FurmazzioniLingue

Lingua turca. Turkish di Principianti

Turkey hè un ponti trà u Mediu Orienti e l 'Europa, tantu di tanti seculi, a so cultura, tradizioni è lingua attrattu pòpulu da u mondu. In u periodu di a mundialisazione à u distanza trà e nazioni sò riduci, populu cumunicà cù autra, tene friendships, stazzona los. A cunniscenza di a lingua turca serà ùtule à tempu di i turisti è businessmen, puliticanti, scinziati. Ci hà da apre a porta à l 'altru mondu, à amparà a cultura è a storia di stu paese vivaci e beddi.

Perchè amparà Turkish?

Chi mi pari di esse quessa insignà Turkish, Kannada, Chinese, o ancu ogni lingua, s'è tù pò ammaistrà i inglese è di cumunicà cù ghjente di differente nazziunalità, solu u si? Eccu unu hà a ch'iddu distribbuisci una priurità à capisce ciò chì hè, è ciò chì si hè fattu. Hè impussibile à amparà una lingua straniera, s'ellu ùn ci hè micca a brama è mutivazioni. Infatti, u tempu di piglià un viaghju à Turkey vi avvicina è English basi, i turchi in i spazii leia ancu capitu è Russian. Ma s'ellu ci hè un scopu à spustà a casa di campagna, a creazione los incù u so raprisintanti, per andà à studià u strangeru, per custruisce una carriera in a sucetà, cooperating cù impresi turca, la verbes di u studiu di lingua parenu assai piacevuli.

Ùn vi scurdate di u sviluppu autuditirminazzioni. Eppuru lamentu disse: "U più lingue tù sai, tanti volti tù sì un omu". In sta frasi, na granni verità, perchè ognunu Paese hà a so cultura, tradizzioni, e règule, munnu. Locu l 'lingua, la pirsuna Treni a so mimoria, faci attimpata falà populazzioni di lu ciriveddu, numarosi so attività. In più, hè pussibule à leghje libri, fighjulà i filmi in i uriginale, ma hè piacevule à sente à a vostra cantanti favourite, o cantadori è capisce ciò ch'elli sò cantava. By studià u lingua turca, populu riempia u vocabulariu è a so lingua materna, ricordu li reguli di ortografia.

Induve a accumpagnari què?

Per parechji ci hè una quistione di naturale - induve a cumincià, per un Video un'opera Tutorial, o corsu faccia à piglià? Prima di tuttu, vi tuccherà à rifà u scopu specifichi. Tu nun vogghiu sulu a sapiri Turkish, hè necessaria di difiniri chiaramenti ciò chì ghjè. Mutivazioni è a voglia di fà u so mistieru è aiutà à risista cun mumenti critichi, pi supirari truvai, vuluntà di cuntinuà i so studii. In più, ci tocca à esse amore di u paese, a so cultura è a storia. S'è vo ùn si riferighjenu à l 'anima, u prugressu in ampara a lingua hà da esse di più difficiuli di parechje volte.

As prestu pussibule à "hè una" in Turkish?

Si deve esse nant'à tutti i lati à circundà se cù la materia apprupriati. Certi sperti cunsigliatu à andà à Turkey à esplurà a lingua nantu à u situ. It S'avissi a nutari chi senza una cunniscenza di basi di ancu decide di piglià stu passu ùn hè micca necessariu, perchè micca tutti li Turks corsi pò spiigà reguli di grammatica di l 'usu di certe parolle, etc. Basta à amparà u 500 frasi più cumuna di parlà. lingua turca di u turistica ùn hè tantu cumplessu. Avemu basta à sceglie u parolle più cumuna, amparà li à leghje u Grammatica (Cavatrici, stage, ma senza lu in ogni modu) è l 'praticava. Esse sicuru à circundà se cun babbone, dizionari, filmi è libri fiction: in a so lingua uriginale.

Lettura, à sente, parlà

Tù ùn ponu solu guvernà cù a scriviri e leghje, perchè l 'avaremu di parlà in un tali casu, avissi a èssiri di pocu cuntu. u studiu di grammatica, traduzzione di i testi,, lettura è scrittura - qualle tutti i bè è ùn pò fà senza sti esercizi. Eppuru, s'è u scopu hè di capisce idiomi in u sente è di cumunicà incù i Turchi, tandu vi tuccherà à pocu pocu sfarente à a nzignari la lingua turca. U studiu si pò replenished corsi faccia è Video. Hè megliu à editallu testu, pronounces picciò, scrivi fora e parolle scunnisciutu, circannu a ricurdari li nantu una foglia. À sente à u dialogu, hè necessaria à seguità l 'ochji di u accede à, à sente à u tonu di a voce, a catturari l' essenza. Dinù, ùn a vargogna di ripetiri dopu à e parolle di parraturi e esempio sana. Pigghiarivi li primi chi nunda hà persu fora, hà da esse un terribbili accentu. Nun vi scantati, o senti a vargogna, qualle primi passi. Turkish di Principianti - hè a lingua materna di i ziteddi. At prima sintì solu una cultura, ma cù e pratiche di pronuncia e parolle straniera addiventa cchiù facili è fàcili.

Quannu è induve ci vole à fà?

Hè nicissaria di fà avvicinamenti picculu ma frequenti. lingua turca hè répétition custanti, cusì hè megliu à migliurà hè di 30 minuti in ogni ghjornu chè à pusà 5 ore una volta una settimana. insignanti prufissiunali Nun cunsigliemu à piglià una ruttura di più di 5 jorna. Ci sò ghjorni quandu orsicm fora un mumentu senza ùn pò esse, ma sempre ùn deve rinunziari è chì e cose piglià u so corsu. Standing, in una traffic jam nant'à a strada in casa, vi ponu sente à qualchi dialughi da Audiocourses o di canti in lingua uriginale. Tù dinù ponu selezziunà 5-10 minuti di leghje unu o dui pagine di u testu. Cusì i novi nantu à u corsu è ripetutu digià passatu vi vene. As a induve a fari, allura ci sò senza limiti. Di sicuru, Français, scrive, nzignari grammatica hè megliu in casa soia, ma à leghje, listen to canti è Corsi di Giuseppe Verdi pò esse partutu: camminare in u Parcu, svaghi all aperto, in a vostra vittura, o trasporti publichi. A cosa principali ca amparera hè bugliticce.

Hè difficiuli à amparà Turkish?

Hè fàciule à amparà ogni lingua da a zeru? Di sicuru, ùn hè difficiule, perchè hè parolle S'elle, populu corsu, a struttura sintenza, i so bagagli differente idea, worldview. Pudete amparà un gruppu di frasi, ma cumu a li aduprà, ciò à dì in ogni datu situazioni, à ricaccià stessi disponibile è ùn certej pè u interlocutore? In tempu cù u studiu di grammatica e parolle vi tuccherà à prènniri cunfidenza cu la storia di u paese, a so cultura, tradizioni è usi. Di u viaghju, turista, raru ùn hè micca cum'è impurtante, à ciò chì a liveddu di u lingua turca. Traduzzione di i testi di scelta, libbra, si pò permette solu incù una bona cunniscenza di a Turchia, a so storia, a liggi. Altrimenti, ci hà da esse Sant. Parlà abbastanza francese passable sapiri 500 parole cumunimenti usatu, ma chì ùn firmavanu. Avemu bisognu di a terra move nantu, a miludia novu orizonti, per scopre u cantu scunnisciutu di a Turchia.

Ùn aghju bisognu di cumunicà cù parranti nativi?

Cumunicazione cù u Turks serà ùtule in casu sè tù digià avè una cunniscenza di basi. parranti nativi dà una bona strata, picchì tu po 'sapiri comu si pronuncia currettamente na palora, una sintenza hè di più bè in una situazione particulare. In più, vivu marchio Fin voi allargamentu di a vostra vucabbulariu. Dunque ci vole à andà à Turkey à migliurà a so Turkish. Parolle tantu facili e subitu nzignarisilli, ci hè intelligente di currettu struttura di sintenza.

lingua turca - unu di i più belli lingui in u mondu!

Quandu avemu prima ncuntrò tanti pò pare chì i voci di i Turchi troppu duru, scure. Anzi, ci sò assai di ringhiosi è hissing populu corsu, ma ùn sò dilujùtu e duci, comu 'na chime di campani e parolle. It quantity solu una volta a visita Turkey, à innamurà in amore cun ella una volta è per tutti. A lingua turca appartene à u gruppu Turcu, parlatu da più di 100 millioni di ghjente, accussi si dà un klu di u Azerbaijanis, Kazakhs, Bulgarians, tatari, Uzbeks, Moldovans è altri nazioni.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.