Food e bevandeVini e spìriti

Vinu

di vinu d'uva - vìviri sano, è sapuriti, siti-quench è anima m'ete capitu. U so storia ricodda à i tempi assai antichi, unu di i più antichi di pignulaghju trovu cù u scanzari di studiusi di vinu sente digià 5000 aC! Ma u vinu - hè ùn hè micca solu serate è sweetens u gustu di u vivu, hè dinù assai di proprietà di interessante è ancu midicinali. Medici preferimu noi hè di u nurmalizzazzioni di prissioni sanguigna, endurance anaemia è purificazione u sangue, à migliurà Sole e bonu u sonnu. Also vinu naturali hà proprietà bactericidal - agghiuncennu un assai nichi quantità di si in l 'acqua, lu ammazzannu pathogens colerà è francese typhus.

Shop scaffali oghje sò piena di una mansa di vinu, però, comu mostra pràtica, la maggiuranza di li - hè solu un knockoff chambre, fatti da alcolu dilujùtu cù l 'agghiunta di invintati pastu. È ciò chì si trattava voi vulete à curà i stessi à una buttiglia vacanze di stu vinu dolce, micca una rimpiazzà, fatti da scunnisciutu è nimu sà ciò chì? Solu una manera fora - renda u vostru propriu!

A preparazione di vinu, uva in casa soia - micca un tali prucessu cumplessa. Ci sarà bisognu, di sicuru, qualchi sforzu nant'à parti vostra, cchiù un pocu di tempu, ma lu risultatu vi trapassa tutti i sforzi! È voi stessi, è a vostra bravezza prufittà un veru vivu chjosa in gustu, luntanu analogs superiore shoplifting!

Ci sò parechji ricetti, comu pi fari lu vinu, uva in u so, e tanti di li sò abbastanza capaci di ancu utilizatori nuvizziu e puru, per a prima volta chì a dicisioni di pruvà a so manu, a casa, i vignaghjoli. È ancu quandu ùn ci hè a so vigna, facennu lu vinu di materia prima, vi ponu sulu cumprà, perchè ancu in stu casu, u pruduttu finali seranu isciutu u costu di assai varietà chè accattu un vini millesimu di qualità simile.

Di a pruduzzioni di vinu bonu solu Miele cumplettamente Maturo racolta in August - sittembri. materia prima avissi a èssiri chiaru, perchè unu di i reguli di sti vignaghjoli - nun perdinu uva, sottu acqua, corsa. Campà u so peddi di u Miele Colonie naturale di levitu, grazi à quali ci hè una più prucessu di firmintazzioni. A priparari l 'Miele vinu deve esse sceltu capunanzu, andava più ogni sìngulu toglie tutte e' Âme ascella è chì in ogni casu, ùn à arrubà u gustu di u vivu.

Most vignaghjoli crede chì u megliu stirà per coce vinu - Malice o di vitru. U Populu ùn hè micca stirà metallu prupizia, cum'è u cuntattu di vinu cù u metallu nascenu una riazzioni chìmichi, e lu scuole diventa gustu notti e malu. Di l 'preparazione hè megliu à aduprà una grande capacità - 15-20 litri, cum'è in picculu volumi uva vinu canadese ferments a suprana, è permanenza u prucessu assai difficiule. Prima di usu, tutti i piatti deve esse rinsed bè cù acqua calda è drink.

Mette u Miele sceltu in un grande, pan, o, ciotola è viaghjà à sfracicà. Certi vignaghjoli cunsigliatu di fà lu in dritta datu, un omu adopra per sta un bandoulière linu, voltando li frutta e stringennu u suchju da elli, è calchissia stringhje tolkushkoy strasurdinariu. Whichever mètudu voi di sceglie, u più impurtante una regula - di sfracicà tutti davanti à una sola uva, cusì ùn ci hè una sola sana.

Dopu à sta prucedura, torta vi praticà a lu funnu e arrestanu sucu pura a superficia paredda. U so ombra l 'avi pi menzu na bedda strainer o GAUZE e vin in buttigli preparatu per prumove firmintazzioni, inchiri li ùn hè micca di più cà mità. A prima Orsay ghjornu deve praticà, è tandu si hè aghjuntu friddu , acqua bollita cu zuccaru a un ¾ vulume. U calculu hè tali - 10 litri di sucu aghjuntu à 5 litri d'acqua è 6,3 di zuccaru chilò. Sta variazzioni in la quantità di zùccheru è duvuta a preferenze prifirenza - i menu di lu vo 'aghjunghje, u più «seccu» racina di vinu jeru farimi onuri. Vignaghjoli Ricumandemu agghiuncennu micca di più cà 6 chilò di zuccaru à 10 litri di sucu - sta quantità hè bastatu à fabricà un assai dolce, lu vinu, dessert.

A buttiglia hè forti stoppered antiglisse lu vinu, chi hè inseritu in u schema di sulphur di dioxyde di carbone caricate. A fine di u prima statu misu in un vasu chinu d 'acqua. Nun vi permette ossigenu di chissu lu saccu, ca pò 'ntirfiriri ccu lu prucessu di firmintazzioni. Sè fattu bè, l 'acqua, vi sempre cumpariri a sciuma di gas. S'elli ùn sò, poi atacchi in chiudi linguistic u collu, in stu casu, hè necessariu u più prestu pussibule à ch'ellu fessi i situazioni, altrimenti, invece di vinu c'arriva l'acitu. À seal & megliu la buttigliedda, u suvaru ponu esse più stemma cu na muddica n'àuta dinzitati o plasticines.

Di prumove vasu firmintazzioni cun Orsay sò posti in un locu frescu scuru, in priurità à una temperatura micca supiriuri 15 ° C, megliu s'ella hè una cantina particulari. Si deve esse rammintai chì u vinu, uva ùn piace Temperature trattu salta à tutte e tappe di a pruduzzione. U prucessu di firmintazzioni pigghia realizà un mese - dui (sicondu u temperature, puesia, u supiriuri hè - a suprana). U so fine indica una cumpleta mancanza d'acqua in un vasu cù una sciuma dioxyde di carbone.

Dopu à u vinu hè infini budditura, addiventa manera, tutti i facci tòssicu e bianca finu a lu funnu. Inglese decant si deve esse assai primurosu è micca à u fine, à u vinu finitu hè évalué sidimenti da u fondu. di vinu d'uva hè pronta! Tastera pò esse purtatu fora prima, è hè buttiglia di a pruvista in un picculu buttiglia è lasciò in una cantina à una temperatura custanti micca più di 20 ° C.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.