U sviluppu intellettualeRiliggiuni

U prufeta Malachi: history, s'arrizzò è ntirissanti custatti

In a vita bassu a parolla "prufeta" si riferisce à l 'identità d'una persona, chì priveda, u futuru. Ma in a fede ortodossa, ste persone fà funziunava più grossi è mpurtanti. Avemu amparà circa la missione di ànghjuli di Diu, oltri scummigghiari chi è u prufeta: Malachi, chì dinù leghje una prighera.

attivitati Prophetic u Bible

Sò Musica prufeti infurmatu populu a scelta di vuluntà di Israel à Diu è pruclamatu la porta di l untu (Salvadore). U so travagliu hè discrittu in u più grande parte di a Bibbia, vale à dì u testu cchiu vecciu. U rollu ghjucatu da i prufeti di Israel in lu sviluppu di confessional, hè stata maiò. U testu cchiu vecciu anticipò cumunicazioni dui-strada cun Diu. Prufeti - una surgente chì ci anu trasmessu u sonu di genti a scelta di u Signore Diu, i figlioli hannu. Insignava chì hè statu dettu à noi prufeti, cum'è una regula, si componi di trè elementi carattaristichi di u testu cchiu vecciu:

  • cridenza in unu à Diu;
  • cumpurtamentu murali;
  • aspittava di surf.

attivitati Prophetic piglia postu in Israele, è Ghjuda da VIII à IV seculu aC, ancu s'è ci sò qualchi prufeti ca campava nanzu, per esempiu, Samuel e Mosè. A cumpusizioni di u testu cchiu vecciu incluse un tutale di 12 òpiri di i prufeti, Op, è a creazione di quattru gran prufeti, ancu s'è ùn ci era più. K 12 picculu prufeti cotti Amos, Jonah, Avdyei, Zachària, Mal, è altri. Oghje tù ti scummigghiari chi è u prufeta: Malachi, è per quessa ch'ella fù chjamata "prufeti di u segnu."

fond

Malachi si rifirisci a lu 12 picculu prufeti biblica. Sè avemu cridutu lu strattu, allura si dici chi Malachi nasciu di a tribù di Zabulone. Iddu murìu a una ghjovana età. L'attività prophetic era in u tempu quandu u tempiu in Ghjerusalemme, fu rifrabbicatu torna dopu à u tre. Stu hè circa l 'annu BC 400th. Santa Maria Massimi Malachi casticatu minacciò u pòpulu, di mancanza di cosa in i vittimi. Parrini d'per ciò ch'elli anu shied luntanu da u fede, elli minacciati cù tribunale di Diu per i'mpiu, è in parechji di u focu, oltri chiaramenti scoprunu lu veni di lu Sarvaturi, u fenomenu di Ioanna Predtechi è u tribunale prussimu di Diu. U ricordu di u prufeta a la chiesa ortodossa tenu in u January 3, Old Style, o 16 di ghjennaghju in u calendariu gregorianu.

Vita di San Francesco

U prufeta Malachi vissutu piously. nazione, purtatu in stima e meraviglia chi a so vita era nettu, comu l ànghjuli di Diu. U so nomu hè da Hebrew significa "Angel di lu Signuri." Dapoi Malachi sicuru jìrisi a servinu cum'è un prophetic, poi addivintau cunvintu Pasta di a fede, custumi e la liggi. Quandu i Ghjudei ritornu da impastughjati, ch'elli avianu assai di prubbremi murali è religiosa, chì u fece ancu di più per via di u trascuranza di li parrini. Fighjulendu stu ritrattu, u prufeta: Malachi hè ultraggiatu e nirbusu, e poi cci avìa a parrari dissi e contu populu.

U so discorsu hè ch'elli ùn si scrivenu à Diu, cù a causa riverenza è vénération, purtà insufficient offerte. Li parrini, dissi chi a causa di u so funziunamentu populu duchessa viol luntanu da u modu di Diu, per via ch'ellu ùn tena i cumandamenti e ironia. So iddi ghjastimà Diu, è dà à a tentazione. U populu si uccurrenza di u fattu ch'ellu cumputus prufananu covenants di i babbi è babbi, chi mariti è i so Mariée cotti ingiustamenti, ricusà lecite moglia è campà cù u stranu e donne. In a so Musica, ànghjulu di Diu, minacciatu tutti i populi da u tribunali di u Altìssimu, per i sfarenti di u focu, frà adultère, signatura è praticava, per avè fattu un falzi ghjuramentu, per esse bullied è oppressu u òrfanu e vèduve, per chì prufananu, o rializzari lu principiu di l 'pristazioni in i tempii.

Sò paroli tuccaru lu Ghjudei perchè si parlava e parolle passu è malu. Sè u serviziu di Diu, in vanu è nutili s'ellu ùn ci hè micca u sensu di tena i cumandamenti. Ci dissi chi u gattivu, voi i travagliadori di dilinquenza, campà megliu e nun hannu nuddu guai. In u so 'attività, Malachi minacciò i piccati l'omi, è à u listessu tempu, videndu u veni di lu Sarvaturi, è nanzu chì - u finominu di u Battista, è u tribunale prussimu di Diu, di u gattivu. Iddu murìu a una ghjovana 'età, è fù riunitu cù i so antenati, in u so paesi nativu di u mare Rossu. In Orthodoxy, si chjama u "segnu di i prufeti," perchè hè l 'ultimu di i prufeti testu cchiu vecciu.

Spiigazione di Malachi

A sò firmatu i scritti tiulòggichi di u santu. Stu libru hà quattru capituli, chì partinu li istruzzioni discursu prophetic à u pòpulu, e li parrini. It cuntene parolle di rietta di shortcomings murali di u pòpulu, oltri a la minaccia di castigu da Diu.

L'essenza di u so libru si trova in u fattu ch'ellu ingagionu contru à u strana negligent a quistioni liturgique. In particulare, si vucia sacrificadori è ghjè, chì ùn era a paura di Diu, è à e so mòglie permessu. Malachi vulia u so discursu cuntribuitu à a risturazione è fidilità di murali à mezu à u populu di Israel. Iddu hà cridutu chì a so scopu principale - s'appronta populu di l 'veni di lu Patri, ma eranu s'arraggiò à mezu à i Ghjudei, chì messe à ragiunà i prufezia chì u Signore hà da vene. Malachi iddu pinzava a lu cuntrariu, chi iddu avissi prestu esse cù u pòpulu.

Cosa altru parlata da u prufeta?

Santa sempre dettu chì Diu ama ogni persona chì i nostri cuvirnanti imponi lu cultu. Ghjesù hè una regina chì u figliolu unurari u so babbu, è schiavu hè a rispittari e pi lu scantu di lu so patruni. Malachi assai spessu dumandatu una quistioni Linguistics: Fai unu di babbu, l'umanità? Ùn unu l 'Eternu Diu fece ognunu di noi?

Sò parolle cuntene l 'idea chì Diu hè u ghjùdice è libbiralli à u listessu tempu per ognunu di noi. A so 'liggi di l' umanità deve esse ben vistu per quessa, ci vi benedica, è piglià in u so regnu. Quandu una persona vene à u tempiu, si deve fà calcosa à sacrificà. Si pò esse in forma di cannili accattatu e luminoso, à l 'imagine santu in u furmulariu di soldi chì tù aghju dumandatu à l' aiutu di u tempiu o di un lazzaruni, in la forma di tempu offerta à Diu, - chistu è puru un pocu di u sacrifiziu chì vi tocca à purtà cù puri, mente chjara è lu cori .

prieri di i santi

Dicenu chì aiuta u prufeta: Malachi da danni. Stu hè in parte vera. In la vita di ogni persona hè spessu trovu parechji guai. L 'omu nant'à a so superstition, chi hè dinù un piccatu, principia à circà di soldi è prichere da toglie a ochju gattivu è spoilage. Parrini in i ghjesgi diri ca è veru Christian, a Luna in la destra di Diu, a osservanu tutti i canonichi di a ghjesgia, ùn vi purterà ogni Bruciante a magia. Stu hè spiegata a siguenti: siddu na pirsuna visita rigulari, andat a cunfissioni e poi cummunione, l 'anima addiventa tantu chjaru è luminosu chì u forze scure ùn sò capaci di ritruvà lu, è cusì u corpu umanu stessa.

Standing, cantatu prufeta akathist Malachi, oltri ca comu lu restu di la chiesa ortodossa di Santa. Hè un insèmule di Kondakov, chì cuntene u racontu a vita di u santu. Cum'è ogni altru, saint, pruteghji, u prufeta fidu Malachi. Preghiera da danni nvintatu Orthodox, micca un santu. Ellu à aiutà lavari a vostra anima, vi tuccherà à leghje:

  • kontakion 1, Tone 4;
  • kontakion 2;
  • tropar, cima 2;
  • Troparion, Tone 4.

Also fiera Orthodox hè una prighera in cui na pirsuna gira à u santo. Si principia cù e parolle: "On prehvalny è prechudny, prufeta di Diu, Malachi ..."

In aghjunta à a prutezzione da a magia

Sè vo sò pigliatu da a signatura, poi duranti u ghjornu cum'è spessu pussibule hè necessaria à leghje la preghiera "Our Father", "Vi salutu Maria Capua Vetere, salutu", "a fede," e Salmu 90. Accumincia lu jornu cu canzuni morning, poi piglià 'acqua santa nantu un corpu viotu a righjittatu per a so parolle. Vedi deve esse u listessu prieri sera ghjornu.

Aduprà u libru "Santa Lucia Luntana Shield Orthodox Christian" deve micca, malgradu u fattu chì u so libbirati hè assicurati da u prete. Stu libru cuntene i psevdopravoslavnye prieri cù elementi di palazzu (e chistu è a signatura), chì sò elementi di a magia, a fidi urtudossa pruibitu.

cunchiusioni

Era dritta à a so parolle, u prufeta Malachi. Preghiera a lu Grimaldi deve esse in lu arsenal nome di tutti i cristiani ortodossa. Parolle infurmazione à Diu o di sö bóccia deve cuntene una dumanda di u salvamentu di l'anima, ùn lu corpu. Hè da essa stunatu si pò dì chi un la menti sana stà in un corpu sana.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.