FurmazzioniLingue

How to scrive "c'è" di i sfarenti rughjoni di discursu

How do voi scriviri la particella "ùn" cu diffirenti parti di parrata, indipendente di più di u discursu, u cuntestu unni la parola usata incù a particella "ùn". Cunziddirati li règuli funnamintali di la scrittura, "nuddu" à i sfarenti rughjoni di discursu. parti nnipinnenza di discursu, chì pò esse inseme, o fora comu particella negativu scritti "ùn", si - de famille paroli, aggittivi, verbi, è i so particulari forma - la Serra, participiu, Adverbe, pronomi, maître.

"No" cu diffirenti parti di discursu:

Incù paroli sputichi (unu di i pezzi di paroli, sò i sprissioni di uggetti e finòmini rialità attuali) la particella "ùn" hè sempre scritti traballat (per esempiu, ùn un libru, micca un elefante, ùn tè, micca un trenu). Incù paroli astratti (Paroli unu di i pie si idei astratti), "ùn" ponu scrive è fora, è inseme. Titanate scrivennu sti paroli tendini à ellu, chi ùn si pò usu senza lu "nudda" (perdendu, fallimentu), oltri ca comu e parolle chì pò sustituiri la frasa sinònimu, o sinònimu suivant (disgrazia - u priculu hè, u nimicu - u nimicu). Traballat, avemu scriviri paroli in esempio induve ci hè l 'uppusizzioni a l' usu di "un" unione o di u nigava palesa da e parolle "affattu, micca à tutti, da i mezi."

U listessu va di l 'aggettivu. So, parenti e aggittivi pusissivu (categuria of adjectives, insignà u relatedness di l 'aggittivu di u sughjettu, o basi - i parenti è l' uggettu appartèniri persona - pusissivu), similar to paroli sputichi sò scritte fora da u "micca". È i reguli di scrittura aggittivi qualitative ùn differ da u scrittu di paroli astrattu cù "ùn". How facile à vede i reguli di scrittura, "nuddu" à i sfarenti rughjoni di discursu in parechji modi ànnu funziunalità listessu. Dunque si hè pussibule di gruppu i parti di parrata, regule chì sò u listessu.

Verbi, u nordu di scritti traballat cun un "non". Scrittura titanate "non" cu Verbi duvutu a lu fattu ca l 'ùrtima senza lu "nudda" non veni usatu (av aver, miei). È in certi casi, verbi cu lu prifissu "Nedo" pò esse scritta cum'è una parolla. "Fin'à" prefissu Sta scrittura dipende di a carica simàntici.

Dapoi future vicinu à u verbu, tandu i reguli di a so scrittura cù una "ùn" ùn differ. Ma scrivendu "ùn" à l 'letteratura (un altru singulari forma verbu) nant'à i unu a manu si lija a tutti di u listessu verbu, à l' autra manu, hè simile à i reguli di scrittura particella negativa cun aggittivi. Chì hè, a Serra hà da esse scritte cù u "micca" in lu casu di a pussibilità di sustituennu un sinonimu, o perchè di disuse senza particeddi, è fora, si l 'uppusizzioni vi hannu una parulla, o una dipinnenza. forma corta di i Serra hè sempre scritte fora à la particella "ùn".

Numirali incù u particella "nuddu" scrittu solu traballat (micca cinque, ùn dui). Lu stissu vali pi pronomi (micca cusì, ùn ci hè nunda) allora solu foras hè Ana (unu, più cà unu) è pronomi negativu (nuddu, cci arriniscì cun accentu nantu à a prima sillabba).

Adverbe, chì pò esse sustituita da un sinonimu, deve esse scritta cum'è una parolla cù "ùn". E comu vi pò criu, se un nome ùn pò ièssiri usatu indipindente senza un "ùn", poi scrìviri lu fora, noi ùn pò. Ma la prisenza di l 'Unione Europea INARTICULATE sintenza "e" ci dà una raghjoni à scrive avverbio fora da u particeddi. N'avverbiu, pudè 'terminate in -e, -o, è n'avverbiu, stannu a lu gradu cumparativu, in cunfurmità cù i normi di u mudernu lingua russa hè dinù scritte traballat cun un "non".

"No" cu diffirenti parti di discursu. esempi:

Micca luntana, ma chiudi (avverbio incù u cunghjunzione INARTICULATE ", ma")

Disliking (future, senza l ' "ùn" ùn veni usatu)

Ùn seccu fora panni di a notte (cummunione cù a parolla dipindenti)

Ùn sente (future).

Cusì, u dirittu di scrive un "c'è" di i sfarenti rughjoni di ghjornu, basta à truvà fora à quali parti di l 'idiomi a parolla apparteni è, guidata da u duminiu, esaminà à una scrittura cohesive o siparati.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.