FurmazzioniEducazione è culleghji

Cosa lingua sò e parolle, virnàculi? classìfica di Opere

In la lingua russa, comu puru in altre lingue, ogni parulla hà un significatu specifichi di vucabbulariu. A parolla hè assuciata incù un oggettu, un fenomenu, un segnu, qualchi 'azzioni.

lingua rolu simàntici pò ghjucà micca solu a parolla, ma dinù unità phraseological. Chì hè vicinu à u virnàculi vucabbulariu.

idioma

So chì hè l 'idioma? Esempii di sti sò bè cunnisciuti à tutti. Piglià a parolla "testa". Si hè usata in parechje frase: "Puzzle", "l 'omu cu la testa", "mancari a pezza", "ciriveddu". Sè a parolla di l'esempii ùn hè usata in u sensu littérale, si pò esse vista susteni ca nun è na parti dâ phraseologism. In più, u significatu di a parolla ùn hè micca u stessu in tutti i mischji.

"Oblivion falà" - forti di calcosa à pinsà à scioglie un prublemu difficiule. "Un omu cù u so capu" - hè quellu chì ùn piglià e decisioni pazzi, ci hè accortu, prudenti. "Lefts" - a triunfari la vittoria finale. "Hothead" - cusì dice un omu fisseria, Agriculture, o Spitfire.

A funzione spiciali nna l'esempii di frase chì hè chì sò usate in una, li formi "spavintatu" stadda, unchanging grammaticali è virbali. Quessi sò i figuri di idiomi chjamati Opere.

Segni di frase, set

Von uni pochi di segni chì pò dà una spiegazione di u fattu chì issu littirariu. L'esempii quì datu, u complement discrizzione tag:.

  • forma virbali durabile ( "Topsy-turvy").
  • formi grammaticali invariable ( "setti vènneri di u mese").
  • U inadmissibility di trasfurmà l 'ordine di e parolle ( "di sicuru,").
  • Mangiare, in un sensu figuratu ( "à lavà i osse").
  • Incapaci à aghjunghje nuvelle, o uparazioni da a na cumminazzioni di paroli esistenti. ( "The galline a ridiri").

A parolla "idioma"

Corso di lingua Francese cumminazzioni vuci fermu impastughjata in un ramu di linguistica italiana - Opere. À capisce u sensu di u termine, hè cusì da traduce hè da u lingua greca. A traduzzione littérale hè :. "On a duttrina di discursu"

A tutalità di a prisenza di veri di cumminazzioni stadda in la lingua hè dinù chjamatu Opere.

Cosa lingua sò e parolle, virnàculi? Comu li aduprà a bè in u discursu? Cosa hè l 'idioma identitariu? Sti resultati ùn sò interessatu solu in i zitelli, si messe à studià a lingua cum'è una scienza, ma dinù per adulti chì sò digià avutu assai à amparà.

L'urìggini di Opere

A persona cù virnàculi in discursu, ci vole capisce u so significatu. Stu ellu vi aiuta à francà u comicu, situazzioni embarrassing chì pò truvà in cunnessione cù u troppu cunsumazione di e parolle, o una mancanza di cunniscenza di u so significatu. A storia di a Opere, a cunniscenza di a fonti di u so apparizione in la lingua vi permette una persona a divintari megghiu assez in stu riguardu.

A grande gruppu di frase, set urighjinaria da assirvazzioni umanu di u fenomenu naturale è suciale. Per esempiu, "assai di nivi - assai di u pane", "machja œuf francà hè a paura", ", mela ùn sò luntanu da l 'arvulu".

Ùn almenu u numeru di Opere hè un gruppu chì fubbi da a mitulugia, san biblica, o evenimenti storichi specifichi. Esempii di sti cumminazzioni pò esse virnàculi: "Babel", "strata materna", "j'en di sdignu", "filu d'Arianna". Familiarità cu tali Opere apre a porta à u mondu di a storia è a mitulugia anticu.

A nascita di un certu gruppu di Opere culligatu cu l 'attività prufessiunale di u parsona, di i so misteri. Per esempiu, na cumminazzioni di "ùn lanugine ùn penna" statu usatu prima in un ambienti di caccia è bonu vole dì pruduzzione u caccia.

Assumendoni da altre lingue - hè dinù un finominu cumuna in Opere. From tedesco ghjunse la sprissioni "a curanu u esame."

Most gruppu Opere custituitu di cumminazzioni chì sò assuciati cu littri Slavonic alfabbetu. Esempii sò tali virnàculi: "partendu da zeru", "pontani i", "dà u G-anticipu."

"Jattu Scary ùn bestia," "Tu l'cantava - sta hè los", "Vai ci -. I nun lu sacciu unni" Quì sò li siquenti sunnu asempî di cumminazzioni stadda unni sò ghjuntu in la lingua di ballu è auturi di òpiri littirari.

A surgente di Opere pò esse un mudernu forma arte - film, litteratura, teatru.

classìfica di Opere

None di u sorta esistenti di classìfica Opere, secondu a scentifichi, linguisti, pò micca esse cunsideratu esaustiva. U mutivu principali di sta hè u grande numaru di li formi di passaggiu di cumminazzioni phraseological, chì à volte impussibile di classify ogni tipu particulare.

accostu particulari di l 'animu di i gruppi di Opere hè dinù u casu cun linguisti. Stu fattu cunduce a lu fattu ca la disciplina ci sò novi termini di sustituiri la sò digià. In tali una situazione di cunfusioni hè evitàbbili.

Da issu putemu cunchiùdiri ca la classìfica di Opere - hè una quistioni chì scinziati hannu a cambiamentu in lu futuru.

Oghje, classìfica parò, più à spessu usatu, chì hè pigliatu in contu u gradu di "cuesione", ca cummina la parole, dentro phraseologism. Assecunnu i seguenti gruppi sò distinti: cusgitura (virnàculi) unità phraseological e cumminazzioni di chisti. Un gruppu siparati custituitu di li pruverbi, parolle, aphorisms, ditti.

virnàculi

Un impurtante Opere parte jùnciri virnàculi (cusgitura). Traduttu da u Grecu permette à noi di capisce u sensu di u termine. Idios significa "strana", "straurdinariu".

Di cusgitura caratterizata da u fattu ca u significatu di una unità phraseological ùn pò esse calata fora u sensu di e parolle, u so cumpunenti. Stu pò spiigà da u fattu chì virnàculi sò ghjuntu in la lingua di antichità.

Esempii di tali phraseologisms "èranu", "assai malamenti", "slack", "sharpen fritteddi."

Littirariu di stu tippu sò tìpica di una lingua particulare, è i Traduction littérale in altre lingue ùn hè pussibule senza perdita di sensu. Per esempiu, guardà quantu ti pò discrive a situazioni, quandu pòpulu risponde à facci a facci.

In la lingua russa vi dicu chì si scontra à "faccia a faccia". parranti nativi u sensu di ciò chì fù dettu à esse assai chjaru. Parolle Francese discrìviri la situazioni: tête-à-tête. Traduttu in sprissioni Russian vi facissi un surrisu - "la testa a testa" significa chi sprissioni. hè traduttu cum'è "faccia a faccia" cù u visu di lingua inglese a faccia. A tedesco danser vier zwischen Augen vi dì «trà quattru ochji."

In dinò issu esempiu, vi pò assicurà chì idioma - hè un tipu di sprissioni chì pò esisti nta la lingua d 'un particulare populu, u so significatu hè chjaru solu quandu e parolle sò usati nsemmula, indivisible.

unità phraseological

A lingua russa hè furmatu figure of speech, lu significatu di vucabbulariu di cui à qualchi puntu pò esse apertu, basatu nant'à u valore di a so parolle hé. Vergogna à figure of speech sò chjamati unità phraseological. Esempii di "splurge", "messi denti supra lu cuttuni", "la sarsa zeru", "com'è un 'acqua, anatra."

Unu di u prughjettu di unitati phraseological hè chì si hà un sensu direttu è figuratu. Per esempiu, una "single ended". A prima a valurizazioni di u diretta - to be in chì parte di a strada, da u quali ùn ci hè micca periculu, è sensu figuratu - ùn vede la strata fora di la situazioni.

cumminazzioni phraseological

Ci hè un altru grande gruppu di Opere, ca fu chiamatu "cumminazzioni phraseological." Stu include e parolle cù valore senza è liatu. Cusì u sensu di phraseologism integrata cumpostu di individuale sensu di e parolle ca lu. "Sidekick", "u scopu fattivu", "voûte-nimicu", "a lu nasu di sangu" - siquenti sunnu asempî di sti cumminazzioni.

Scrìviri virnàculi da stu gruppu ponu esse differente, chì hè, hè pussibili a sustituiri lu almenu una parolla - ". Offre cù ghjilosu" "à offre cù vergogna", "abbruciari incù odiu", "lu focu d 'amuri",

sprissioni phraseological

Un gruppu spiciali hè cumpostu di Opere pràticu da li pruverbi zitiddina, sprissioni pupulari, aphorisms. Per hè pussibule di cuntinuà clichés. Vergogna à unità di vucabbulariu stati chjamati "sprissioni phraseological."

Cunfrontu cù altri tippi di Opere, stu gruppu cchiù cumunimenti usatu in discursu langage è libru.

sinonimi idioma

Calchì volta vi pò truvà differente virnàculi designating u listessu fenomenu, uggettu, segnu, l 'azzioni. Littirariu di stu tipu pò si scrivenu à unu o di lingue parechje.

Per esempiu, in la lingua russa hè ancu cunnisciutu littirariu "fà, montagne, fora di molehills," chi significa "a exaggerate u significatu di l 'eventu." Idioma cù lu significatu simile esiste in altre lingue. "Fà di u lordi a rulli" - comu si pò dì in Pulonia. In la lingua ceca, troppu, ci hè una espressione cu stissu significatu. Si leghje a siguenti: "A faire da peli zanzara." È ci n'idioma "fà molehills fora di a muntagna" in inglese.

sinonimi idioma pò asista in ogni lingua. Per esempiu, guardà una situazione quandu vi hannu a diri circa comu travagghi lu bordu, l 'omu di travagghiatura. A so azzione hè discrittu chjaramente è vividly, l 'usu più precisamente di u esistenti di Opere - ". Caddiddu" "Caddiddu", "ri ittàri insoru cammisa di u travagliu",

Pronomi in phraseologisms

Sè vo viditi la cumminazzioni di stadda in termini di u so usu in parechji parti di parrata, pudemu vede chì assai spessu ci sò virnàculi cun pronomi. I pronomi, forma, usatu cchiù friquenti pronomi attributive. Esempii di tali phraseologisms "esse à a cappella", "inseme se inseme", "ruffle", "u ceppu nantu à e so spalle" e tanti àutri.

pronomi idioma chiamau chiaramenti l 'omu, ellu dà un parè, riflissioni à u cumpurtamentu di u Statu è a so attività.

Cosa lingua sò e parolle di virnàculi?

Turni di frasa ornate quessa, facènnunni un figuratu, sprissivu. cumminazzioni stadda arricchisce vucabbulariu omu, chì permette ci di ricaccià più precisamente è chjaramente u so pinsamenti. Avè idioma usatu, una persona pò grossi, pinsau spechju a espressai su Sennori e succinctly - in dui o trè parolle.

Idioma pò ornate la lingua d 'òpiri littirari, tantu Scrittori è pueti cumunimenti utilizà stu strumentu, facennu u vostru criazioni cù luminosu, vivaci e stili.

Attenti à a storia di a nascita di Giuseppe, u so valore vi permette à qualchissia à addivà i so livellu generale di a cunniscenza.

Un omu rifletta i quistioni, chì sò e parolle in lu virnàculi lingua, veni involuntarily à i cunclusioni chì sti sò cumminazzioni stadda particulari ramenta di a vita è a cultura di u pòpulu, u so seculi-vecchia tradizzioni, spirienza, storica. Idioma - hè a memoria di ghjente cù quelle di un particulare a cultura naziunali.

Mad

U significatu di vucabbulariu di Giuseppe, di la storia di lu so apparizione in la lingua, la forma permissible di usu pò trova in unu di dizionari phraseological. Oghje ch'elli publicatu un abbastanza grande numaru.

U materiale hè divisu in entrate cartulari. Si piglia tutti i infurmazioni disponibile circa un particulare phraseologisms. A crescita france culture of speech, uranium vucabbulariu assistenza spirianza pò esse appena cum'è un francese.

In più, sperti nutà chì scorta di Opere esistenti - a ricchezza di lingue - usatu da u populu ùn hè cumplitamenti limitata. Per quessa, parechji di i Philologists ancu cunsigliata à amparà qualchi novi sprissioni per elli stessi. Dopu à un tali omu occupato megghiu accumpagnari di capisce perchè e parolle in a lingua sunnu àrabbi e li aduprà in un linguàgiu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.