AutomobilesSacchi

Izh "Junker": e caratteristiche tecnichi

Hè difficiuli di ricurdà una bona mutivazione russa, chì sorpresi ancu in a prima reune. Parechje dumandà a publicità: "Perchè, perchè ci sò parechji mudelli worthiculosi". Ma in fattu, tutti sti "documenti" (sicondu a versione di a persone chì mai abbandunò u garage), cum'è a "Dnepr", "Pane", "Java", ùn mancu a vogghiu a minurà: l'uniformità è l'obsouleteness in questa materia hè simpricamente scala . Per quessa, hè difficiule per a valutà dinò u sustegnu di u motore di u mutore di Russu Ma una motocicleta hà distrutta stu statisticu sfavore. Eppuru era megliu chjamà un ìdulu in a so parte. IJ Junker ùn hè micca solu duie roti sottu una saddle, u Junker hè un veru amicu, esigenti cura è rispettu (almenu per l'età).

Principiu

Finu à u 1999, era difficultu di crede in a popularità di u gruppu IZH. A moto "Junker" anu smashed this stereotype in smithereens. Ci hè per quessa. In l'anni nenti distanti, nisun modu era pussibule cuncreziu una "bassa normale" (per suprattuttu, da i standards di l'oghje). Allora li "canni" di ferru autopropulsione cù carru, chjamati "veìculi", viaghjavanu. E in questu "paradisu per i disignuri" precipitadamente burst IZH "Junker". Caractères à l'altezza, u so designu, è più impurtante - innovadoru è novu annantu à questu stilìsticu americanu. Per a prima volta in e strade sbagliale una bona motocicleta pare. E cumenti in u sbarcu, faciule d'impruvà è cumplicità di l'impresa.

Zest of the model

Un cumpusitu brillanti chì distingui u Junker trà l'altre rapprisintanti di trasportu ligu, hè l'apparizione. Hè stata l'innuvazione di i diseggituri chì danu IZH in unanimamente in famiglia. Per a prima volta, a lumera puderia vede una motociclista per caminari "per i persone".

IJ "Junker" hè un helicoptero - un tipu di moto, carattarizatu da una bundanza di e partenze cromu, un vulgari di elevazione elevata è un pattinaggiu verticale. "Junker" immediatamente divintò un clàssicu di e strade, è i so funziunalità distintivi sò stati scurdati da parechji. Ùn pudete micca ignucerà u splintore di carburante in cisterna. Curate per ricercà, pudete ancu vedere u salottu, incubata bè da a cima. Piacè è a struttura di a saddle. U sughjettu di sete etapasi, fatta per un lagnu còmicu di u prughjettu, finisci cù una volta. Stu picculu detallu facilita u trasportu di una altra persona da a rettatura senza cumpressione di salvezza. Inoltre, importantly, i pedalli sò imbulighjate. Forsi si parla un trifle, ma in fattu, sta innovazione hà permessu di ritegà i perte quandu si pattinava. Avanzamente, avianu de sprimminziu sottu à elli, chì purtò l'inconvientenza è a fatigue in i peri per viaghji longu è micca solu. Un altu ruglione di u pilu hè staticu espectacularu. Ma ùn hè micca piacevule cun un valente designer. In fatti, sta forma di guida facilita a piazza piazzatu d'strumenti è più cuntrule faciule.

Izh "Junker" impresses with its appearance even today. Qualchi pozii ponu paragunate cun ellu in bellezza. Per quessa chì sta motocicleta più di quinc'attesima anni hè stata reale, è più importantissima - desitva.

IJ Junker: specificazioni tecniche

A muturà ùn spetta micca solu cù u disignu, ma ancu cù veloce. In un bellu "candy", i ingenieri anu sappiutu di mette e cose qualità tècnicu, chì solu ùn pò micca mantene premiu prestu. Prima nantu à a gestione esterni. Hè standard per tutti muturi. Ma sempre. U manicu ghjucatu hè equipatu cun un freccia di davanta. Hè, per mezu di a strada, hè un discu unu hydraulicu. U fattu chì IZH hà stallatu un frenu qualitativu, ancu s'ellu si pò piglià presitui da u japonese YAMAHA, parolle di a seriità di a materia. In u panel di right there are buttons "Stop engine" and "Light / Main beam". Nant'à u manicu left hè a palanca d'embrague è u frenu trincu. Ellu, per un grande disprezzu è malinterpretatu, un tipu di tamburini. Dopu hè a dumanda: "Perchè?" Dopu tuttu, ùn ci hè bastatu solu spaziu per l'idraulica. Perchè allura ùn fate micca un bon sistema di frenu di ruota di ruota? Eppo, sta pregunta, prubabilmente, pò mancu esse risposta da i disinfettori di u mudellu IZH Junker. I caratteristiche di l'impruvisu è l'altri indikatori sò indicati nantu à u salottu. Idda, cum'è dichjaratu prima, hè in a parti suprana tra u gasoline. Sò, per esempiu, sò siparati. Ogni hè settitu è un litru di metu, è ogni ghjornu cun u so pezzu, u grigiu, un filtru è una tapa. Perchè ùn sia micca chjaru. Doppu u fugliale turnà in un ghjocu "spin-untwist the lid".

Powerplant

A unità di forza, nantu à i Junkers, hè a stessa cum'è nantu à tutti l'ultimi mudelli di u gruppu IZH. Stu mutore hè un Yu6 (legatu da Jupiter) cù l'enfasi acqua. Sì chì vi pudete parlà micca di un mutore chì s'hè addivintatu obsolescente per vint'anni! Ma in l'aghjustà di un altru, ferma solu di listà e vantaghji è i disvantages. Ю6 hè un mutore di cilindru di dui cilindrica di a cumbugliu internu. U so voluminu di travagliu hè solu 347 centimetri cube, u a forza massima hè calculata da 24 cavalli. A freccia di operazione (secondu u passaportu tècnicu) hè di circa 6000 rpm, in fattu stu valore hè stimatu. U ranche propiu hè 5000 rpm.

Yu6 hè adattatu per qualsiasi gasoline cù una qualità ottanu di almenu 80. U "putere" ideale hè AI-92. Ùn hè necessariu attentu à a qualità di combustible. U prupusimentu di a stizza hè micca sottumessi à i pratichi cattivi. Ma hè sempri megliu ùn risicà è pudete cumpunisce a vostra bivella favorita in e stagione pruvene. U cunsumu di u stessu fuchju hè centu kmiculi relativamente chjuca. In a cità hè 7 litri, nantu à l'autostrada à una veloce di 90 km /'hè u numeru disminuisci à 5,5 litri, è nantu à una strada fissa à una veloce di 60 km / h hè in tuttu ridículu - solu 4 litri per 100 kilomitri. Dui tankini possani 15 litri, rispettivament, cù e cose mediu, senza refuzzo, a moto pò stende 300 km. Ùn vi scurdate micca chì u Yu6 hè un muturricu di dui stroke, cusì sempre, dopu à ogni muljaturu, vale da aghjunghje 2T-oil à u gas tanque. Dopu tuttu, u lubricante vene cun u combustible.

Reparazione

Avà, ùn sò micca prublemi cù a riparazione di IJ Junker. Questu hè spiegatu da a distribuzione larga di u mudellu è un petit "secret", se pudissi chjamà cusì. Hè propiu: quasi tutte e detalji di IZH sò facilmente rimpiazzati da parechji analoghi di un parente vicinu - "Jupiter". Dunque, cù rotulosi periudi, chì succedenu bellu aspessu, ùn preoccupa micca e parte.

Izh "Junker": u prezzu

Sta muturi hè creatu per i persone chì ùn anu circà i novità stranieri. Allora per i so propii. Per quessa, u prezzu hè calculatu per i pruduttori micca grandi ricchi. A dumanda di IL hè sempre quì, perchì u prezzu hè sempri mantinutu in u tonu. Izh "Junker" in bonu statu si pò cumprà per 1000-1500 dolares.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.