FurmazzioniLingue

"Palaver": valore phraseologism è li siquenti sunnu asempî di utilizzu

spissu vi pò vede un tali, scena, admonishes una persona strata un altru. U so dialogu hè qualchi tempu cu diversi livelli di a riescita, allura l 'unu chi cunvintu, gridanu: "Chì tù sì à mè stu puntu si mette denti!". A storia, ancu cunnisciutu-. Chì i sprissioni "palaver" (chì significheghja phraseological) è noi vi discurremu oghje.

maga Sorcerers

Mihaila Nikolaevicha Zadornova spessu criticatu i sturiani prufessiunale. Comu, iddu dici: e cose Cultu, o non-storicu, scrivi puisia. Noi ùn tocchi chì argumenti, chi addivintò in u cullettivu qualchi tempu fa. Ma qualchì tipu di serviziu à i so spettaculu noi sarà. Zadornov piaci à dì chì in u corsu di u sviluppu storicu di la lingua (i satiriste usa, di sicuru, altre frase), qualchi parolle sò cambiatu u so polu. Per esempiu, a "donna, sàviu", "maara" davanti à e parolle era bonu, ma avà a "donna, sàviu" incaricata di più o di menu neutrali, ma u unambiguously mala parolla "scantari".

Pocu pressu u listessu hè u casu cù a sprissioni "palaver". Meaning phraseologism era una volta pusitivu hè avà negativu.

Una volta nantu à un tempu (quarchi pòpulu utilizà stu mètudu di ristoru di difisa di l'corpu, è avà) sorcerers e streghe stati cotti cù palazzu. Hanu parlatu à u dulore, ma ùn era u solu n'arma contr'à miseria umana. U faisselle hè dinù bè spirimintatu in l 'erba, chi u dirittu tutti à vince una varietà di ailments umanu è illnesses.

spiigazione mudernu

Avà u termine "palaver" (chì significheghja phraseologism) dipinto scura. It embeds lu significatu di "à torcia attinzioni da i impurtante", "ingannà". Pè i sinonimi di la frasa noi vi spustà nantu doppu li siquenti sunnu asempî utilizzu.

Sè noi valdi mudernità è a storia, si deve esse dettu chì a basa di u principiu di sprissioni salvate - un canadese distraction, ma i scopi da Sage è cheater mudernu radically diverge: prima usandu canadese distraction cotti, è l 'altru voli amparà un qualchì prò. Na vota ca avemu amparatu u valore, hè tempu di jiri a l 'asempî.

Insegnanti duranti l 'esame

Avemu pruvate à illustrate u valore à vicinu d 'ogni esempiu.

I ci hè un esame. Studianti generalmente micca assai preparatu, ma chì hè cum'è di solitu. Unu di i rapprisintanti tipicu di i ghjovani à pusà in fronte di i prufissori è giurnali, a risposta à e dumande ch'ellu ùn cunnosce u bigliettu, ma iddu voli à passà. Par furtuna, u studiente fià insignatu calcosa, ma iddu fu sfurtunatu, è ch'ellu prova à away u so tema.

In seguita sviluppi dipennunu nant'à a natura di u prufissuri: sia ch'ellu hè curiosu, ellu hà fighjulatu comu l 'àutru, chì hè, s'ellu un studiente arrivare fora po, o Ghjesù disse: dilicatezza, o vulia dì "o Dò, basta di mio palaver (phraseologism valori sbuchjera fora un pocu nanzu) , risponde à a quistione. "

Moglia, machine à u maritu pokaryabavshaya

Dinù un calmu situazioni mudellu. A Pagina Chì vene in casa. Ma si aspetta per una cena squisita è un suspiciously bona moglia. In u matrimoniu, ci sò stata longa. È era dunque, è cumincià a turmintà u so maritu jardinier incertezze, si prova à cerca, da u ghjustu, ciò chì hè accadutu, ciò chì hè, ma hè Julita è diverts a so attinzioni cu mìa, è infini u pruprietariu vittura spidizioni chì ùn sà cuntà i so dulori, dumanda à dispirazioni di a so moglia: "nun c'è bisognu palaver, megliu dimmi dritta via chì u vittura!".

Pensu di dui esempii sò abbastanza à risponde à a quistione di zoccu significa à "palaver". Viaghjà à i sinonimi.

phraseologism sinonimi

Sapennu u significatu di l 'esprissioni, vi ponu facirmenti coglia un sustituiri.

Per esempiu, u sciffru vuci Reegan pò esse sustituita da a cchìstu Opere: "guidatu da lu nasu", "parè es", "schìarzi", "ingannà", "splurge", "attaccanu burlatu", "acqua nfangari" . Noi ùn vi ùn dice u significatu di tutti quì, parchì sia una manera o di l 'àutri menzi "à ingannà".

Prupizia cum'è Verbi: "muvimentatu", "distracting", "Never", "scuru", "ùn à neguzià" è altri.

Hijo de la "palaver" hè sustituitu da u espressione idiumatica (sinonimo ci pigghia a lu mumentu) pò esse esempio sana, ma una strada o un altru cumprendi ddi verbi chi avemu datu un pocu, sopra, o analogs territòriu.

A capacità à "palaver" è rialità suciale

Per certi lettori, forse si sarà na scossa, ma a vita publica è tene 'na minzogna. È i mezi à torcia attinzioni di calchissia, o micca significativu la verità, qualchì volta hè assai impurtante in ordine di farimi onuri. È quì ùn parlu di pulitica. Incù quessa, tuttu hè chjaru, à e parolle di Maykl Karleone US Sinaturi "Avemu tutti appartinenti à una munnu, di ironia."

Burlatu micca solu tycoons clannistini e pulitici, ma in generali tutti. Pècuri trovani muggheri, e so mòglie, rispittivamenti, à i so pècuri. I zitelli di parenti è viciversa. In cortu, à e parolle di Dr. House: "A Rombu Di ghjaci!". È micca solu diagnoses, ma in generali chinu di tuttu.

Ma ùn hè micca per via di u Translation di a razza umana, ma perchè ghjente in u so maggiuranza nun vogghiu a mali i sintimenti di u so prossimu, - ". Lié" l 'accussì-chjamata È à issu puntu strikingly mischjà dui significati "à principiatu Parlare denti" valori sprissioni di vechji - à curà, novu valore - à burlatu, distrarre, ma qualchì volta ingannà è risanà, ùn mali - hè u listessu cosa.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.