Educazione:Scienza

U mudellu Planetariu di Rutherford, atomo in u mudellu Rutherford

Scopi in u campu di a struttura atomica sò state un passu impurtante in u sviluppu di a fisica. Dopu impurtanza era u mudellu di Rutherford. Atomu cum'è un sistema è particelli, i so cumpunenti, era studiatu più accurately e in detail. Questu hà purtatu per u stabilimentu successu di una scienza cum'è a fisica nucleari.

Cuncetti antichi di a struttura di a materia

A supposizione chì i cuerenti circundaranu di i picculi particles, anu spressu ancu in tempi antichi. I pensatori di u tempu ripresentanu l'atomu in a forma di una particella picca è indivisibile di alcunu sustanziu. Iddi sustinia chì ùn ci hè nunda nimu in l'universu ca un atomo. Tali visioni anu dettau da i grande eruditi grechi antichi è filosofi - Democritus, Lucretius, Epicurus. L'ipotesi di questi pensatori sò unitu sottu u nome "atomismu anticu".

Letteratura Medievale

I tempi di l'antichità anu passatu, è in u Mediu Evu, ci era ancu i cimi chì esprimianu variu ipote di l'estruità di sustanzi. In ogni modu, a prevalenza di e vede filosoficu religiose è u putere di a chjesa in quellu tempu di a storia à a radicali annunziate ogni tentativu è l'aspirazioni di a mente umana à a cunstrussioni scientifica materialistichi è di scuperti. Cum'è sapete, l'Inquisizioni medievale era assai amigusciante à i raprisentisti di u monicu scentificu di u tempu. Ci ponu esse riferite chì e mo menti brillanti hè vinutu da l'idea antica di l'indivisibilità di l'atomo.

Studi di i seculi XVIII e XIX

U XVIII sèculu era marcatu da scuperti grandi in u campu di a struttura elementaria di a materia. Dopu à u sforzu di scientificu such Antoine Lavoisier, Mikhail Lomonosov è John Dalton. Ancu arrispunniu di l'altri, anu capitu di pruvà chì l'atomi ùn esistinu. Ma a question di a so struttura interna hè stata aperta. A fine di u XVIII sèculu era marcatu da un avvenimentu notevale in u mondu scentificu cum'è u scupertu da DI Mendeleev di u sistema pericumicu di elementi chimichi. Hè statu un avvinimentu veramente putenti di quellu tempu è hà apertu u velu nantu à l'intelligenza chì tutti l'atomi sò di a stessa natura, chì sò rilativi à l'altri. In u futuru, in u 19u seculu, un altru passu impurtante in unraveling l'estructura di l'atomu era a prova chì un elettore esiste in alcunu. U travagliu di i scientisti di questu pezzu prupone terrenu fertili per i scuperti di u seculu 20.

Esperimenti di Thomson

In u fisizianu inglese John Thomson in u 1897 comprobò chì a cumpusizioni di l'atomi includenu elettroni cù una cumbia negativa. À questu staghjunu, a nuzione falsa chì l'atomu hè u limitu di a divisibilità di ogni sustancia hè stata distrutta. Cumu hè fattu Thomson per capisce l'esistenza di l'elettroni? U scientistu in i so spirimintali pusendu l'elettrodi in gasi assai rarefied è passau un correnti elettricu. In u risultatu, i raffi di cathode si prisintonu. Thomson hà studiatu currettamente e so funziunalità è truvaru chì sò un corpu di particlei carricati chì si movenu à una grandi di ritmu. U scientistu hà capaci di calculà a massa di sti particeddi è u so rispunse. Scuprì ancu chì ùn pò micca esse cunvertiti in particeddi neutri, cum'è a cullezione electricu hè a basa di a so natura. Allora l'elettroni eranu scuperte. Thomson hè ancu u creatore di u primu mudellu di a struttura atomica in u mondu. Sicondu dichjaratu, un atomo hè un munzeddu di materia carbufertu cunfundita in quali l'electroni negativamenti carricati sò uniformi distribuiti. A tali struttura spiega a neutralità generale di l'atomi, postu chì i cumuzzioni cuntrullari equilibranu l'altri. L'esperimenti di John Thomson fubbe impaladore per un studiu maiò di a struttura di l'atomo. In ogni casu, parechje dumande senza cuntestazioni.

Ricerca di Rutherford

Thomson hà scupertu l'esistenza di l'elettroni, ma ùn pudia truvà micca partìcius accusati positivi in l'atomo. Ernest Rutherford hà riittatu questu malinterpretatu in u 1911. Duranti l'esperimenti, studià l'attività di particeddi alfa in gasi, hà scupertu chì e particelli sò prisenti in l'atomu, caru positivamenti. Rutherford hà vistu chì quandu i raghji passanu in un gasu o da un pezzu di metallu rinu, una piccula quantitate di particeddi di drift from the trajectory of motion. Li littiralamenti l'arrinisceru. U scientistu hà adimitatu chì stu cumpurtamentu hè dovutu di una coliszione cù particulate positivamenti carichi. Tali esperimenti permettenu à u fisicu di creà un mudellu di l'intramursu di l'atomo Rutherford.

U mudellu Planetariu

Avà i punti di u scientificu eranu un poci diffirenti di l'ipote di John Thomson. I so mudelli di l'atomu anu ancu diverse. L'espansione di Rutherford hà permessu di creà una teuria completamente nova in questa zona. I scuperti di u scientificu eranu d'impurtanza decisiva per u sviluppu di a fisica. U mudellu Rutherford qualifiche l'atomu com'è un nucliu situatu à u centru, è l'elettroni chì si movenu versu ella. U nucleu hà una carica positiva, è l'elettroni - una negativa. U mudellu di l'atomu secondu Rutherford assumi a rotazione di l'electroni attornu lu nucleu longu per certe tragetti - urbiti. A scuperta di u scientistu hà adupratu a raghja di a distruzzioni di particuli alfa è diventonu l'impetu per u sviluppu di a teoria nucliali di l'atomu. In u mudellu di l'atomo Rutherford, ci hè una analogia cù a mozzetta di i pianeti di u sistema di u solar in u circondu di u Sun. Questa hè una comparsa assai precisa è viva. Dunque, u mudellu Rutherford, l'atomo in u quali orbita u nucleu versu u nucleu, hè chjamatu planetariu.

Opere di Niels Bohr

Dui anni dopu, u fisicu Niels Bohr intente combine idee nantu à a struttura di un atomu cù a pruduzzioni quantistichi di u flussu di u lume. U mudellu nucileanu di l'atomu di Rutherford hè statu posta da u scientist in a basa di a so nova teoria. Sicondu l'assunsi di Bohr, l'atomi rotate in u nucliu à l'urbiti. A tali trajectoria di u movimentu porta à una accilità di l'elettroni. Inoltre, l'interazzione di Coulomb di sti particeddi cù u centru di l'atomo hè accumpagnatu da a creazione è u cunsumu d'energia per mantene u campu elettromagneticu spaziali chì hè risultatu da u muvimentu di l'elettroni. Sutta tali cunnizzioni, particles negativamente carichi ci anu da alcuni càttinu nantu à u core. Ma questu ùn hè micca successu, chì indetta una stabilitata maiò di l'atomi comu sistemi. Niels Bohr hà dettu chì e liggi di a termudinamica classica, scritta per l'equazioni di Maxwell, ùn sò micca travagliatu cù e cundizioni intra-atomichi. Dunque, u scientistu stabbilisce u duminiu di derive novi liggi chì anu da esse validu in u mondu di particelli elementari.

Posterati di Bora

A causa di u fattu chì ci era un mudellu di Rutherford, l'atomo è i so cumpunenti èranu bè studiati, Niels Bohr hà pudendu avvicinà a creazione di i so postulate. U primu di elli dice chì l'atomo hà statu stati staziarii, sottu quale ùn cambia micca a so energia, è l'elettroni si move in l'urbiti senza cambià a so trajectoria. Sicondu u sicondu postulatu, quandu un electru si move d'una orbita à l'altru, a energia hè liberata o assorbita. Hè uguali a diffarenza frà l'energii di i stati precedente è sussistenti da l'atomu. In questu casu, se l'elettru salta à un urìsimu vicinu à l'òrbita di u nucleu, a energia hè emissione (photon), è vice versa. Malgradu u fattu chì u muvimentu di l'elettroni ùn s'assumiglia di a trajectoria orbitali chì si trova rigularmente in a circunferenza, u scuperta di Bohr faciu ottenevule d'ottene una prima spiegazione per l'esistenza di un spettru di linea di l'atomu di l'idrogenu. À quellu annantu à u stessu tempu, i fisici Hertz è Frank, chì stanu in Germania, cunfirmaru a duttrina di Niels Bohr di l'esistenza di stati stabile è stabbli d'un atomo è a pussibilità di cambià i valori di l'energia atomica.

Copertazione di dui scientisti

A strada, Rutherford per un pezzu tempu ùn pudia micca stabilitu l' accusa di u nucleu. I scentifichi Marsden è Geiger pruvatu di ricquirmà e affirmazioni di Ernest Rutherford è, com'è cunsultat di experimenti detallati è à finei prudutti è càlculi, hà concluu chì u nucleu hè a caractère più impurtante di un atomo, è a so funzione sia cuncentra in questu. In seguitu hè statu pruvucatu chì u valore di a cullezione nucleari hè numericamente equalize à u numellu ordinali di l'elementu in u sistema periculu di l'elementi di DI Mendeleev. Hè interessante chì Niels Bohr prestò prestu in a famiglia di Rutherford è accunsenu cù accadutu cù i so vede. In seguitu, i scentifichi travagliaru in parechje tempu in u stessu laboratoriu. U modellu di Rutherford, l'atomo cum'è un sistema cunsistenti di particuli accumpariali elementari, hè statu cunzidiratu da Niels Bohr per esse ghjustu è permanentemente annunzià u so mudellu eticu. L'attività scientifica cumminata di i scientisti hè statu assai successu è hà da fruttu. Ogni annu sùbitu in u studiu di e propietate di particelli elementari è hà fattu scuperti mpurtanti per a scienza. In seguitu, Rutherford hà scupertu è pruvate a pussibilità di a descomposta nukleari, ma questu hè oghje u tema d'altru articulu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.