Arte e spettacoliArt

Cumu scrive un gattu: dui maestri classi

S'ellu un adultu hà dettu tandu un prublema, chì fà cù un zitellu, quandu hè aburronatu, pudete fà rende solu cù l'appughjatu. E postu chì hè a manera più faciule di sculaccià u rinu, in questa opzione pudete esse offerta à u zitellu. Per simplificà a so cumpagnia hè impurtante di presentà una classa maestra à un artista senza paraguni, induve una dettazione detallada di tuttu u prucessu hè datu.

Maestru-class "Cumu scrive un ratice"

1. Principià u prucessu di disegnu da l'ochju. Per fà quì, prima un circhiu hè rializatu, è in questu - una più, ma più chjucu, chì hè dipinta.

2. Avà, una linea di fronte di testa hè attraversata nantu à l'ochju.

3. Hè megliu per fà un unghje in un passatu cù un filu di picciottu, in u so puntellu fate un ovalu "pipa", ancu dipinta.

4. Rotik pò esse fattu cù un lipo biancu unicu prughjettu, se possu. Ma si avete bè cù questa tastera, u zitellu sera difficiuli, puderete solu fà una barbara affissante, allughjendu un sorile nantu à questu - un arcu pocu.

5. Perchè ùn hè impussibile scrive un ghjacciu senza ore, postu chì ogni mammiferi anu audienti in u so capu, puderemu stampà culleghi enormi cun un piu di dintra. Infatti, i rati ùn anu micca avessi such big ears, ma di sicuru chì hè cumune in l'arti di u zitellu per riunite esse cose cum'è valore - anu più nicer.

6. A spalle di u ghjornu cumincià cum'è ghjustu da l'ore. Suggeriscenu micca. Ma sottu u locu chì facenu un pianu cavu - u coddu. Da a so adelanta, a guida di a vigna faci cusì.

7. Prima di ricercà un raru, puderà stabilisce i so funziunalità principali. Certu, ogni zitellu dichjarà cun certitude chì questu hè una cuda longa! Dunque, da u puntu di fine di u spalle, sò larghevuli longu è sinuous, chì ghjucanu cose spadute è converge à u puntu di punta. Questa serà a famosa cuda di u mouse.

8. À questu staghjunu, una altra linea di u zanellu hè sfughjata è a guida di u tarri hè formatu.

9. L'ultima tappa di u disegnu hè l'imaghja di i pedi. Hè da esse spiegatu à u zitellu chì u ghjornu hà cinquei dite nantu à e so patale.

Master-class "Cume dibujar un mouse" (passo per passu per a più chjucu)

Piuttostu spessu, à l'insignamentu di u disignu di i zitelli di l'età pregevuleghja, l'adulti utilizanu i figuri simplici, per esempiu, circles. Questa manera di l'imaghjini hè tracciatu ancu in questa classa maestru.

1. Dunque scrive un ghjornu per u zitellu hè decisu cun l'aiutu di i circles, avete prima espresu un curu circhiu.

2. In a parti suprema, stu cerculu vi vene in cuntattu cù l'altri dui, un pocu più chjuchjarru in tagliu - i gricchi.

3. Dintra u cilestu più grande, duie più chjucchi sò stati in a parti suprema di u cingulu - queste saranu l'ochji di u santu.

4. In i ghjorni à l'urunu, altru cìrculu di dimensione più chjucu cù centri cuncessu isciuti hè ridutta. E intra li ochji si deve trattatu circles, trasfiriti in a direzzione à quale a visione di u caratteru serà diretta. Hè i pupulati.

5. In i pupulati illustrati cun l'aiutu di riflezioni di cilelati. Cuscino, in un grande circhiu, hè necessariu di sculaccià a bocca, in forma chì s'assumiglia una slici d'arancia.

6. Hè appruvatu di fà una striscia in un latinu di a bocca, chì aiutanu à sàppiate a prufundità.

7. Avà hè l'ultima tappa di u drawing - coloring. U pupulare di u ghjacciu deve esse fatta nìvuru, affinchendu u cimiteru intimu più chjuca senza ombreione - una riflessione. Cumu ancu cù a bocca.

8. A parte interna di e gheri hè cunsigliata per esse pittatu in rosa.

9. U restu di u caprettu hè generalizatu da grisgiu - per una bona ragiuni, a parola "raru grisgiu" hè spissu usatu in a parolla. Ancu in u mondu ci sò ragnotti bianchi, è ponu esse informatu à un omu pocu durante u disegnu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.