FurmazzioniLingue

How to scriviri la parola "oi"?

lingua russa hè regule riccu è eccezzioni a li, tantu ci hè à spessu un prublemu cù u currettu ortografia di certe parolle. Unu di i sbagli i più cumuna hè u misspelling di parolle incù u particeddi. À mezu à elli hè a parolla "certi" chì si pò trova in u lettera à esse un sbagghiu cunfusione - scritte inseme, o separati da un spaziu.

ortografia Proper

In u mondu mudernu hè diventata più è più cumuna "moda" à parlà è scrive currettamente, ma ùn hè seguita da tutti. À spessu, avverbi sò usate in u nostru discursu cu tempu ne firmava, cume "certi". È s'è in una cunversazione à elli aduprà bè hè una bella lingua, tandu u lettera pò accade cù prublemi di grammatica. À scrive bè e parolle chì sò in a so cumpusizioni particella "un" deve esse pràticu cù un numeru di e règule di a lingua russa. Sicondu à elli, u veru a scrittura di a parolla "oi" - sulu cu l 'usu di u trattinu, e àutru.

règuli funnamintali

Ppi la quistioni di pasta a scriviri "ghjornu" (e "giru" e àutri palori cu sta particella), abbastanza pràticu cù solu una regula di u tonu usu di a lu lettera.

Sicondu à i Manuale di curriculum tutte e parolle chì utilizà particella "machja", "pi mìagliu", "ghjornu", scrittu solu da un trattinu. Cusì, furmendu e parolle cù un tempu scunnisciutu, cume "certi" trà i parti di a parolla è u so particella deve mette un trattinu.

Hè pussibili a siparari a scriviri?

Maiò parti di i reguli di a lingua Russian sò un numeru di eccezzioni, cumpresi duvuta a lu passaggiu di lu lessicu di e parolle straneri. In sta volta, pò hannu incertezze: ma ùn ci sò micca e parolle particulare, in u quali l 'particella hè scrittu nsemmula cu' na parola o separati da a lu? U regnu circa scrittura e parolle cù "ogni" eccezzioni à l 'usu di particeddi titanate cù a parolla, nè. A scrittura è indipindenti, siparatu da un spaziu, hè pussibili solu s'ella ci hè a parolla "micca" in i sintenza cun "quantu" hè un oggettu di paragunà. Ma, secunnu a Dictionary Russian, à u mumentu di i parolle sfarente in una lingua ùn esisti.

Nustanti chissu, lingua russa cuntinueghja à evoluèghjani è cumprendi tuttu novu e parolle, sicondu à i prisenti di tempu. Allura, vi ponu spessu truvà a picca-cunnisciutu à u più vechja generazione in termini di u mudernu lessicu - "Comu", "m spoiler", "newsmaker" è altri. Hè pussibule chì, più di tempu, a parolla "micca" in i lingua russa, chi vi hannu la so 'significatu diffirenti di chidda di l' particella.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.