Arte e spettacoliArt

Nuvellu artist Nadezhda Rusheva: biografia, creatività, memoria

U artistu più chjucu Nadezhda Rusheva volia divintà un multiplicatori. Ma a so vita finisci in 17 anni. In u cartulare, a zitella cunta più di 10.000 arti maravigghiati. Una storia interessanti di Nadia pò esse truvata in u materiale di l'articulu.

Sempri viva

In fattu, u zitellu sia unitu in dui cultures. Dad of young talent, Nikolai, era un artista in u teatru. In u 1945 hè statu invitatu à travaglià in a Repubblica Tuva. Fate u purtonu cun ballerina successa Natalia Azhikmaa. I ghjovani sùbitu ampararu sùbitu è un annu dopu si maritaru.

Doppu, a coppiu si traslassine a Mongolia Ulan-Bator, induve u pare u 31 di jinnaru di u 1952 hè statu prima. A zitella era chjamatu Naidan, chì significava "ella chì vi va a vita per sempre". U russu analogicu di stu nome sorprendente hè Nadezhda. À l'estiu, una piccula famiglia si tramutò in Moscu. A donna abbanduneghja u ballettu per fighjà e migghiole. U mo babbu hà travagliatu cum'è artista di produzioni di teatru.

È assai cuminciatu accumincia à sculaccià Nadezhda Rusheva. Ci si deve esse nutatu chì a zitella ùn era ancu di mantena un lapis in e so mani. I Patri erunu chì ùn deve micca soprascrivite u zitellu cù a scenza prima di l'scola. In ogni regula, ogni ghjornu Krokhe leghje i riti di Alexander Pushkin.

U zitellu Talentu

Una sera, u mo babbu hà sempri a so figliola à pusà. Prima di vultà à u lettu, elle ricitava à l'altre travagliu di geniu russu. Ddu jornu in i so mani era "U Tale of Tsar Saltan". A zitella sintia bellu cura, è cariu se passava à a tavula. Da quì aghju pigliatu un librettu è cuminciò à imprimirà qualcosa nantu à e pagine. Quandu u mo babbu hà vistu u listinu, era stupitu. À u cartulare oghje i linii ideali, una prima illustrazione di u travagliu di Pushkin. In generale, questa sera, a zitella piacì 36 stanzi incantevuli. Allora l'omu era maravigliatu cum'ellu esattamente a so figliola passava u caratteru di l'eroi. Hà stata ancu sorprendu chì u pocu Nadezhda Rusheva hà ripigliatu perfettamente è ghjustu u vestitu per i caratteri principali.

Dopu un pocu tempu, Dad hà pigliatu u travagliu di a figliola à l'amichi-artisti. Specializatori unanimamente dichiaratu chì u zitellu, per suprattuttu, hà un talentu. Dopu questu, u zitellu ùn hà micca spartutu cù u so passatu favuritu.

Fast popularità

À l'annu, Nadia hà avutu i so capacità. Dighjà à l'età di sett'anni, u sculare di colazione cun una bordu. I parechji pruvate à sustene l'hobby. In turn, tali attività t'hà impeditu l'alumni in l'aula. Un picculu artista invece di sente à u maestru, distingue et dettu in un libru.

Nù pocu in comunu Nadezhda Rusheva avia cù i so cumpagni di classe. L 'artisti anu avutu pocu amici, è quelli cun quale hà cumunicatu, ùn pudendu micca cumprà a prufundità di u so mondu. À un tempu chì i cuntimpuriani anu interessatu in discu, u primu amuri è caru cose stranieri, Nadia hè stata tracciata à i musei, à a literatura è l'arte.

Di sicuru, i ghjurnalisti ùn pudianu aiutà à cuntà i ghjovani gràfiche. Eppo più di una volta piglià una entrevista di una chjucina talentu, hà scrittu annantu à i so articuli è i stati sparati. In ogni casu, Nadia era indifferenti à a popularità generale, chì avissi avutu favurtu. A zitella cuntinuau di vive una vita ordinariu è ùn mai sdracciau u nasu.

Un Regalo Unique

In u 1964, a rivista "Juventude" hà organizatu per l'artista petite prima esposizione. U publicu era appoi allinta u duminiu di 12 anni. In ogni casu, quandu a figliola hè stata sutta una forte ovatazione per un auditu storicu, era scantatu. Nadia chjappà in lacrimi è rinnèni di comunicà cù tanti persone.

Dopu i anni i so disinazioni sò stampati da i più magichi è prestigiusi di questi tempi. I ritratti di Hope Rusheva esse exhibitu in parechji paesi di u mondu. In generale per 5 anni, più di 15 ghjorni di apertura eranu organizzati.

Quandu u ghjovanu geniusu fù dumandatu cumu si chjassi, a zitella sempre risponde: "Vi vede e imagine". Semu devi esse nutatu chì l'artista ùn mai hà pensatu nantu à i subjecte. Se u travagliu ùn hà micca travagliatu, u maestru solu hà pigliatu una altra carta di carta. E persone chì anu vistu cumu travagliu di Nadia creanu l'impressione chì l'imaghjini sò svolgiuti da sottu e so mani.

Idoli di u geniu

Attrae u zitellu è i famosi famosi, chì a so vita era creativa, ma era assai shorta è carricata di mistica. Hà intesu interessata da e opere di Alexander Pushkin (tràgicamente ammazzatu in un duellu). Ùn era solu cù i so genitori è i corrispundenti in u so St Petersburg appartamentu. Allora era assai inspirata. Senza l'aiutu di i stòrici è di i guida, ella stessu depreia l'scena di a vita di u famu pueta. Inoltre, Nadezhda Rusheva hè guidata in u detail di l'internu è u vestuariu di quellu seculu. A biografia di l'scrittricatu avissi statu revelatu à ella d'una manera misteriosa. Dunque, i sughjetti sò intrudulamenti realistichi, è ritratti spressificanu assai emozioni. Oghje in u Museo Pushkin Ci sò parechji centesimi di pittura nantu à Nadya.

A zitella era ancu fonda di Vladimir Vysotsky, chì a destinazione ùn era micca menu interessanti. Quandu hà avutu l'occasione di assiste à un cuncerta di u cantante. Assicurata in u hall è fascinatu à sente à e so canzone, Nadya dopu dicia chì sò e parenti cù l'artistu.

Libri prediletti

Emocitò a so natura creativa è Antoine de Saint-Exupery, chì a destinazione era ancu unica. U so travagghiu travagliu "U picculu prìncipi" hè unu di i libri più chjucchi. Ella illustra ripetutamente sta storia. Spessu, Hope hà dettu chì sò assai simili à u prutagunista. Nadia interessa a vita di Mikhail Bulgakov.

Un ghjornu, amichi à a scola dicenombe nantu à a novella "Maestru è Margarita". A zitella riintretta dettu di leghje un travagliu pocu è mistico. Hà dumandatu à Dadu per truvà un libru per ella. Ma u novu hè publicatu solu in magazines. Cusì, Nadezhda Rusheva hà cunnisciutu cun una di l'opere di u corpu. Ellu lettu à u libru in parechji volte, è hà criatu una seria di disinazioni incantu.

Un sensu pèssanu

In u vaghjimu di u 1968, u babbu chì seguita a creatività di a so figliola avèndulu un disignu spaziu trà i so opiri. Hè una stampa terribili di un corpu chì s'hè scacciatu in u dulore. Una strana ritagliata di u papa palesa chì Nadia hà travagliatu una età di transizzioni. Ma avia una mala apprehension.

Un ghjornu a picciotta turnò da a scola liggeru. Quandu i genitori dumandonu à u zitellu ciò chì era successu, hà dettu chì in a classa fisica fisica, ella accidentamenti tocava u capu cù una bola. Dopu stu successu, Nadia spessu lamintatu di un dolore di guai, ma i so parenti ùn anu attaccatu assai impurtanza per quelli. Dopu, a mo figliola aia da a gripe durante parechji ghjorni. Ma questu tempu si seguita per esse trattatu in casa. À quellu tempu, ùn pudia ancu gràzia. Quandu u friddu passau, Nadia volta hà principiatu à vive una vita normale.

In marzu di 1969 a zitella visitò Leningrad. Figurati un documentale, a stella principale di chì era Rusheva Nadezhda. A mo figliola disse chì hà avutu un bon restu nantu à u viaghju.

A vita curta

U 6 di marzu di 1969 studiente cum'è sempre à a scola. A matina hà avutu un bonu aptitudu è un bon animo. Eppuru, vistutu, a chjera cascò è ùn ne stava riniscennu. Parenti chjamati ambulanza. I medichi luttaru pi qualchi ora per a vita di u zitellu, ma ùn pudìanu micca salvà. Nadia hà scupertu un aneurysm congenital. Oghje hè una malatìa trattata, ma tandu i medichi era impotente. Dopu, i medichi anu dichjaratu chì cù questu diagnòsticu, i zitelli viranu solu à 8-10 anni. Sta "longa" vita di Nadia hè un veru miraculu.

Dopu à a morte di a so figliola, u so babbu si sò scontri cù a so mòglia Mikhail Bulgakov - Elena. Durante a conversazione, hà datu u travagliu di a ragazza à una donna. Tutti l'eroi di a romanzu era cum'è vivutu. Hè interessante chì u Maestru hè simili à Cristu è à u stessu Bulgakov. Margarita era una copia esatta da a mòglia di Mikhail, anche chì Nadya ùn era micca familiarizatu da u scrittore o u so sceltu. Inoltre, a ragazza deprezzava dettendi ch'ella sapia solu di e persone vicinu à a literatura.

Una seria di disegni sò stati pubblicati in u libru "Maestru è Margarita". In ogni casu, per via di stampa imprevista (o misticisimu), l'imaghjini vinninu vaga. Cusì, pudete vede i travagli di Nadi solu in musei.

Oghje in a capitale hè una scola chjamata dopu à Nadezhda Rusheva induve a zitella hà studiatu. Overtenu un museu induve tutti pòbbenu sapè in a destinazione di l'heroina è acquistà di u travagliu. In onore di u pocu genius, chjamà un asteroide è un passatu in u Caucasu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.