Educazione:Scienza

Transmission of Information In Time

Introduzione

Ci hè parechje manere di trasmissione infurmazioni in u spaziu. Per esempiu,
Mandate una lettera da Mosca à a Nova York pò esse per mail, o via l'Internet, o l'utilizazione di signalazioni radio. È una persona in New York pò scrive una carta di risposta è mandi à Moscu da quellu di i metudi davanti.

A situazione hè diversu cù a trasferimentu di l'infurmazioni in tempu. Per esempiu, in u 2010
Hè obligatu di mandà una lettera da Mosca à a Nova York, ma per chì sta lettera pò
Leghjite in New York in u 2110. Cumu pò esse fattu? E cumu
A persona chì avarà leghje sta lettera in u 2110 serà da pudè riesce a risposta
Una lettera à Moscu in u 2010? I solu pussibbe solu per questa classa di prublemi sò datu in stu documentu.

1. U prublema diretta di trasmissione di informazioni in u tempu

Prima, vi cunsiderà mette per risolviri prublemi diretti di trasferimentu di l'infurmazione in tempu (da u passatu à u futuru). Per esempiu, in u 2010, hè dumandatu di mandà una lettera da Mosca à a Nova York, ma di manera chì sta lettera pò esse leghjera in New York in u 2110. Cumu pò esse fattu? U metudu più simplice per risolve questa problema hè ben cunnisciutu da i tempi antichi - hè l'utilizazione di i media repertorii (carta, pergamena, pillola). Cusì, a manera chì l'infurmazione hè trasmessa à a Nova York in u 2110 pò, per esempiu, serà quella manera: hè necessariu di scriviri un missaghju nantu à carta, mandà u mail cun una richiesta chì sta lettera si mantene in l'archivi di New York à u 2110, Quale hè questu sta lettera. In ogni casu, u papetu ùn hè micca un guvernante di l'infurmazione durata, hè sensu à l'oxidazione è a so vita di l'armata hè limitata à u megliu per parechji cint'anni. Per trasmètre l'infurmazioni per millenarii anni avanti, piuvite di arcuni pò esse dumandatu, è nantu à l'intervalli di millioni di anni - plachi da l'oxidazione baixa è l'aleachi di metalli d'alta forza. Un modu o altru, in principiu, u prublemu di trasferimentu di l'infurmazioni da u passatu à u futuru hè statu dicidutu da l'umanità da un pezzu. U libru più cumuni hè a via di mandà l'informazione à i discendenti.

2. U Problemu Inversu di Transmission in Transmission in Time

Avemu da cunsiderà mette per risolviri i prublemi inversi di trasferimentu di l'infurmazioni in tempu (da u futuru à u passatu). Per esempiu, in u 2010 A fu mandatu una lettera da Mosca in New York è messe in i Archivi di u Novu Archive per centu anni. Cumu puderà a persona B chì leghje sta lettera in u 2110 pò esse riportatu una carta di rispunsabilità in Moscu in u 2010? In altre parolle, cumu pò esse una persona chì hà scrittu din lettara per piglià una risposta da u 2110?
À u primu sguardu, a cumpagnia sonate fantastica. Da u puntu di vista di l'omu cumuni in a strada,
Hè impussibile d'acquistà infurmazioni da u futuru. Ma sicondu l'idee di fisica teorica, questu hè luntanu da esse u casu. Fighjine un esemplariu simplice.
Cunsiderate un sistema chjusu di n punti materiali da l'aspettu di a meccanica classica. Eppo suppostite chì e coordonnées è e vilucità di ognuna di sti punti sò cunnisciuti à qualchì tempu. Allora, solu sulienti l'equazioni Lagrange (Hamilton) ([6]), pudemu determinà e coordonnées e vilucità di tutti questi punti in qualchì altru tempu. In altri termini, applicà l'equazioni di meccanica classica à un sistema chjude d'objecti miccanichi, pudemu avè ottinutu l'infurmazioni di u futuru nantu à u statu di u sistema dati.
Un altru esempiu: cunziddiraniu u cumpurtamentu di un electru in un terrenu fissu di i forzi attrattivi di un nucleu atomicu da u puntu di vista di e rapprisentanu mecànicu quantum
L'equazioni Schrodinger-Heisenberg ([6]). Avemu dinù chì l'influenza di l'altri campi esterni ponu esse trascuratati. A cunnuscenza di a funzione d'onda di l'elettru à qualchì mumentu di u tempu è u potenzale di u campu di u nucleu atomicu, unu pò calculà a funzione di onda in ogni ora u tempu. Cusì, hè pussibile di calculà a probabilità di truvà un electru in un spaziu di u spaziu in un intervallu di tempu. In altre parolle, pudemu avè ricivutu l'infurmazioni nantu à u futuru nantu à u statu di l'elettore.
In ogni casu, si ponu esse dumande: si i liggi di a fìsica classica è a fisica quantistica dìcenu chì pudemu avè ricivutu nfurmazioni di u futuru, perchè ùn hè micca stata fattu in pratica in a vita quotidiana? In altri termini, perchè micca una sola persona in u mondu ricèveranu lettere da i so discendenti distanti, scritte, per esempiu, in u 2110?
A risposta à sta quistioni hè nantu à a superficia. In u casu di un sistema di punti materieali, è in u casu di un eltronu in u campu di un nucleu atomicu, cunsiderà u cumpurtamentu di i sistemi chjusi, i.e. Tali sistemi, l'influenza di e forze esterni chì ponu esse trascuratati. L'omu ùn hè micca un sistema chjusu, hà attivamente cambiatu a materia è l'energia cù l'ambienti.

Cusì, avemu ottensenu a cundizione per risolviri u problema inversu per trasfirma l'infurmazioni in tempu:

Per fà a trasmissioni di l'infurmazioni in tempu in un sottosistema aperta
Hè necessariu di studiari cù una precisione suffirenzia u cumpurtamentu di u sistema minimu possu chjusu chì cuntene un subsistema datu.

Appena, per l'umanità com'è un settore di sottustemi aperti (persone), u minimu sistema possu minimu hè u globu terre cun l'aiutu
Atmosfera. Chjamemu un sistema tali un PZSZ (o appruntate à un pezzu
Sistema di a Terra). A parolla "apprussimata" hè aduprata in cunnessione cù u fattu chjaru chì ùn ci hè nisuna correspondenza à a definizione teorosa di sistemi certi in natura ([7]). Cusì, per fiscà u cumpurtamentu di una persona in u futuru, hè necessariu di studià è predice u cumpurtamentu in l'aghjume di tutti i cumpunenti di u pianeta Terra è a so atmosfera. E l'accurata cù quale hè necessariu di fà i calculi pertinenti, ùn deve esse menu di a talla di a cellula. Infatti, prima di scrivite una lettera, a persona A devi de pinsà ciò chì di scrive nantu à sta lettera. I Pensiose sò susciti per a trasmissioni di pulsazioni elettromagnetichi trà i neuronii in u core. Perchè, per annunzià i pensamentu umani, hè necessariu predichendu u cumpurtamentu di ogni cellu in u core in l'omu. Avemu finu à a cunvinzione chì l'accurata cù quale hè necessariu di cunniscite a dati iniziali per u CELS significativamente supera l'accurata di qualsiasi strumenti di meditura moderni.
In ogni modu, cù u sviluppu di a nanotecnologija, ci hè una speranza chì a precisione necessaria di i dispusitivi pò esse assoluti. Per quessa, hè necessariu "populà" a Terra cun nanoròposti. Semplamentu, in ogni parte di u CELS, chì hè cumparèbile in grandezza à a dimensione di a cellula, (chjamemu chjamatu un nanosuplu), hè necessariu di circà un nanotubu chì deve medità di i paràmetri di un nanosulettu è i trasmissioni à un putore potente (chjamemu un nanoserver). U nanoserver pruvà a infurmazione di tutti i nanobossi di a CAP è ottene una figura unificata di u cumpurtamentu di a CCD cun l'accurazione necessaria per trasmissione l'informazione in u tempu. A tutalità di tutti i nanobossi chì "populate" a Terra è l'atmosfera in questu modu sarà chjamatu nanoèculu celular. In questu casu, tutta a custruzzioni cuminciata di u nanoeteru è un nanoserver associu serà chjamatu TPSH d'un CCD (o una tecnulugia per trasmissione l'infurmazioni in u tempu basatu nantu à un sistema di a Terra chiusa apprussimata di a Terra). In modu generale, stu tipu di tecnulugia precisa chì ogni caghjunu di u corpu umanu hà un nanotubu. In ogni casu, se e dimensioni di i nanoròposti sò insignificante, cumparatu à a talla di a cellula, a ghjente ùn senti micca a prisenza di i nanoròposti in u so corpu.

Cusì, ancu in u nostru tempu nantu à scàfi industriale, ùn hè micca putente di risolve u problema inversu di trasferimentu di l'infurmazione in u tempu, in u futuru, cù u sviluppu
A nanotecnologia, una chance hè una probabilità di nascita.

In questa discussione, appricà u termine TPIS per tutte e tecnulugia spjegati in paragrafi 1 e 2.

3. A cumunicazione di trasferimentu di l'infurmazione in tempu cù a trasmissioni di l'infurmazioni in l'espai.

Semu devi esse nutatu chì u pianeta Terra dà energia in a forma di radiazione infraredata in u spaziu ultracumu è riceve l'energia in forma di lumera da u sole è di stiddi. L'energia hè scambjata cù u cosimu in modu più esotico, per esempiu, per i meteoritosi in questa u Terra.
A quantità chì u FPZZ hè adattatu per a trasmissioni pratichi di l'infurmazioni in u mumentu duverà esportamenti esperimenti futuri in u campu di a nanotecnologica è di u nanoèteru. Ùn hè micca scartatu chì a radiazioni di u solutu hà da presentà un errore significativu in i metudi di analisi di a CCD è u nano-eteru deve esse cumpletu in u tufu pienu generale, cunghjuntendu cusì u PIV PZSS (o a tecnulugia per a trasmissione l'infurmazioni in u tempu nantu à un sistema ottimisimu chjusu approximativu). In questu casu, prublema chì in PZSS a densità media di u nanoède pò esse menu di a densità di u nanoèteru nantu à a Terra. Ma ancu PZSS hà da scambià l'energia cù l'ambienti, per esempiu, cù l'astri più cercani. In questu cunnessione, hè obviousu chì a trasfigurazioni pratica di l'infurmazioni nantu à u tempu si svolghje cù una certa intrusion.
Inoltre, l'errore assuciatu à a unclosedness di sistemi reale pò fà
Cumentu significativu u factor umanu. Eppuru, era pussibule di implementà a WTP basatu nantu à a CAP. Ma l'omu hè stata annantu à a spiaggia di l'atmosfera da a Terra, per esempiu, per scopre a luna, Marte,
Satélites di Júpiter è altri pianeti. Sti nave sò scambiati
Signali à a Terra, cusì viulentanu a chjusura di a CLE. Inoltre, e signalazioni elettromagnetti chì cuntenenu infurmazioni parvenite eserceranu una influenza moltu più forti nantu à a violazione di u cecchju chì a radiazione da l'astri, chì ùn porta micca cundizione d'informazioni è, per quessa, ùn ne perchè micca u cumpurtamentu di u populu. PZSZ è PZSS sò casi peculiuni di oggetti vicinu à sistemi certi (PZSO). Cusì avemu da a cunclusioni chì per a qualità transmissiva di l'infurmazioni in u tempu in u PESC, hè necessariu, in particulare, per limità, quantu massimu di u scambiu di signalazioni d'informazioni trà u PZS è u mondu esternu.

In più di a quantità di interferenza causata da a certezza incomplete di i sistemi reale, l'immunità di TPSV serà ancu determinatu da u vulume di u PSE. Ci hè u più grande di e dimensioni spaziali di u PESC, l'immunità megliu d'interferenza u TWP avarà. Infatti, ogni nanorobota trasmettenu un signalu à u nanoserver cun qualcuni errore, secondu, in particulare, nantu à i sbagli di i strumenti di meditura di nanoroboti. In u casu generale, quandu prupone e dati in un nanoserver, i errori di tutti i nanobossi seranu aghjuntu, u reduciu l'immunità di u TPIS.

Inoltre, hè un altru fattore impurtante in l'avvenimentu di interferenza - questa hè a prufundità di a penetrazione in tempu. Fighjure nantu à stu fintu d'intruduce in più dettu. Cogghiamu l'esempiu di un sistema di punti materie, citatinu supra, chì cumpete e liggi di a meccanica classica. In generale, per truvà e coordonnées è e vilucità di punti in qualchì tempu, avemu bisognu (per esempiu, numéricamente ([4], [9])) l'equazioni diffirenti di Lagrange (Hamilton). Hè ovviu chì cù ogni passu à u tempu di l'algoritmu di difetti finite, l'errore in a suluzione introduttu da u noise in i dati iniziali diventerà più significanti. Finalmente, in un pocu passu, u rughjone supira u nivellu di u sirviziu utili è l'algoritmu hà sparghje. Cusì, avemu da a cunclusione chì, in un intervallu di tempu pocu picculu, l'errore in a trasmissioni di l'infurmazioni in u tempu serà più menu di quandu l'intervalli di tempu maiò. Inoltre, u più forte u rughjonu in i dati iniziali, a prufundità più larga in u tempu pudemu alcuni. È u scrusciu di e dati iniziali hè dipende direttamente nantu à i sbaglii causati da a violazione di u cessione è proporcional à u volumu di u PSE. In cunseguenza, avemu da a cunclusione:

I distanzi massimi di distanza di tragazione di i signalazioni d'informazioni in u spaziu è u tempu sò assuciati à l'altri sicondu a liggi di propotitività inversa.

Infatti, più grande di a prufundità di a penetrazione di u signu in u tempu, hè obligatu di furnisce u TPIS, a dimensioni più chjuca è cù l'energia di l'energia inferita (cù l'ambienti esterni), hè necessariu di cunsiderà PZSO. Scrivemu sta frasa in a forma di una rilazione matematica:

(1) dxdt = f,

Unni dx hè a distanza da u centru di massa di u PESC à u puntu di u spaziu trà ellu chì u centru di a massa si sparghjera infurmazioni. Dt hè a prufundità di penetrazzioni di u signale d'informazione in u tempu, f è una constantità chì ùn ùn depende micca di dx è dt.

L'indipendenza di a constant f da qualsiasi parametri fisichi hè un situe hipotesi. Inoltre, u valore esatta di questa constante hè micca cunnisciutu è hè a funzione di esperimenti futuri cun un nanoèttu. Avemu nutatu a similitudu di sta regulezza cù e rilazione famigliali di a fisica quantistica di Heisenberg ([6], [7]), induve a constantità di Planck hè in u dirittu right.

4. Qualchera informazzjoni storica è analogie

A principiu di u XXu seculu, a tecnulugia hè creata per trasmissioni infurmazioni
In 3D hè stata per mezu di signalazioni elettromagnetichi. U sviluppu di questu
Tecnulugii à u stessu tempu è indipindente di un altru, assai
Cientificisti di u tempu (Popov, Marconi, Tesla, etc.). Tuttavia, l'intruducia industriale di a radiu hè stata fatta da Marconi. A fini di u XIX secolo, u cuncorsu Marconi, Tesle (cun Edison), hà sappiutu crià una tecnulugia per a trasmissioni d'energia elettromagnetica in longu distanzi à i filieri di metalli. Dopu chì Tesla pruvò di trasmissione l'infurmazioni è l'energia, ma digià in modu wireless. È Marconi hà stallatu un modu più modestu: l'scambiu di l'infurmazione solu cù un minimu costu di energia per questi scopi.
Dopu u successu di Marconi, l'esperimenti di Tesla anu annullatu,
Chì l'emissione era abbastanza per l'imprese industriale di u tempu.

Allora, in u casu di scambià d'infurmazioni in u spaziu, avemu almenu dui approcziuni fundamentalmenti diffirenti: a trasmissioni di l'infurmazioni solu
Cù minimu gastru energeticu (u metu Marconi) è a trasmissioni com'è informazioni
E energia in u spaziu (u metudu di Tesla). Quandu a storia hà dettu, u metu Marconi era praticu fatti, è diventenu a basa di u prugressu scientifica è tecnologicu
Ntô XX sèculu. À u listessu tempu, u Mètode Tesla, ancu s'ellu hà ricivutu a so appruvazioni degna in l'ingenieria (corrente alterna), in u sensu wireless di piacere confirmazione pratica di u so micca ricevutu nantu à una scala ndustriali o in un sperimentu.

In u casu di u TPIS, a situazione hè qualitativamente u stessu. L'idea di u viaghju di u tempu, chì pò esse acquistatu da una literatura fantastica, generalmente currisponde à a second approache, à dì, u metu Tesla, è si riferisce à i movimenti tempuranee di corpi moleculare o, à dì parolle, à a trasmissioni di l'energia in u tempu. U metu di Tesla ùn hè micca statu tutale cumpletu in a pràtica per espansioni spaziali o tempurali, è forsi ùn sarà solu u fruttu di l'imaginazione di scrittori di scienza.

À u listessu tempu, u trasferimentu di l'infurmazioni in tempu, senza traslassi energetichi significativu, hè un primu enfaticu qualitati per l'interitu d'infurmazioni, chì currisponde à i principii di Marconi. In parti, TPIS hè stata implementata in i pratichi è in u nostru tempu (vede paragrafi 1 e 2), è ci sò certe esperimenti chì sti tecnulugia seranu sviluppati da u futur.

Per a prima volta, l'assumizzione d'utilizà l'approcciu di Marconi à a pussibilità di trasmissione l'informazione in u tempu hè statu spressione da u matimaticu Lydia Fedorenko in u 2000. Oghje è povira sanità l'impedì da intesivamente cuntinueghja a ricerca in questu direzzione. Tuttavia, hà sappiutu a formule una dichjarazione annantu à u scambiu di l'infurmazioni in u spaziu tempu, chì, in l'opinione di l'autore, pò esse chjamatu u principiu di Marconi-Fedorenko:

In u cuntinuu spaziu di u tempu ([1], [6]), a traslazione energètica hè o fundamentalment impossible, o dumandani una basa tecnologica più complexa chì a trasmissione di l'infurmazioni.

Stu principiu si laca basatu nantu custatti spirimintali. Infatti, per esempiu, a purtari lu cuntrollu di pesca Via signali radiu assai menu energia di cunsignari la pesca à i Planet Red. Altru esempiu, se lu persona A, chì stà in Moscow, vi vogghiu parrari di un omu in vivant à New York, hè un omu chì È hè più faciuli à fà nant'à u vostru telefunu, chiuttostu ca passanu assai tempu è sforzu nant'à un volu à traversu l 'Atlanticu. Marconi radiu inventà guidata dinù da u principiu, per mandà signa erani da solu l 'infurmazione pò salvà fissati nantu energia. In più, a secunnu di lu principiu Marconi Fedorenko ùn pò spazzà a pussibilità chì in certi casi u trasferimentu di energia in lu spazziu-tempu cuntinuu hè funnamintarmenti impussibili. U sustegnu di ogni energia muvimenti di i custatti spirimintali (p.e., corpi traces) daretu à tempu (p.e., da u prisente in u passatu) indiatu chiaramenti lu prò di stu principiu.

In issu articulu noi vuleti a dimustrari chi u trasferimentu di infurmazioni più di tempu (TPIV) - sta ùn hè puisia, hè vera tecnulugia, chì parti esisti oghje chì sò sempri à esse migliuratu, è vi prubabile ghjunghje sin'à u so usu pratica massimu in u vicinu avvene. Basatu nantu à sti ticnoluggìa dâ sarà sparta nantu à u corsu cù ghjente à tempu da u passatu è da a lu futuru.
I vuleti dinù à nutà chì i principii TPIV differ mudificà
avvicinamenti teorichi è tecnicu da a Tesla (vale à dì, quelli chì avvicinamenti di viaghju tempu chì si pò gleaned da u puisia è chì hè logica à chjama u "tecnulugia" di trasferimentu energia in tempu (TPEV)).
Tuttavia TPIV TPEV è sò senza u listessu basi ideali:
lu disideriu di la genti di cumunicà sia à traversu u spaziu è u tempu. Hè dunque raggiunevuli p'utilizzari lu m TPEV applicata a l 'TPIV latu vulcanizing. In a sizzioni: dopu avemu da pruvà à parè soiu da u puntu di vista di TPIV hè un analogue di u dispusitivu trasfurmazioni principal
TPEV, dì, a machine à tempu.

5. Certi quaternu TPIV

In scienza fiction: ponu esse trovu in diverse versioni di u Lacu di machine di un dispusitivu tecnicu da chì una persona pò fà viaghju tempu. Stu dispusitivu hè chjamata una macchina tempu. Da u puntu di cumpleta TPIV simulate stu dispusitivu ùn hè micca pussibule, dipoi u spaziu ùn hè trasmessi energia (corpi micca traces), ma solu nantu à u corsu (signa infurmazione). Tuttavia, à avè l 'uccasioni di lignu TPIV, chì in u so funziunalità basi vi quasi trovu l' machine à tempu. Stu unità sarà chjamata un machine à tempu, si raportanu à TPIV, o, in forma abbreviated, MVTPIV.

So, numaru di i principii fundamentali di MVTPIV. Corsi di noi hè chjaru, thereby MVTPIV vi alfabbetu. A basi di a trasmissioni di signali à MVTPIV vi servinu nanoefir Culinaria BPC. Sti signali vi sbuccà è trasmèttala à nanoserver MVTPIV. Cridiri Un omu vivono in u 2015 hè necessariu à piglià un missaghju da una persona in u vivono in 2115. Iddu hè cunquistà u dati umanu MVTPIV Management Retour (per esempiu, a so passaportu, o quarchi cosa), è manda una richiesta à nanoserver. A Nanoserver pruduci dumanda me, vacances siddu na pirsuna esisti in lu in 2115, s'ellu avia un missaghju Un omu mandatu in u 2015. Ndividuazzioni sotvetstvuet missaghji nanoserver li manna a lu me MVTPIV A. Sè persona A cunnosci dati personne B, tandu si pò simpricimenti si rifiriscinu a li dumanda servore, ùn lascià à qualchissia per ellu i missaghji di u futuru. Grafia simile, se me A hè necessariu à mandà un missaghju à i me in un centu anni nanzu, si avanzava u MVTPIV stimulus stu missaghju, è manda à nanoserver. putii Nanoserver stu missaghju in un centu anni, passa lu in a persona B. Nota chì u tempu per trasmissioni parta di a infurmazioni in Francese (da A à B) aduprà nanoservera vuòti, è hè bastatu per stu prugettu à aduprà aparechju memoria cunvinziunali chi pò capitari dati per up un centu anni (vede Trends. 1). nutà dinù chì per via di nanoservera è MVTPIV ponu aduprà signali radiu. Cusì, u technologically MVTPIV sarà un aparechju cumplitamenti listessu telefuninu o radiu. Oltri a chistu, ogni parti un cinquinu telefuninu muderna pò viaghjanu cum'è un MVTPIV. Ma per issu ch'ellu ùn deve riceve signali radiu da u situ, cellula, è da a nanoservera. Tuttavia, un tempu nontrivial di tutti di i ticnoluggìa, sopra hè l 'dati trasmissioni riversu più di tempu (da B in A), induve hè digià vole à aduprà nanoefir.

Cusì, ci hè la spiranza chi si pò cumunicà cù autra, cum'è in u nostru tempu, ghjente sò parrari a tutti li autri nantu un telefuninu in u futuru, incù u sviluppu di a tecnulugia, dui omi, siparatu da un tretu tempu di un centu anni o di più.

6. usu TPIV pratica.

interesse u l'autore di u scopu di furmà una macchina tempu per via di parechje raghjone, ma u capu à mezu à elli è à studià u scopu di a risurrezzione di ghjente dopu à a so morti. Author in sta materia hè assicutau micca solu interessu scentificu è pratica, ma dinò u titulu persunale à fà rinviviscia a so minnanna, matimaticu e filosufu, Lydia Fedorenko. A quistione di genti a risurrezzione sò avà largamente disclosed solu in lu Letteratura religiosa è fantastichi in u mondu scientificu nant'à u sughjettu hè duminata da più lu scetticismu.

Tuttavia, tali ticnoluggìa dâ attivati TPIV dà qualchì sperenza à i parenti di i motti à i pussibilità di a risurrezzione di i so passi amatu in u vicinu avvene. U fattu chì, in tiurìa, nanoserver, facennu lu so calculi in tempu riversu ([3], [6]) (t. E. addiscriviennu passatu i dati nizziali), pò appacià arquantu dapoi la struttura di ogni cellula di tutte e organism vivono in PZSZ, cumpresi cirveddu è ogni omu sempre vissutu à a terra. Stu significa chi cù PZSZ basatu TPIV pò appacià i infurmazioni cuntenute in u ciriveddu umanu à ogni unu tempu in u passatu. Parlà in lingua bassu, hè pussibili à ricreà dinò l 'anima umana è pump it in nanoserver. Ponu esse simile mantene e lu DNA di Leoni umanu. So, arrivare tutti l 'infurmazione sopra, da u passatu, ùn hè pussibule à Clone lu DNA di corpu di una parsona motti è pump daretu a so' arma da nanoservera, cumpiendu cusì la piena voskoeshenie.
Avemu pò dinò chì in lu futuru quandu MVTPIV ùn vi costa di più cà una telefoninu alta frequenza, a risurrezzione di tecnulugia populu sò guasi senza. Pari chi a picca dicenni u solu ostaculu à a risurrezzione ligali, comu Yuliya Tsezarya è Louis XVI hè solu una quistioni legale (mancanza di un Svidisi scritti di i soi cu lu disìu di ricuddà). cateri tecnica fiatu ogni persona morta prima, più prubabile, ùn sarà. Cusì, a secunnu di l 'auturi, à u prisente tempu, ci hè bisognu di creà urganisazione publicu chì hà da sorte e magazzini Piermatteo ligarmenti certificata di i citadini, affinchì tutti quelli chì volenu a risurrezzione in u futuru, pudaria fà si ins.

cunchiusioni

In sta carta, l 'aspettu teorichi, tecnicu è pratica di u trasferimentu in tempu, tecnulugia, tecnulugia infurmazione, chi detti a lu munnu anticu, si primura di sviluppà à u XXu seculu, è, apparentemente, hà da tuccà u so massimu in lu dopu uni pochi dicennii. Tuttavia, à prisenti i ditagli di sta tecnulugia abbisogna nutevuli studiu. Per esempiu, si sapi valori realità di i m focu in u prezzu di l'incertezza spazziu-tempu (1). Oltri a chistu, lu prezzu, hè ubligatoriu essai spirimintali stessa. (Nota chì un testu simile, apparentemente, pò esse no azzione avà, cù a tecnulugia urdinatore mudernu.) Hè dinù stimi Errore scunnisciutu (rumuri) assuciata incù un deviation da u Chjuditura di tutti i sistemi intreccia digià telefonu (cumpresi PZSZ è PZSS) nicissarii plonost nanoefira nicissarii caratteristiche nanoservera è t. d.
Certi di i prublemi attuali in stu campu di pò esse solving digià (suprattuttu pi mmenzu di computer simulation numericu). Ci hè un certu gruppu di prublemi chi bisognu di una di più, seria livellu di u sviluppu di nanotechnologies chè noi avemu à u mumentu. Tuttavia, avemu pò truvà confiant diri ca tutti sti prublemi, si pò solving abbastanza prestu, in u dopu uni pochi dicennii. L'autore di u prughjettu di cuntinuà u so ricerchi teorichi è vita in stu sensu. Dumande è suggerimenti, mandate mandà à u vostru indirizzu email: danief@yanex.ru.

referenze:

1. Born M .. tiurìa dâ rilatività di Einstein. - M: Mir, 1972..
2. Blagovestchenskii AS, prublemu Fedorenko DA dicadimentu di propagation onda Acoustic in una struttura incù appena inhomogeneity latéral. Studi di u Cunfirenza Ntirnazziunali "Quelli su lueur". 2006.
3. Vasilyev. U equazioni di la fìsica matimatica. - M: Nauka, 1981..
4. Kalinkin. metudi numericu. - M: Nauka, 1978..
5. Courant R., Gilbert D .. results for di Fisica Matematiche in 2 volumi. - M: FIZMATLIT, 1933/1945..
6. Landau L. D. Lifshitz, blague Fisica Fisica in 10 volumi. - M: Science, 1969/1989..
7. Saveliev. Fisica Codice Generale 3 volumi. - M: Nauka, 1982..
8. Course Matematica Smirnov VI .. alba in 5 volumi. - M: Nauka, 1974..
9. Fedorenko DA, Blagoveschenskiy A. S., BM Kashtan, Mulder W. prublema dicadimentu di l 'equazzioni Acoustic. Studi di l 'International knferentsii "arburuchju Geospace". Di u 2008.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.