News and SocietyCelebrità

Kenzo Takada: biografia, vita persunale, foto

Kenzo Takada hè un famusu disinfettante chì prima prupone l'idea di utilizà elementi di u costume nazionale in i paesi occidintali. Populizatu u stilu Japanese.

Kenzo Takada: Biografia

U futuru disignatori di moda era natu u 27 di frivaru 1939 in a pruvincia di Hyogo (Giappone). U paese di u quale era criscinu era chjucu è poviru. I so genitori avianu cinque figghi, mentri u figliolu più chjucu era Kenzo Takada. A famiglia pruprietaria una casa di tè. Hè ricivutu una vita.

Mentre era un picciottu, u moda chì hà vistu vistimenti bè mudelli di vestiti di e donne in a famosa rivista di moda. Hè sorprendenu cusì tantu chì u ghjovanu Takada prova di rinuverà. Dopu da quellu stessu, ellu stessu hà principiatu à inventà mudelli di robba è scrive bocelli. Tuttu si cuminciò cù tragetti per i dolls di paper.

Dopu a graduazione, Takada, cum'è ogni ghjovanu, hà da esse pricatu u so destinazione futura. Hà dumandatu à i so parenti per fà sferisce a andà à a scola per i disinatori di moda. Ma sentu chì u so figliu facia per l'oporosa incorrecta, è u mandò à l'università, per studià a literatura in inglese.

Inoltre, u futuru disinvariu avia bastanti mesi per annunzià è sicuru d'ellu avia pigliatu a decisione sbagliata. Kenzo Takada hà partitu a l'università è andonu in Tokyo. A vita indipendente in una cità straniera è acquistendu una educazione necessa un pezzu di soldi, perchè u Guy hà travagliatu un pittore assistente. Takadah lavò i so mani è cuminciò a superficia, riceve sette soldi per questu. Avianu avutu travaglià dura per acquistà a prufessione di i mo sòveri.

Japanese School of Fashion Designers

Tokyo addivintò u puntu di iniziu di un omu talentu in a strada per cumprà i so sònnii. Kenzo Takada hà intrutu in l'scola di disinfettori di moda è era u solu solu. Prima à questu, solu e so figlioli eranu studii in sta stituzzioni.

Dopu un successu graduatu da a scola, u designer t'hà pussibbilitati di creà una vestita per a magazetta di moda "Sanayi". Inoltre di a chjaru di luci com'è mudellu in una rivista locale.

Kenzo Takada voli andà à Parighji. Avìa sintinu assai di a moda parisina da u so mentor, chì era stata in questa cità più di una volta. E cullezzione di moda, i manifestazioni suciali è u stiliu inspiratu insanamente u ghjovanu designer di moda per u viaghju.

Ma per andà in Francia, era necessariu assai soldi. E allura u dilettante hè stata furtuna di novu. A casa induva hà campatu, demolitu, perchè Takad hà pagatu una compensazione decentu. Invece di cumprà novi cumuni di stu soldi, hà spesu nantu à un bigliettu per Parighji.

Viaghju largu avevutu in Paris

Kenzo Takada, avennu acquistatu in Francia, ùn sapia micca a lingua lucali, ùn hà micca soldi è travagliu. Eppuru, mi sentu cuntentu assai à u stessu tempu. U designer scorcia un stanzu è si n'andò in tutti i modi Chanel, Dior è Cardin. Ma dopu ogni mostra tutta sguassata è tristezza. Ci era quasi senza aspirazione di un futuru successu. Hà capitu chì u mondu di a moda hè assai luntanu. Probabbilmente, si ferma solu un sonu di canna.

E di cumincià à pricate per cumprà i so desideri, Kenzo hà decisu di surprisa di l'audience. Venite cun quarchi cosa chì nimu hà vistu. Takada hà avutu una nova inspirazione visitendu a mostra di Courreges. Dopu ellu visti una moda alta, ma micca u solitu cum'è solitu. Era vicinu à una vita reale, ogni ghjornu.

U designer di moda principiava à studià tutte e tècnichi di travaglià cù materiali è culori non cumunu. In parallel, crea gruppi di moda in u stessu tempu per parechje magazzini. Quasi tutti i soldi fiscate per a apertura di a so propiu firmatu, chì deve esse suppurtatu per fà un successu incantevule.

I primi mudelli creanu furore per tuttu u mondu di a moda. Kenzo hà una gabbia, striscia, è ancu una stampata di l'animali, chì combina tutti i dati in u modu più inusual.

Propiu marca

In u 1975, Kenzo Takada, chì a so foto pò vede in questu articulu, opens a so prima boutique. Ma ùn lu faci micca nantu à a so propiu. U so assistente era Atsuko Kondo - una zitella chì hà studiatu cun ellu à l'scola di moda designers. In u so magazinu, hà iniziatu una retazioni insulita in l'articulu nurviziale, cù tessili di cuttuni.

Kenzo hà creatu mudelli chì anu parechje assai un kimono Japanese. Hè assai divertitu i modelli di moda di Parigi. L'stile chì Kenzo proposau era abbastanza spiciale. Dopu tuttu, li pirsuni s'utilduvanu a tenintu vistimenti strittu è senza sacchetti sacchetti.

L'estiu di Kenzo avia a so propria filosufia. Hè cunsistitu à u fattu chì u corpu ci hè bisognu spaziu micca solu in u sensu fisicu, ma ancu in u spirituale. U travagliu di i so vistimenti era d'ocultaranu u corpu umanu nantu à l'indichi.

Ogni annu u disignu creatu cinque culleculi novi, è tutti l'amazevanu u mondu di a moda muderna. In i so vistimenti, u disignu di moda ùn hà micca usatu lightning, buttoni è altri prendere.

Gloria

À a fini di u seventies, a buttiglia di moda hè a piazza più famosa in Parighji. Quale hè Kenzo Takada, tutti i residenti di Francia anu da sapè. E in l'anni 80 anni, puderia cunquistà l'audienu tutale, affinchendu i so vistimenti. À u listessu tempu, hà urdinatu un chic show. U fashion designer amava veru un divertimentu, cusì sempre hà truvatu un locu per ellu.

In u 1983, Kenzo Takada (una biografia sia per descrizanu bellu un fattu) decide di lancià una linea di vestimenta d'omi. U designer ùn hà micca vulsutu cambià i so tradizioni, perchè e vistimenti per u sessu più forte era ancu vedutu. U designer utilizava un scopu di u culore riche è a robba aiuta cù disinazioni è muderni. Kenzo hè statu u primu à offre una cungla di pantaloni nè in una cammisa bianca incusata cù una chjappi stritta decorata cù moteli.

Quelli di i primi fragrances

Kenzo hà liberatu a so prima fragranza in u 1987. Era un arricatu dolci è esoticu chì cuntinìa i sicreti giugiani. Addivintà prestu assai famusi trà e donne è hà fattu u modellu più famosu. À l'anni di l'anni di tempi appareru u primu perfume di l'omi, chì era chjamatu Pour casa. Questu che hè assai populari ancu in u nostru tempu. Di sicuru, per tanti anni, l'embiu è i cumpunenti di i spiriti anu cambiatu, ma l'idea hè stata a stessa.

Multicultural Fashion

Kenzo Takada piglia a so inspirazione di e culturi di parechji paesi. Viulà u mondu assai, trova elementi interessanti di u vistimentu di parechji pòpuli. Allora i cunnessi, mudernizà è vene cun nova stili è imaghjini. U so travagliu hè u più numeru di stile indicazioni.

Duranti a sperimenta longu è fruttìvule, Kenzo ùn hè mai statu participatu in scandali. Ancu in l'anni quaranta, quandu a cumpetizione avianu rapidamente à imprezzu, u fashion designer hà avutu in u so tradizioni è ùn utilizonu scandali per cridite l'attenzione. Takada hà avutu a so propiu filusufia di vita, chì ellu pudia riesce in i so vistimenti. In u so avete, unu devi esse in armunia cù a natura è diventene a più chjuche di vita.

I novi passi

In u 1993, a marca "Kenzo" era in a punta di pupularità. Hè in questa ora chì ella hà intrutu in a splutazioni di u LVMH. Sta cumpagnia possa u più famosu pruduttivi francese. Avà Kenzo hà scrittu quì. Takadu hè assai cuntentu, perchè era statu capace di suttastrate in u procrudu creatore. Avete ùn avete micca a prutezione di u spaziu cummirciali di a vostra attività. Holding agrigatu à u mudernatore un ingaghjamentu bonu è rittimu. Tuttavia, ùn mancunu. Kenzo cuntinua per creà è si prumesse per i novi successi.

U disignu di corpu sempre miss a so patria - Giappone. Perchè, aghju custruitu in un pezzu chjusu in u core di Parigi. Custruìu una piccula casetta, sìmula à quella di u so babbu, è un picculu stagione di culore.

In u 1999, Kenzo hà decisu d'abbandunà u mondu di a moda, argumentendu chì questu attu era necessariu per elli à rifimintarià a so vita, u restu è acquistà forza.

In 2002, ritornu è cuntentu u mondu cù e culletti novi. I travagliatu cù parechje marche. Certi sò criati indipindente. Inoltre, u dilettante cuminciò à creà elementi eleganti interni. Cusì pudemu dì cun assicuranza chì una tale talentu hà pussutu d'affruntà cù a so vita chì chjamava.

Kenzo Takada (a vita privata di u designer di modi resta un segretu) divintò un Cavaliere di l'Ordine Francese di Letteratura è Art. Hà ricivutu stu premiatu in u 1984. Allora pudemu assume chì, per sè ancu micca solu, ma u sònniu di i genitori, hà realizatu. Dopu tuttu, l'ordine era precisamente da letteratura.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.