Educazione:Scienza

Tipi d'attività di parolle. Funzioni principali

U discursu hè una forma di cumunicazione storica di cumunicazione trà e persone chì utilizanu constructi d'ilsicutu formati sicondu certi reguli. U cuncettu di l'attività di a parola hè carattarizata da un prucessu chì compone di l'azzioni interrelacioni, presupposizione, di una banda, a furmazione è a formulazione di penserà cù l'usu di i mezi linguistici, è a percepzioni è a cumprenda di e strutture linguistichi in l'altru.

In u studiu di a cumunicazione suciale, variate definizzioni sò usati, spessu sottu u sustituente di l'altri. Cusì, per esempiu, i cuncetti "attivazione di parlà è i so tipi", "cumunicazione", "cumunicazione" sò spessu saranu sinonimi. In particulare, questu hè applicatu à l'ultimi dui termini.

Semu devi esse nutatu chì in linguistics "attività di parlà" hè cunzidiratu unu di l'aspettu - hè distinatu cù u sistema di lingua è l'organizazione di parlà. Certi autori sianu u prucessu cumunicativu cum'è un materiale chì cumprendi un cumplicatu d'attu particulari di intelligenza è di parlà.

L'attività di parlà ha i seguenti modi principali: lighjate, listening (listening), parlante, scrittura. Questa intelligenza hè crescita in a metodulugia di a duttrina à a lingua (straggiata, nclusa).

Tipi d'attività di parolle. Parlendu.

Stu cuncettu carattirizza ogni discursu sounding. Stòricamente, parrannu hè a forma di lingua primaria, chì si sviluppau più prima di a lettera. Dà un puntu di vista materiali, u parolle urdune sò onda di u sonu. A pronunzita hè u risultatu di l'attività di certi organi umani (apparatus di voce). Intonazione hè a tutalità di a voce di l'utterance, u tempo (crescente o rallintati), durata, volume (intensità), melodia. Impurtante impurtanza in a parolla urdinata hè datu à l'assenza o prisenza di pauses, u gradu di clarice in a pronuncia, l'abilità di situazione correctamente i stresses lògichi. Parlendu, pussede una variità intonazione, ponu trasmette a pienezza di emozioni, emozioni, umani.

Tipi d'attività di parolle. A lettera.

Stu tipu d'attività di lingua umana hè un sistema d'aiutu di signali usatu per riparà parrannu (parlà di sonu). À u listessu tempu, l'lettera pò esse chjamata struttura indipendenti. In più di a funzione di stampa (oral), u sistema scrittu permette di assicurà i sapienti accumulate, espansione l'alcunu di a cumunicazione.

U scopu principale di a lettera hè di riparà a parolla da parlà per salvà. Stu tipu di l'attività di parolle si usa in a cumunicazione tra ddi persone chì sò siparati da u tempu, distanza. Ci si deve esse nutatu chì u rolu di a lettere hà dimustratu significativamente, per via di l'apparizione di u telefunu.

Tipi d'attività di parolle. Listening (listening).

L'auditu hè un prucessu chì implica, diretta è indiretta (via audio, radio è altru) interaczione trà l'ova è l'altavoz.

In u primu casu (cun cuntattu direttu), l'interlucutori anu l'oppurtunità di dumandà micca solu e formi di lingua (cumunicazione verbal), ma dinò di a cumunicazione non verbal (espressioni faciale, gestiti, gestiti) chì contribuinu à a percepzione è l'intelligenza più efficace.

Tipi d'attività di parolle. Reading.

In accordu di definizzioni semprici, a leghja hè carattarizata cum'è un prucessu d'ottene infurmazioni da u testu stampatu o da carta.

Sta forma specifica di a cumunicazione di lingua umana hè unu di i mediate di a cumunicazione. À u stessu tempu, a littura ùn hè micca perceta cum'è un impactu unilatali in u lettore. Ùn hè micca sprissore per percepzione passiva, assimilazioni di cuntenutu. Lighjite implica una interaczione attiva trà u rivinariu (lettore) è u cumunicatori (l'autore di u testu).

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.