Educazione:Scienza

Chì vede l'orturariu? Chì sò i secche di Ortupeia?

U cuncettu d'ortudissi hè cunnisciutu da tutti di u bancu di l'escola. Chì hè sta parti di a scienza? Chì vede l'orturariu? I risposti solu à queste è à e altre dumande saranu davanti.

U cuncettu d'ortugrafia

A parola "ortoeopia" hà in e razzi grechi è significa "a capacità di parlà correctament". Tuttavia, ùn tutti ùn sia fatta chì u termu hè un sensu duppiu. U primu - cum'è un regnu di normi di a lingua, u sicondu - assuciata à una di e rùbbriche di linguistica, chì u goalu hè di studià e règule di parlà orale.

U scopu tutale di u cuncettu di "ortospira" ùn hè micca stabilitu finu à quì. Parechji linguisti define u cuncettu cagiunatu troppu ristrettu, è cusì cunfusioni si pò esce in i circles experti. Nurmalmentu, u terminu pò esse norme inseme è difinizzioni di discursione orali, formi grammaticali e règuli. I norme di l'ortoebbesi stabiliscenu, prima di tuttu, a correcità di a pronuncia di certu parolle è a dichjarazione di i stresses in parole.

Sezione di ortugrafia

Hè assai impurtante di nutà chì l'ortu hè una divisiona di fonetica - unu di i dipartimenti di a linguaggiu intrattendu à studià a custruzzione di u sonu di a lingua. In questu casu, l'ortoepia annantu quasi tuttu u sistema foneticu di a lingua.

U subjecte di l'ortofesia hè a norma di a pronuncia di parole è di frasi. E quale hè a "norma"? Tutte l'esperti è sperti in u campu di a linguistica accunsenu chì l'unica varianti curretta chjamata a norma di lingua, chì coincide cù a leia basica di u sistema di pronuncia russa.

Pudemu distinguishle e seguenti traversi di orturariu com'è una scienza:

  • Pronunciation of words in prestu da altre lingue;
  • Funzioni di stili di pronuncia;
  • Funzioni di a pronuncia di certi formi di grammatica;
  • A pronuncia di vucali o cunsunanti in cunfurmità cù e regule.

Una cumminenza cumminenti di tutti i siclii prisentatu solu forma u cuncettu d'ortugrafia.

E norme ortuziano

Li normi ortopedici, o, quand'elli sò chjamati, i normi di parlà, formanu tutta a lingua littiraria moderna è sò necessariu solu per u mantenimentu di letteratura, classica russa. Una persona educata è cultivata sempre utilizate norme littiraria in u so discorsu. A causa di certi règuli di a pronuncia di certi canciamenti, hè stata una cultura cumunicazione di qualità trà e persone.

Hè nutate ancu chì, cù i normi ortoèpi, ci sò norme grammatica e ortugrafia. Se e persone dicianu differente parole in parechje modi, tutti ùn pudemu scopre à capiscenu o passanu nfurmazioni impurtanti. Per esse analizà u discursu di l'interlocutore, per cumprà missaghji uridiali, unu ùn pò fà senza e norme ortoèpica.

Di sicuru, à u tempu di a ghjente si alluntananu da e regule stabiliti di a pronuncia. Solu i persone alfabetici chì anu una educazione veramente boniata ùn pruvate micca per surtite da e normi ortoèpi.

I scopi, l 'ugettivi è u significatu di l'ortugrafia

Chì vede l'orturariu? A risposta hè digià statu furnita prima - a risurta di u sonu è una cuntabili riprisentazione di stress. In principiu, questu pò ancu esse attribuiti à u scopu principali di sta sizzioni di linguistica. Piuttostu spessu sintemu a pronunzia errata di i paroli. Per esempiu, invece di a parola "corridor" assai dicenu "colidor", invece di "stufa" - "tubaretta", ecc. In funzioni di a science ortoépicu, hè solu apprendre à a letteratura classica di letteratura.

L'impurtante pronuncia di i paroli hè fatta maiurata da e anziani o da paisani. Parir deveru, in quì quì ci hè u prublema? Sfurtunatamente, a generazione ghjovira in a famiglia chì adoptenu a modu di l'accorduzione incorrecta di e parolle. Ma u discorsu sbagliatu è impurtante ùn era mai fattu in moda. Quì hè necessariu esse studiu di orturariu in i scoli. I studienti acquistenu cunniscenza di a lingua littiraria, senza chì nisuna parte di fà nunda: in a pulitica, in l'affari, o in qualsiasi altra direzzione di u travagliu.

U valore di l'ortoebbesi, per quessa, hè incredibile grandi: questa sezione di a scienza correzzia u dialettu è aiuta à sviluppà una lingua litterata di lingua classica.

Stilteppiche

Dopu avè trattatu a question di per quessa hè necessariu di studià l'affari, hè vale u passaghju à nisun prublemenu pocu mpurtanti. Cunsideranu a stilizazione di a seccu di a linguistica sottu cunsiderazione.

Ciò di i stetti di parlà cusì? Orpozzo hè una scienza assai estensiva, constantemente adaptendu à realità esistenti. L'emergenza di i neologismi, si pò piglià facilità com'è realità, perchè ùn ci pò micca esse micca un framework rigidu o dogma. Hè per quessa chì parechji esperti pruvate à guidà una classificazione speziale, dece chì e norme ortoèpiu sò spartuti in dui stili principali:

  • Talentu di cunversazione. S'ellu hè implementatu in u cumpletu di tutti i reguli necessarii, u so usu ùn hè micca impiezzatu, è ancu bè cumplittamenti;
  • Parramentu scientificu. Questa hè una lingua stritta, chì pruibisce l'usu di assai espressioni. Hè veramente struitu, è a so funzione principale hè a chiarità di a pronuncia.

Parechji spécialistes in u campu di a linguaggiu distinguirannusi certi gruppi di stili.

Regoli Ortoti

Hè bisogna mintuvà ancu e cose parechji reguli, senza chì a secunia ortoèpica di a scienza ùn pudia esse micca. Per risponde à e dumande nantu à ciò chì studia ortugrafia, cù quale setti di a lingua hè relatata, hè necessariu solu di prestu attinzioni à una quantità di reguli particularmenti.

Tutte e norme ortoèpicu littirariu sò spartuti in dui tipi principali:

  • Regoli per a pronuncia di cunsunanti o vucali vocali ("com [n]", "[t'é] rmin", etc.);
  • Regola di stress ("ringing", "obyazat", etc.).

Qualessu hè chì l'orturariu hà studiatu, quale sò i so funziunalità? Per ogni norma ortoépica, e funzioni seguenti sò caratteristiche:

  • Variabilità;
  • Sostenibilità;
  • A universalità;
  • Conformità a tradizzioni linguistichi.

Hè assai impurtante per nutà chì i reguli di a pronuncia sò stabiliti in u cursu di seculi di pratica. Ci vole à risponde à e tradizione di a lingua russa classica. I norme di orthoepy ùn sò micca inventati da i linguisti. Sti scienziate anu più cuntrullà.

Pronunciation of consonants

Avè trattatu cù u fattu chì struiungi orthoepy, è ancu cun questu chì a ciencia necessiteghja in generale, vale a pena, finisimu, attente à una cosa più concreta. Ciò chì pudemu dì da a pronuncia di i so cumpunenti in a seccione ortoèpica di a linguistica? Per esempiu, quì quì sò uni pochi reguli basi:

  • In a lingua russa, ha statu una longa tendenza versu a cunvergenza di i sonni [chn] è [shn]: di sicuru, avutru, purtamentu, ecc .;
  • A pronuncia di solid [ж] invece di [зж] - Vogliu, chianci, splash, etc.
  • U sonu [w] hè spessu usatu in qualchi parolle cù una cumminazione di [ghjovi]: questu,

Hè sti règule chì megliu illustrate a risposta à a quistione per quessa chì l'ortugrafia hè necessariu. Inoltre, assai normi presupponu autri règuli di a formulazione di cunsunanti. E quantu a so vucali vocale?

Prononciation of vowels

Tutte e norme in orthoepy sò custruiti, prima di tuttu, nantu à basa di regularità fonetichi. In u casu di i vucali vocali, per esempiu, e regule di a pronuncia [o] o [e] dopu cunsunsenti rossi (queste si riferisce à a letturatura injustifica di a lettera E: ice, maneuvers, tutela, sedentariu, etc.), A diffiurtà di sceglie un sonu vucali dopu un silenziu solidoso.

Cusì, a quistione di perchè esse necessariu di studià l'affari, sparisci subitu dopu chì illustra i reguli basi è l'esempi di a pronuncia di certu parolle.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.