GirateIndicazione

Granada, Alhambra - u cumplessu architetturale è Parcu: una descrizzione. attrazioni, Spain

U viaghju hè una di i gioia principali in a vita di una persona. Per vede u mondu, dicenu, avete bisognu à visita 25 piazza principale. Turisazioni di scursioni per l'Spagna sò trà i rote turistiche più populari. Perchè Perchè ci sò assai posti maravigliate di bellezza è valurizazioni stòricu quì. A veru perla sò i castelli di Spagna. Còrdova, Siviglia, Capdepera, Tabernas - sti nomi scandalizate è fate à u turistu. Ma u primu postu hè occupatu da Granada, l'Alhambra. Ùn hè micca vanu chjamatu "l'octagione manighjone di u mondu" - hà fattu cù a so magnificenza, scala è imaginazione di i creatori.

Cuntestu storicu

A regione di Granada era abitata prima di l'era. Dopu à a cascata di l'Imperu Rumanu in tutta u so territoriu, l'epica di u diclinu inizio. A cità di Granada passa di un conqueror à l'altru, perde a so scala è bellezza. In u VIII seculu, l'emiru di Còrdova hè quì, è solu a furtizza hè cunsirvata in u locu di Granada, chì hè utilizzatu com'è una struttura di difesa. À u principiu di u colapse di l'emiru, in u 1013, u territoriu fù inganatu da un rappresentante di i Berberi Algeriani chì, in u situ di a cità di l'oghje, creanu u so Settimulare Midanat Garnata ("colline di peregrinu" in arabu). A dinastia di Zirid reconstruite u centru stòricu, ma a cità torna cambiante propietari - in u 1090 a dinastia di l'almoravidi à u putere. Dopu u so decadenza, a dinastia Almohad assumini u territoriu. Cusì, per parechji seculi in questa tarra dominava a cultura musulmana. A principiu di u XIII seculu, a dinastia anu spartimentu di numerosi dischetti militari, chì porta à u fattu chì in u 1238 u territoriu hè captu da Muhammad ibn Nasr Prima, chì crea l' Emirati di Granada è si diriva a dinastia nazarí. Dopu stu mumentu a fiortazione veru, l'edificu è a pianificazione di a cità sò sempre visibili in Granada.

In u 1492, l'Emiratu cadiu sutta l'attacche di e truppe di a Regina Isabella di Spagna , da questu mumentu una nova pagina di Granada. Ma l'era nirvana hè sempri impronta in u bè casteddu-fortezza di l'Alhambra.

Situazione giugrafica

Granada si trova in u sudu di Spagna, parte di u distrittu amministrativu d'Andalusia. Ogni viaghjatariu turisticu à a Spagna hà cambiatu a visita in questa regione per esse unu di i più interessanti è insolitiche. A cità hè situata à u pedi di a muntagna Sierra Nevada, chì furnianu un clima agguertore eccellente. U clima tropicale è di paisani fèrtili hà fattu stu tarra accussì tentativu per l'invaders. A cità si stende nantu à trè poni, chì hà cundottatu cundizioni favurèvuli per a difesa, ùn hè micca in vain à quandu i primi furtizzi musulmani appareru in u VIII seculu. A cità hè alimentata da u fiumu Darro è a prussimità di u Mediterraniu furnisce grandi opportunità per u cummerciu. Hè una situazione geugrafica riescita causata longa guerri in questu territoriu, tutti volianu viaghjà in stu paradisu.

A dinastia nazarí

À u puteru in u 1238, a dinastia nazarí in a persona di Mahnmad I divintò una isula di a prosperità di l'arte è di a cultura. Muhammad occupò u territoriu di a Granada è, sèntinu chì ùn pudia micca mantene cù l'attacche di l'offensiu cristiani, cuncludiu un accordu cù Ferdinand III. Questu hà aiutatu micca solu per priservà a so tarra, ma ancu per allargà a so cunfini. I discendenti di Maadurgu rignava a cità finu à 1492. Per 250 anni, Granada era u centru di l'educazione è l'arte. I Nasridsiani eranu assai educati è passioni nantu à a scienza è l'arti. In a so capitale, i scientisti, artisti, musicisti è poeti di tutta l'Europa sò stati invitati. U Palazzu Alhambra divintò un munumentu di sta dinastia, amparò i più crescritti di l'articulu è a cultura Moorish.

Storia di a custruzione

Per parechji seculi, aghju vistu Granada. L'Alhambra accuminzò cum'è un palazzu in u 13u seculu. Muhammad I, chì trasfirìu a so residenza à l'Alhambra, hà iniziatu à furtificà u palazzu. A turmera hè stata custruita, l'antichi murri eranu rinfurzati. Allora vinna a Torre di Venerazione. Assicurendu a sicurità, l'emiru cuminciò à travaglià nantu à a migliione. E so iniziati sò stati cuntinuegati da u so succorsu. Sutta Yusuf I è Muhammad Fifth, u più grande nume d'edifici. Alkabas hè stata pruteghja è sviluppata, i palazzi sò stati custruiuti, i mura si sò rinfurzati, un famusu patiu cù leoni, una torre di Komares, una porta di ferru. In u 1492 l'Alhambra era cunquistata da e truppe catolichi è si fece una residenza reale. Quì sò custruiti u palazzu di Carlu V, a chiesa di Santa Maria.

In seguitu, una destinazione furtunada turnà da l'Alhambra. Burbuna ùn hà micca interessatu nunda è anu spulatu parti di u cumplicatu. Dicenu chì vulianu distrughjanu u palazzu tutale, ma, felice, ùn l'avete micca. In u 1821, danni significativu à l'Alhambra era causatu da un terramotu. In u terzu terzu di u XIX seculu, una culonia di romantichi sò furmatu quì, Byron, Goethe, Chateaubriand creatu quì. À u listessu tempu, a risturazione di u palazzu è a pocu dopu l'attitudine versu l'Alhambra, cum'è un monicu di storia, cultura è architettura, si sviluppeghja.

Complexe architectural

Una architettura pocu cumuni per a cità europea hè Granada. L'Alhambra hè statu custruutu sicondu i costi musulmani. Oghje, u visitore in u primu momentu di u cumplessu cunsidereghja una manica caòtica di edifici, i jardini è i curdi. Ma in a rialità, u mudellu di u palazzu fù scrittu cù cura. Ogni zona hè agrupatu in un patio apertu. L'ingaghjati è u giardinu sò destinati à risolve i casichi, per a riceve di i visitatori, chì èranu chjusu per ellu. Inoltre, c'eranu posti di parade per ricevisione cù boni piazzi è i piazzi. U passatuu longu chì guidò à u salottu era chjamatu La Barca, hà servitu cum'è un locu per i discorsi d'accolta. A parti più intima è più bella hè privata. Questa mità di l'emiru è a parti femina hè distinatu. U centru di sta parti hè u Lion Yard luxicu. Inoltre era una zona separata - un giardinu, chì era una veru travagliu d'arti. In u prugettu uriginale à questu ghjornu, u cumplessu ùn hà micca vita per vede. Alcune di l'edifizii foru distrutti, alcuni avianu custruitu da e strutture sussegwenti. Ma ancu in questu forme u palazzu faci una impressione indelicabile di scopre è di lussu.

Mudernu

Cumpagnatu in u stilientale orientali di Granada. L'Alhambra era eradita principalmenti da Arabi. U casteddu hè un excelente esempio di stile arabe, chì hè natu in cultura musulmana arabe, ma assorbita organice i funziunalità di l'arti spagnoli. L'architettura di i Mori hà una specificità pronunzia. Prima di tuttu, questu hè dovutu à l'attitudina versu i costi. Arabi originaru in i deserti, induve una vita còmicu hè pussibile solu in oasi. Questi nantu à tali oasi travagliavanu di fà tutti i so palazzi simili, da questu l'amore per creà i ghjali, un significatu speziale di l'acqua in castelli è parchi. L'architettura di i Mori hè stata fatta nantu à una combinazione harmoniosa di figuri, cum'è una squadra è un cubo, sò i basi di i disinni è di i decorazioni. Per sapè l'estrui Moorish hè sempre sèmplice da a grande ornamentazione è l'utilizazione di caligrafia in u disignu di l'edifici. Significi constructivi di l'estilu di Arabi sò l'arcu in forma di ferraghju, volta di volta, chì spessu converge à u centru in a forma di una stella ottata d'ottu. A custruzzioni cuminciata di stu stile era sempre centru annantu à u patiu, chì si trovani edificati di diversi scopi. L 'interiors distingueru da u luminosu, l'usu di tagliari, mosaici, catuzzi, tessuti colore. In l'Alhambra, l'estilu Moorish attruvau u so puntu, u cumplessu hà una forma più elegante è raffinata ca l'edificazioni di l'epichi tempi.

Palazzu Nasrid

U stil Mauritane hè a parte più preziosa di u cumplessu - i palazzi nobili. Chissi chistu cuntene tres cumuni monumentali autonomi: Meshuar - edifizii per l'audiudi è navi, u palazzu di Komares - a residenza ufficiale di l'emiru di ricevuti, u Palazzu di Leone - quartieri privati di a famiglia di u capitu. A più antica parti di u palazzu - Meshuar, parti di l'edifichi fù ricustruita in i tempi cristiani. In ogni casu, u hall principal, decoratu cù e raccoli è quote da u Koran, hà mantendu a so apetta. U passaghju da Meshuar à u palazzu di Comares hè decoratu cù e ragliari d'oru. Sutta Yusuf I, u Palazzu Komares fù custruitu cù u Famous Golden Room. I visitanti si entri in a residenza ufficiale per l'espectaculare corte di Mirtovy court, adornatu cù trisce persunale. In ghjiru à u tribunale sò disposti culori di cullezione dilicati cù arcati. U palazzu cù a torre di Comares cuncesiona u salottu longu di saluti di La Barka, chì i so pareti sò stati adatti cù mouldings è tesiche. A torre alta di 45 metri cuntene a più grande sala di i Ambitori. U so luce tutale di lignu tutale di u celu sette di u paradisu da l'Koran è hè circundatu di un frischimentu speziale in forma di stalactiti. A parti più luxosa di u palazzu, quartieri privati, principia cù u famusu Lion Patio. Da u tribunale pudete ghjunghjite à u palcuscenu di i Stalactites, chì u chjusu hè decoratu cù un modu tradiziunale àrabbu - dobranziali spiciali. Ai dettu da u patiu pudete intrà entre i saloni di i rè, a ghjustizia, i dui Sisteri, Biforiev è Abenserrakh. Ogni annu sia una mostra di l'estilu Moorish di l'api. Quì pudete vede murales, tile, moldings.

Patroni famosi

L'abitanti isulani sò stati construitu intornu à i pardi, chì eranu u centru principali di a vita, è sò stati cunghjuntati cù a maximizadezza. L'elementu di designu obligatoriu hè una funtana, chì furnia friddizza è creò un clima calmante. U situ principale in l'Alhambra hè u Myrtovy Dvor, u centru di a vita publica di u palazzu cù una grande stagione in u mità circundatu di un fugliale di myrtium. U pianu di u lionu hè u cori di a vita persunale di l'emiru, chì u centru hè una funtana cù 12 figuri di lione, graffichi chjusi cù carpenti nantu à u perimetru di u patiu. Un altru spechju di a mità persunale di l'emiru - Alberka ("pond"). Hè inturniatu di mureghe bianche è marmellate cù colonnade è una stagione rectangulaire, pianta cù verdura, in u quali l'edifici sò riflettuti. Tutti i piantori sò chini di colonnelli è arcades, chì creanu l'ùmbulu predilettu è dà u spazi magia. U lussu di decorating the yards hè sorpreneur: sò stile, tene elegante di colonnes, ornamenti è inscriptions caligrafici. In u palazzu di u Generalife ci hè un patiu di l'acqua, in u centru di quale ci hè una stagione retangulosa vicinu da mura è arcade.

Torri e Gattate

L'Alhambra hà sempri esisteva micca solu com'è palazzu, ma ancu com'è una struttura di difesa. Per quessa, i so mura sò imbruttuti cù assai torre, funziunanti funziunamentu. In u cartulare, u casteddu hà cunservatu più di 15 struttura simili. A Torre di l'Armatura hè unu di i più antichi in a furtizza, hè stata custruita in u tempu di a custruzzione di Alcabaza. A so brutale affissà ancu l'imprevisione di putere è affidabilità. A Torre di u Captive di u XIII seculu aduprò com'è u locu di prissioni di a so moglia amata di l'emiru. U Peak Tower hè stata fatta in cungizione cù a Porta di a Peruviana è difendonu i jardinu di Herenalife.

A porta in u mumentu di l'Arabi era di grande impurtanza, ùn devenu micca solu per esse forti, ma dinò per esempiu una certa idea, realizanu una funzione estetica. U più anticu survivanti sò u Vinu, decoratu cù boni arquighjati puntati è sculture. I prudutti di ferru sò stati construiti in u XIII seculu è era una prutezione affidativa di u bastimentu. A periferia custodiascia l'ingressu à u Generalife Garden.

I giardini di l'Alhambra

U Palazzu Orientale di l'Alhambra hè famosa per i so giardini, micca menu di l'edifici. Emiri circaru crià un giardinu nantu à ellu stessu , cusì a natura in i palazzi fussenu più attenti ca l'edifizii. L'acqua è i piante usanu a funzione spressiva più impurtante in l'architettura di palazzi. L'acqua murmurante, l'aranura di i fiori è u rustle de foglie creanu una atmosfera di pace assicua è l'armunia. Dighjà à l'entrata di u palazzu, u visitore hà intrutu in giardini di l'Entrata Principal, chì ogni scuulu quandu hè planificatu cù cura, funtani è reservori sò pensati à quì. In ogni locu ci sò assai fiori: arbuli, lettu di fiori, fiori - u visitatori sò immersi in questa aura fiore è si sintia à u spiritu di a struttura. Ogni palazzo hè circundatu da i jardini esterni è cù i ghjorni internu, induve l'intrada per stranieri era limitata. In l'internu piantau i più stori, i fiori più bellori. Hè prubilmente, i ghjorni internu è internu si sò cunfinati trà l'altri di i mura, oghji u generalmente sò traversati bosquets, ricchiati in forma di parete di fortezza.

Palazzu di Carlu u Quintu

Dopu à a captura di l'Alhambra da l'alizzioni cristiana, ponitja un palatale reale per Charles u Quintu è a so moglia Isabella di u Portugallu. Oghje, excursioni per l'Espagne avemu necessatuamente una visita à sta facilità. Contra u telone in fondu di l'edifizii eleganti è luxurii in u stilu Moorish, u palazzu cum'è un corpu straneru. Hè fattu in l'stilisticu Italianu di u Manierismu, i so parete vesiculate è e proporzioni quadru classica in un altru locu seranu belli, ma si vede fora di u locu quì. L'edifiziu hà un attellu illatu di petra, hè circundatu di arcadiani di dui stori di culonni cù capitali ioniichi. Oghje hè un museu di fine arti è u museu Alhambra.

Generalife

In u XIII seculu, u Casteddu Alhambra accabbau una bella residenza - una residenza estiva, chjamata Generalife. U palazzu è custituitu da un edifici principale, l'edifici secundariu è un bonu giardinu. A casa principale hè custruita in un stilbu simplici simplici, chì cuntrastu bè cù i palazzi nassisi. Quì a natura vene à a prima. U primu pianu di u Generalife hè u tribunale di u canali d 'irrigazione, longu chì si pittati è i fille di i ghjetti di acqua. U palazzu dispunia una excelenta plataforma di visualizazioni, da quale Granada hè visibile cum'è in a palma di a vostra manu. Ntô XIX sèculu, i Giardini Sopra cù una scala spiunata d'acqua è un mirage romantica in u stile di u stile neoghettu in u palazzu. I ghjangati più bassi sò una custruzzione di u seculu 20, ùn ci hè un rillinamentu exquisite, ma bughjiti bè cù arburi è varie fiori facenu u locu assai piacevule per caminari in u caldu di u veranu.

Partal

Una zona separata di l'Alhambra hè u Partale. A principiu di u seculu XIV, u palazzu di u Sycamore o Parthal ("póricu") hè statu custruttu quì. In ogni casu, a maiò parte di e custruzzioni ùn sò micca cunservatu. Oghje in questa zona pudete vedere a Torre di Dam o, in altru modu, a Torre del Príncipe. Hè custruitu in u muru di e ciele è custituitu un póricu cù cinque entrate archettici. In u centru, hè una stagione reticulata tradiziunale, decorata cù i pianti. Da a cima di a torre, una bella vista di l'Alhambra. À a fine di u XIX sèculu, l'imprenditoru germanu compri a parti sud di u territoriu per u sviluppu privatu, hà datu a terra à u re spagnolu, in scambiu, per avè esse dumandatu u dirittu di esporà à l'Allemagne un tatuale luxu fattu di cedru è chioppu cù tagliati, chì hè issa muratu in u museu di Berlino. U territoriu di Partale incù u ghjurnale in quale sò cunservani i fundamenti di l'abitudini di i nobili.

Informazione pratica

Per accustà à l'Alhambra, necessariu di piglià a cura di i biglietti in anticipu. A capacità di l'ughjettu hè chjuca, è diventenu rapidamente. Pudete cumprà excursioni per l'Spagna è di Granada via l'Internet, ma u bigliettu devenu esse stampatu à l'uffizii di u bigliettu di u palazzu. Per fà questu, avete bisognu di una carta per quale era pagata. Ci sò un bigliettu per u visitu di i jardini è di tutti l'abitazioni, fora di u Palazzu Nasrid. Ci sò parechje - per passaghju à tutti l'uggetti. Per u Palazzu Nasrid, u tempu exactu di a visita serà indicatu nantu à u bigliettu, a visita dura solu 30 minuti, ùn pudete micca retrocedi novu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.