ripresu "A Star of India". In seguente in a forma di un cerculu ci hè una inscriczione chì leghjite: "A luci celestru vi cunfermemu u caminu". Inoltre, u corpu hè statu dicurutu cù a lettera "W", da quale u soli sazzò - un kind of sign of the shipowner.

Quandu u vaghjimu di u 1869 u bastimentu era prestu per vela. In u Novembre hè stata annantu à u Clyde River.

Origine di u nome di u veleo

U corta di tè anch'ellu u nome, chì in questu tempu era cunsideratu assai stranu. In prima, John Willis vulia chjamà u so navi "Mari Witch". Ma siccomu un tali nomu era digià utilizatu da un altru navi, u vaghjolu di u vignetu decide di nomu u so veleu di navigazione cum'è l'heroina di u poema di "Burns" di Robert Burns "Tam O'Shenter". Da Scottish Cutty Sark traditu cum'è "cammisa". Era "Nan-short-shirt", chjamatu a bruita, chì in Escocia spessu scantaghjite zitelli. A diversità di l'armatu, i marinaghji, sèntenu u futuru nome di u clippa, ùn anu micca entusiasmu. Questu hè spiegatu da e superstitions inherent in u so ambientu. I marineri spessu ùn si n'andà nantu à una vela, u venneri, si scantavanu di un ghjattu neru è u numiru "13". Anu cridutu ancu chì un tali nomu resultarà à a morte di a nave è di a so armata. Parechji marinelli dumandonu à l'armatu per cambiammu u nome di u clippu di tè, ma John Willis era cunvinutu chì a so navi era aspittendu una destinazione longa è felice.

A figura di questa bruita hè diventata un adornu di u prughjettu di u corru di tè. In u poemu, u bastimentu particularmente piaciu u mumentu chì u ghjovanu bruciare in seguimentu di Tom hà pigliatu u cavallu nantu à a cuda. Stu episodiu John Willis hà dettu di ritrattà cum'è una figura per l'arcu di u so veleo di vela. A figura urdina hè una greghja chì incapora un fasciu di cuda di cavallo in una manu esternata.

In a so storia, un veleiro spessu cagiunatu in una tempesta, chì, secondu chì a bruciosa persa perda a so testa è stende à u so bràcciu. L'elementi di a figura persu in u mare hà deve ricustruita ogni volta. E li capi novi è e mani di Nan-short-shirt anu parechje micca menu spettaculari.

Chì purtò a famiglia di vela?

In u 1872, durante un match with the legendary sailing boat "Thermopylae" in "Cutty Sark" anu un spartimentu. In u risultatu di u spedore di tempesta, u rughjone di steering hè persa. U capitanu hà avutu a mantene a barca in u ventu, usando un anguru flottante. À u stessu tempu, i travagliani direttamente nantu à a barca sò stati attaccati à fà un rota di navigazione. Una piccula fugliada in un sughjettu improvisu in u piattu da un fughje di u ventu forte hè statu annunziatu. U figliolu di u capitanu, chì era sopra sopra à l'incendie in quellu tempu, quasi u ciumi da i carbone ardenti. A timpesta ùn hà micca firmatu da ottu ghjurnati, chì significativamente obstaculite u prucessu di fabricà a cime. U ghjestionu u travagliu di u ferru Henry Henderson. In seguitu, u so nome passà in a storia di a navigazione britannica.

U danni à a rota di guida era a causa di a perdita di "Cutty Sark". Malgradu u fattu chì u corpu di tè anu arrivatu à u situ di una settimana dopu à u "Thermopyl", fù ricurdatu per una fermezza di u capitanu chì decide di ùn abandone a razza è per riparà direttamente nantu à u mare apertu. Cù l'aiutu di un rote di improvisu, l'equipaggiu hà sappiutu cuntinuà a cursa è inserisce a storia di a navigazione inglesa.

A destinazione di un navi veloce

À u tempu, natava in Chine per u tè si hè micca prufessiunale. A causa di a mancanza di pruduzzioni tessiliali in Inghilterra, u bastimentu hè stata utilizata per trasportà lana da l'Australia. Clipper ci hè sempre cariu di una tempesta. Ancu u fattu chì in un di questi viaghji nantu à a "Cutty Sark" tutti l'archi anu stati danucchi, a storia di u clippa ùn finisci micca.

In u 1895, "Cutty Sark" compriu l'empresa Portugesa "Ferreira". Allora u veleo era reutilatu è riavulevule, annantu à quale l'armamentu di u vaghjolu era sustituitu da a navigazione simplificata (barkesi). In u 1922, "Cutty Sark" hè acquistatu da u Captain Wilfred Doumen. U clipper era torna in a so riggiunata originale, è ellu stessu hè stata utilizata com'è un navi di furmazione staziaria. Oghje hè u bastimentu hè un museu di vapore, è a so molla era un muvimentu seccu in Greenwich (Inghilterra).

Chjave

Tagliatelle di tè è "Cutty Sark", anche tutti i temerà di i marineri supersticiosi, era u navada più happiest è u successu. Ùn ne restate in nudda parte in u mare u mare, ma hè un ornamentu di u terra di Londra. Qualchissia pò apprezzà u splendore di l'ultimu clipper di tè.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.