Articuli publicatorii è scrittiPoesia

Analisi: "Demon" Lermontov - u piccu in a storia di u poema romantica di u mondu

Per rializà l'analizamentu ("Dimoni" Lermontov), avà deveremu da primurà devi chì din u travagliu di u poeta hè sempre cunzidiratu unu di i più controvertiti, misteriosi è prufunnii in u travagliu di Mikhail Yurievich. A diffirenza tutta di u situ chì si pò analizà u poemu da diverse perspettivi: u còsmicu, chì hè rapprisintatu da a rilazioni di u Dimoni à Diu è à l'Universu, psicologicu è ancu filosoficu. Lermontov ùn era micca a prima persona chì in i so opiri appellu à l'imaghjini d'un anu falatu chì hà dichjaratu a guerra à Diu. Prima di ellu, Goethe ("Faust"), è Byron ("Cain") è, sicuru, Milton ("Paradise Lost") interpreté sta tema in una manera diferenta.

L'imaghjini di u Demonu in u poema di Lermontov

Analisi: "Demon" Lermontov ponu deveie notizia, prima di tuttu, per u fattu chì l'autori hà avutu in modu abituale a trama di u poemu è l'imaghjini di l'imaghjini chjave. U Demonu di Lermontov hè una maravigliosa combinazione di enormosa forza intruduce, u desideriu di disperse da u sensu oppressivu di a sulitudinia, u desideriu di unisce à l'impotenza bè è tràggica assuciata da l'incapacità per alcuni ciò ch'ella esse chjesa. À u Lighjadoru, u Demonu hè cum'è un protestante ribellu chì si opponi ùn solu à Diu, ma ancu à u mondu sanu, à tutti i persone.

U prughjettu hè u "rè di a cunniscenza è a libertà", chì si ribete in tuttu ciò chì torna a mente. U dimòniu in u poema di Lermontov rimpite un mondu chì ùn ci hè micca una felicità verita, induve a ghjente si trovanu assai di u cori è di l'odiante, sempre in u putere di passioni mundiale. In ogni casu, sta negazione globale ùn sapia micca solu u putere di u dimòniu, ma ancu a so debule. Dopu tuttu, da l'altezza di l'infinita spazia di u spaziu, ellu ùn hè micca capaci di vedà è apprezzà tutte l'incantu di a natura terala.

Arrogant solitude cobre Demon, spessu annu per a cumunicazione cù e persone è u mondu. "Live for yourself", era disgrazziatu, è a via di a cunfrazia di a so solitaria tristezza vede un amori per una simple donna Tamara. Però, per ellu, a ricerca di bellezza, l'armunia, l'amore è a buntà resta unanimità.

Proposti filusòfichi sviluppati in u travagliu

L'analisi ("Demon" Lermontov) hè un poveru difficultu d'accordu, perchè l'autore hà refrained from expressing his personal position, permettenu à u pruduttu di vita a so vita, per esse multivalu. L'esposizione di u pensamentu individualisticu, spiegatu di i tempi antichi, hè ancu presente in u "Demon". U principiu destruzzione di Mikhail Yurievich hè tratatu com'è anti-umanista. Invece, à u stessu tempu, parechji dubbii prisintati in u "Demon", è ùn sò micca risolvuti. Per esempiu, ùn ci hè micca chjaru chì u poeta vi in u so dimoni - u porporu di u male (vede u pate) o vittime di l'ingiustizia? Cumu hè chì l'anima di Tamara hà salvatu - solu per piace una censura stritta di quellu tempu, o hè statu solu un risultuitu da u principiu cum'è un mudellu ideale inevitabbile? Hè cumbressuate o micca a fine di u travagliu è a scunfitta di u Demonu? L'analisi ("U Demon" di Lermontov) si cuncentra à queste è parechje altre prublemi. Quelli chì, per via, sò a prova più persuasiva di a alta filusufìa di u travagliu. A cumminzioni dialittali di "bonu" è di "malumu" in u poemu, un ritrattu culurante di a sedienta per l'ideal è a so perdita, l'ostilità à u mondu è u desideriu di cuncilià cun ellu - tutti issi temi permeate u poema cun un fille rosu, facenu veramente un travagliu unicu.

Attività artistica in u poemu "Demon"

Analisi di u poemu "Demon" Lermontov - questu hè un appellu à a so originalità artistica. Solu un pittorescenu example di Romanticismu, u travagliu hè guasi cumpletu solu in antitesi. Erode sò cuntrullati contru à l'altri: queste sò l'imagine di u dimòniu è di Diu (terra è u celu), Dimon è Angelu (morte è vita), Tamara è Dimon (rialità è ideale). Presente in a creazione di u pueta è cuntrastanti cù l'altri categorii etichi è suciali. Affirmazione è negazione, l'armunia è a lotta, u bonu è u malu, l'odi è l'amore, a tirania è a libertà - in u "Demon", quesse cuncetti contradictori hà literatu trà l'altri.

Chjave

Chì hà attitatu l'attinzioni di i lettori à u poema Lermontov? "Demon", l'analisi di quale ecineghja, hè una travagliu in quale una fantasia poetica putente, u pathos di dubbî è denials, l'unicu lyricismu di u poeta, u misteru, a simplicità è a clarità di a presentazione anu unitu.

Contra u sfondate di tuttu questu, i lettori è u mondu sanu sò dumandatu dumande filosoficu è moralu impurtanti, à quale l'umanità hè stata cerca risposti per millenarii d'anni.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.