Arte e spettacoliArte

How to piglià un bellu paisaghju?

Prubbabbirmenti ognunu almenu un pocu in l 'arma, ma l' artista. maravigghiusa sintimu hè tuttu, un altru cosa chi calchissia si manifests, calchissia napping fattivu è calchissia - constantinople funnu. È, di sicuru, ogni volta in la me vita, ma dà un sensu di a libertà. Pittatu - almenu, cum'è un zitellu - tuttu. A Strada on canvas, calchissia - su carta, chianu, qualchi bastone in i capeddi, ma micca u criticu di a materia. A cosa più impurtanti - chì almenu unu di u centu è girò u ghjocu in u sensu di a vita, è divintatu un artistu.

Scrittura ritrattu ghjente ponu travaglià in indicazione differente. Certi scrìviri ritratti, altri - formi astratta. Ma li basi urighjinariu di l 'arti hè u paisaghju. Dopu tuttu, si dimostra a capacità di l 'omu.

Scrive un paysage ùn hè micca comu facili comu si putissi parenu. Dopu à tuttu, hè necessaria micca solu per vede la bellezza di a natura, ma dinù à esse in gradu di lingua i principali è sicundariu, à esse capaci di piglia u rispettu di formi e li culura, di crià un stile, di tutta l 'avvene. È s'è tale putenza, hè impussibile à amparà à piglià.

Ma chì ci cridiri ca la qualità più di primura in u ghjovanu artistu digià. Comu pò si piglià un bellu paisaghju?

Prima di tuttu hè, di sicuru, deve sceglie a natura particulare di u paese, ch'ellu vi scrive. Di sicuru, ùn hè più à u travagliu cù un veru, scenario Live, piuttostu chè una foto.

Doppu ca, si deve esaminà ciò chì saria vinutu nta l 'picture, comu li formi tutti i pari mpussibili. Pudete puru aduprà u mètudu seguenti: to be tantu ca tuttu pari blurred, si perdi a tralucenza di essai; darà chi uggetti era u più eye-piscadore. È li mette u formi. Hè quelli chì hà da crià i schema culore longu u prodottu.

Dopu à dicimi u ritrattu di cavalleria, vi pò jiri a l 'détails imagine. Lascià in menti chì s'è vo sketched l 'uggettu hè luntanu, hè megliu à accustà è di scopra - u solu modu di scrìviri un n'era bellu paisaghju.

Di sicuru, détails minorenni deve esse rializatu in u schema megliu culore.

Tutti i paisaghji pittore bisogna sapiri chi a mettiri 'arburi hè assai difficiule. Hè necessaria a li studià per un longu tempu: in l 'inguernu, o tardu caduta, à capisce i "disignu" di u fustu è e fronde, sustanzi abbaiari, e a l' istati, o di branu - vistu tuttu u stilu è singulare di la curuna pò esse vistu solu.

By lu modu: i più belli paisaghji, di u mondu sò scritti da artisti chì sapete cumu a rapprisintari 'arburi in lu più chjuca li dittagli.

Dinù assai impurtante hè a scelta di scrittura strumentu. Di sicuru, si tutti i dipendi micca solu nantu à u preferenze di l 'artista, ma dinù da ciò ch'ellu patrone hè megliu. Pudete scrive assai bedda paisaghji, incù oliu, ma sta anticarburizing abbisogna operatu abili e pacenzia. Ma u ritrattu disegnata da u so t'ani u friscu e lu ghjustu accantu à u uriginale.

Tuttavia, la matita pò scrive un bellu paisaghju. A cosa principali - à esse in gradu di travaglià cun ellu, e hannu un grande numeru di diversi culura. Perciò, u listessu pò esse dettu di ogni arrietta, s'ellu si tratta oil, Original, o chiù.

Pruvate, amparà, migliurà - e farimi onuri! È più gran 'artisti di u mondu era novi ghjunti una volta, per a prima volta chì avia aduttatu una paintbrush in e scelta!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.