Educazione:Scienza

Un studiu empiricu

I mètti di a cunnulazione di a natura viventi sò in generale classificate secondu u gradu di a so generalità, largu di applicazione. I tecnichi furnisce e persone cun un sistemu di principiu, règule, i bisogni. Tutti questi elementi contribuenu à a realizazione di i miriati. A persona chì possa u metudu hè cunnisciuta da a secunna è a manera ch'ella duverà certi azzjonijiet. Quessi azzioni, à u turnu, sò necessariu per a suluzione di quelli o altre funziunalità.

U principiu di u sviluppu di a duttrina di u metudu hè stata cundotta in a cunnissioni scientifica di a Nova Era. I rapprisentanu di quiddu periculu cunzidiratu l'apparechju cugnitivu per esse un certu puntu di riferimentu in mudanza versu un veru sapè di fiducia. Cusì, per esempiu, Bacon (un filòsfu famusu di u 17u seculu) hà versatu u metu cognettu di una lanterna. Ellumette a strada à un viaghjatore chì si movia in u scuru.

A ricerca empirica includi tutti quelli mètudi, tecnichi di l' attività cognu, riparazione è formulazione di cunniscenza, chì sò u risultatu direttu di ezioni pratichi o di u so cuntenutu. Cusì, parechji gruppi di ricevuti sò furmatu. A ricerca empirica incluse l'isolamentu è l'estudo di l'ughjettu, è dinò a trasfurmazioni è a sistematizazione di i sapè acquistati. Questu pò esse ghjucatu cum'è una lista. Cusì, stu studiu empiricu compri:

  1. Observazione. Stu metudu di recopilarià infurmazione hè fatta nantu à a basa di scriviri e di registrazione a dati obtuti principalamenti.
  2. Studiu di i ducumenti primari. Stu metudu hè basatu annantu à l'studiu di l'infurmazione documentata prima.
  3. Comparaison. A nostra tecnica permette di circà una analogia entre dui ogetti.
  4. Misurazzioni. Stu metudu puderia stabilisce u valore quantitativu propiu in e pruprietà di l'oggettu studiatu. E l'unità di mette in corrispondenza sò usati, per esempiu, amèmi, rubli, normi-clocks e altri.
  5. U metudu normativu implica l'applicazione di normi specifichi. Rè indicatori sò paragunati cù sti standard. Questu permette di stabbilì u cumplimentu di u sistema. Cù l'aiutu di e regulamentu, pudete stabilisce u cuntenutu è a cumpusizioni di funzioni, a cumplessità di a so implementazione, u numuru d'assuciati è cusì. L'urdunanze deve esse ravellu, coperti u sistemu sanu sanu sanu, è anu ancu un caratteru prometu è progresivu.
  6. Prucessu scientificu . Stu metudu hè basatu annantu à l'studiu di l'oggettu (fenomenu) in cundizioni creati artificiale.

U prucessu primariu è primariu di a cugnizzioni, chì comprende a ricerca empirica, hè osservazione. Hè custituitu in una pervisa organizzata, sistematica è persa per via di i fenomeni è l'objet di u mondu esternu.

L'osservazione hà una parechje caratteristiche. In particulare, basa in certi positi tiurici o in una teoria avvicina. A cumplimentu dispunia a suluzione di un problema chjaru, aiuta in poserne quistioni, cum'è verificando è facendo ipotesi. Hè un caratteru organizzatu è sistematicu, hè sistematicu è elimina l 'errore aleativi. L'implementazione di l'osservazione implica l'usu di diversi strumenti - microscopi, camara, telescopes è altri mezzi chì cuntribuiscenu à l'espansione di u campu di studiu.

Pudete aghjunghje infurmazioni quantitati per cunta o mette.

E misurazioni (count), è l'osservazioni sò parti di un metudu di a cugnizzioni, cum'è l'esperimentu. Per a so implementazione, l'studiente intervene in a pusizione di l'uggetti sottucampati. L'esperimentu hè una di e formi pratichi, chì cunghjuntanu e leghbe naturale è l'interaction di l'oggetti.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.