News and SocietyCelebrità

Salvatore Riina (Toto Riina) hè una mafia siciliana italiana. A vita criminali di Salvatore Riina

Salvatore "Toto" Riina di l'anni 1970 è finu à a so arrestu in u 1993 era u capu di un clan mafia da a cità siciliana di Corleone. Era cunnisciutu com'è omu sveltu è cruel, chì era chjamatu solu l'Festa. Riina in u so tempu era cunzidiratu cappella di capi Mafia siciliana e era involuttu in più di un millares di assassinanti.

Un viddanu di Corleone

Salvatore Riina hè natu in Corleone u 16 di nuvembre di u 1930. Senza cum'è un adulescente, si juncìu à un gruppu mafia lucale, quandu era regnatu da un medagine rispettatu, Michele Navarre.

A vita criminali di Toto Riina cuminciò cù l'accessu à u distaccu, chì era capu Luciano Leggio. In u 1949, Totu hà ricevutu ordine per tumbà un omu chì chjamava Domenico DeMateo; Era a prima vittima. Perchè stu crimini, Salvatore hè stata arristatu è imprizzatu durante 6 anni.

Doppu di u lamentu di u prigiò, hà tornatu à u so vechju paese è mette in contrabande di cigarettes, stealing livestock è extorsion. In quelli anni, banditi di i clani più ricchi è influenzati scutinui chjamati membri di u gruppu Ledge "campagnari". Stu alcuni era caru à tutti chì avianu dicisu. À a mità di l'anni 1950, Luciano Leggio è u so squadra diventenu menu dipenditu à u capu supremu Michele Navarre. Intra iddi, a tenza criscinu, è Navarra hà decisu d'eliminà u "lieutenant" ribellu. In l'estiu di u 1958, un tentativu successu hè statu fattu per ammazzà a Lego, chì hà tutte e so furore.

Uni di simani dopu à u tentativu successu, Luciano Legjo è u so pòpulu si fusse. U distaccu di l'assassini eranu Salvatore Riina è Bernardo Provenzano. U 2 di austu, 1958, Navarra è un altru mèdru hà purtatu quandu sò stati culpiti da u focu di machina di una embiu. U carricu era riddled with bullets, chì risultava a morte di Navarra è u so cumpagnu. Nta l'uttimi setti e misi, parechji di i persone più devoti di u Navarra anu distruttu, è Lejo hà pigliatu u clan Corleone sottu u so cuntrollu.

"Corleonezi" guidatu di Leggio

I rapprisentanti di u gruppu da Corleone fù famosu cum'è criminali cruel, uccisione di tutti quelli chì sò stati quì nantu à a so manera. Puliticamenti cridaru l'attinzioni à l'aumentu di a violenza è hà calculatu a persona responsabile di u sangue. Prestu, Riina, Provenzano è Lego sò stati pusati nantu à a lista di ricerca. À quell'èpuchju u stessu tempu, Legjo si juncìu a l'armata di Salvatore Greco, chì guidò a guerra contru Angelo Barber, u capu di l'estructura ostili di mafia. Questi avvenimenti faliu in a storia cum'è l'Prima Guerra di a Mafia Siciliana. In dicembre di u 1962, da l'ordine di Barberu, Calcedonio Di Pisa hè stata chjamata, chì era accusatu di robba l'heroina di una festa destinata per u dispatch à New York. In risposta, Greco hà urdinatu l'assassiniu di Salvatore Barber. L'assassini lastranu finu à u 1963, quandu Angelo Barbera era arristatu. In ogni casu, sta guerra hà ubbligatu u guvernu per urganizà una operazione grande nantu à a mafia, per questu centu persone di persone eranu imprigiunati. In u 1964, Lejo è Riina eranu stati guariti, ma si puderanu intimurà jurati è tistimonii. Dopu un pocu dopu, Riiin hè statu liberatu è torna finu à l'underground. Per i 23 anni dopu stà un fantasma.

In u 1969, quandu Quandu saliò, hè assai cambiatu in l'estructura di la mafia. A copula, formata in u 1957 da Joseph Bonanno, di questu tempu includia solu trè membri originali: Gaetano Badalamenti, Stefano Bontade è Luciano Legjo. À i reunioni in u cuntu di u so capu era spessu presente u so vicinatu Salvatore Riina. In u stessu annu, l'assassiniu di Michele Cavatayo, un ex membru di a copula è capimachja di u clan Aquascant, hè stata organizzata. Unu di l'assassini fu Riina. Dopu questu, i banditi di Corleone estendenu u so putere à Palermo, u centru di a mafia siciliana.

Mattanza, 1981-1983

Hiding in Milan, Ledzho fu arristatu in u 1974 dopu chì a polizia stabbileru a audition di u so telefunu. Ancu di u prigiuni, cuntinueghja à gestisce i so affari per Toto Riina è Bernardo Provenzano, quale chì, à mezu à u Mafiosu, sò stati cunnisciuti com Le Belve, o "bèstie salvatichi". Riina cuminciò à cupià l'aliati in tuttu in Sicilia per distrughjini i so rivali. Frà questi rivali eranu i membri di copula Gaetano Badalamenti è Stefano Bontade, è ancu Salvatore Incerillo è Tommaso Bushetta. A seconda guerra di mafia sò generalmente chjamata Mattanza, un termini per a pesca di tunnu in Sicilia. U catalicu per u crescente di a viulenza era a rimozione di Gaetano Badalamenti da u postu di capi di a mafia siciliana. Riina accusò Badalamenti di appruvà dirittu da a vendita di droga, per questu quale l'ultima era fughje à i Stati Uniti. Un altru raggiuni per l'iniziu di a guerra era l'assassinu di Giuseppe DiCristina in 1978, un cumpagnu di Salvatore Incerillo. Hè chjaru chì Riina era scopu di l'invistitu di u putere supremu in a mafia siciliana è u cuntrollu cumpletu di u traficu di droga.

In u 1980, Tomaso Bushetta partiu di u prigiuni è si n'andà in Brazil per ùn intervene micca in a guerra. Un annu dopu, Stefano Bontade hè statu uccisu, è l'altru dui simani dopu, fatta da Intserillo. Cusì, i principali di i banditi da Corleone anu stati eliminati. Tuttavia, Riina ùn mancà micca quì, è chì sò sempre uccisu tutti i so parenti è l'amichi. Per esempiu, Salvatore Contorno perde 35 famigliali. In u risultatu, u sicilianu Mafiosi Contorno scantaghjava di a so vita sana è decisa nantu à l'unicu modu di vendetta, diventendu un tistimone federale.

Cadaveri eccelenti (Luminous Corpses)

Cum'è "Corleonezas" hà acquistatu u putere è a ricchezza, a so capacità di influenzà u guvernu criscianu ancu. I so i pulitici spessu ci sò cullaburazione cù a mafia, è quelli chì ricusanu ùn sò prontu sguassati. Per esempiu, in u 1971 u prucessu Pietro Scallione hè statu uccisu dopu avè visita a tomba di a so sposa. Era vicinu à Vito Chanchimino, chì dopu torna l'essenza di Palermu è averà cumandanti di Riina. In u settimane di u 1982, a mafia dimustrava novu chì pò esse eliminatu ogni persona, è ùn hà micca bisognu per questu. Carlu Alberto Dalla Chiesa, un generale talianu chì era in Sicilia, hè stata cacciata per circundà i Mafiosi è finisce Mattanza. Dopu à quella, nuddustanti s'appuntia à i criminali fins è Giovanni Falcone si appareva . À u primu, ùn hà mancu appena l'aiutu di i so culleghi, perchè tutti avivanu paura di essere mutu da a mafia. Dopu qualchì tempu, u grande mafiosi Tomaso Busttta hà decisu di pruvucari a punizioni "Corleonezi", chì uccisi tutti i so parenti.

Bushetta era unu di i rapprisentanti più alti di u crimeu organizzatu chì hà datu a tistimunianza; Scuprutu parechje datu internu di u travagliu di a mafia è hà indicatu à parechje persone implicati in Mattanza. Grazie à a quantità maiò di l'infurmazioni ricevuti, in u 1986 Falcone hà statu capacitu per portà u casu à a vista di a prima Corte Suprema. Prima di l'iniziu di u prucessu, a polizia tracciau varios Mafiosi per fà rende cuntu. In ogni casu, Toto Riina è u so vicinatu Bernardo Provenzano fughjenu in maiò. Bushetta divintò u tistimone primu è mandò parechji di i so antichi cammari in armamenti è in nimici in prigiò. Dopu à u prucessu Falcone hà avvistatu chì era in periculu, è passò i so ultimi anni circundati di guerrieri.

L'assassiniu di Falcone

In u 1992, Salvatore Riina hà pussutu acquistà à Falcone. L'ordine per a so distruzzioni hè stata data à Giovanni Brusca, chì appartene à a vienti dinastia di mafia è dedicatu à u so capu. U 23 di maggio 1992, Bruska è i so omi induve una bomba in una trà e traversi di l'autostrada chì purtanu à l'ariaportu di Palermu. Falcone è a so sposa passò in un Fiat armatu, accumpagnatu da parechji puliziuni. Bruska è i so omi è stanu aspittendu à qualcuna distanza da a strada. Aspittau u mumentu giustu è, quandu l'auto di Falcone avvicinò à a bomba, hà purtatu u dispusitivu in azioni. Diversi carlu sò stati distrutti, cumpresu u carru di Falcone, cum'è una grande parte di a strada. Falconet, a so mòglia è i trè policemen morse istantanevi. Dopu questu, Riina hà destinatu à destruzzione Paolo Borsellino. Un mesi dopu Borsellino fu fattu uccisu vicinu à a so casa per via di una splutazioni di un carru minatu. A morte di sti dui difetti di i dritti di i diritti umani anugnau u populu, chì sò stancati da perseverà a so incessione di a violenza è avè un paese constantemente di i banditi di Corleone.

Arrestu è prucessu

Sutta a prissioni di u populu, i carrabbineri anu aduprà tutti i sforzi di piglià Toto Riina. Ntô 15 di ghjennaghju di u 1993, era arristatu direttu in a strata, tirava da u so stessu caru. À l'abitanti di Toto hà infurmatu u so persunale persunale, Baldassare Di Maggio. Dicenu chì durante l'arrestu, Riina gridò à i carabineri: Communista! In u tribunale Toto hà dettu chì hè un accountantu innocenti è ùn ha micca capì ciò chì hè u vuluntariu criminalmente più persu in Italia in l'ultimi trè dicennii. Prestu a nutizia di a catturata di Riin fubbe in i ghjurnali. A surprisa hè chì u capu di a mafia avia vintu tutti issi anni in Palermu, chì ùn anu mai vistu o identificatu. In u 1974, hà ancu passatu a so luna di miele in Venècia, è nimu sapia. Probabili forsi, i pirsuni ùn anu micca bisognu di ciò chì hà vistu parechje persone di l'annantu.

Riina hè stata digià cunnannata in l'assenza à sente sentenzi è prisentazione di più di 100 crimini, cum'è l'assassiniu di Giovanni Falcone è Paolo Borsellino. In u 1998, era cunnannatu à una nova sentenza di vita per l'assassiniu di Salvo Lim, un corrupte puliticu assuciatu vicinu à Corleonezi. Oghje, a falluta "Don Corleone" Toto Riina hè in una rigioni pricicu di prende in l'isula di Sardegna. In u 2003, hè stata rapportata chì in maghju è dicembre abbiò dui attaccu di cori.

U Legatu di Salvatore Riina

Dopu à a partenza di Totu, Bernardo Provenzano hà riferitu i regni. Sottu i so dirigenti, a mafia criscia in più calmu, è a viulenza era ridutta. Invece, Provenzano era un assassinu, è a polizia anu circallu. Era solu in u 2006 chì era arristatu.

Giuvanni e Giuseppe Riiina, i figlioli di Toto Riin, chì a so biografia hè improbabile di esse un esempiu di seguità, senza però seguitu à i passi di u so babbu è eranu cunnosciuti di diversi crimini. A famiglia di Riina possu una gran numeata di prupietà in Sicilia, ma dopu l'arrestu di u capu di a famiglia, u guvernu hà cunfiscatu assai. Villa, chì era u so ultimu refuggiu, trasfirìu a l'Associazione Peppino Impastato (Peppino Impashato tutta a so vita hà prutthomatu contr'à a mafia è hè statu uccisu in 1978). Un altru villa in 1997 hè stata cuncessa à l'usi pubblicu è diventenu un istituzione.

Toto Riina hè sempri cunzidiratu unu di i patroni più cruciali è cruel mafia.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.