News and SocietyCelebrità

Elena Bondarchuk: biografia, filmografia

U famosu direttore suvièticu Sergei Bondarchuk hà chjamatu quattru figlioli da i so figlioli - u figliolu maiò di Alexei Evgenia Belousova, figliola Natalya da a seconda moglie di Inna Makarova, figliu Fyodor è figliola Elena Bondarchuk da a terza donna di Irina Skobtseva.

Tia figliola di u direttore

Elena Bondarchuk hè natu u 31 di giugnettu di u 1962 in Moscu è hà crisciutu cù u so fratellu sottu a tutela di l'avanna di Yulia Nikolaevna Skobtseva. A zitella era chjamatu Elena a l'insistenza di a so mamma, rifiutendu l'offerta di u so babbu per dà u nome Olesya. Addivendu, Elena hà dettu chì u so nome ùn l'avete micca suità nessunale manera, è hà cambiatu in autore à Alena. Prima di a rivisione di u passaportu, ùn hè micca ghjunghjenu à passà, ma in a famiglia, a zitella hà sempre aduprà chjamata. In i créditori di i pelle, in quale Elena Bondarchuk hè statu spusatu, era spissu mencu u so nome - Alena.

Educazione

I paisani eranu persone persone assai, ma hà sappiutu crià i zitelli dèvuli di e formule è intelligente. Elena hà studiatu l'inglesi da a zitiddina, hà studiatu diligente in a scola. U famosu direttore ùn puderebbe micca darete assai attenti à i zitelli è ùn ne ci era ancu ocultallu, à qualchì volte cunse l'omi chì u travagliu per ellu veni prima sempre. Alyona è Fedor sò stati attaccati di sti dichjarazioni, ma ùn cesseronnu d'amà, rispettu è venerà u so babbu. L'autorità di un direttore seriu, famoso è talentu hà avutu un grande impattu à a vita di i so figlioli. Done un adultu, Alain sempre cunsultatu cù u papa nantu à i prublemi di vita più impurtante. Prima di accettà l'offerta per esse in questa foto, Elena Bondarchuk amparò u materiale à u so babbu. E ùn solu chì Sergei Fyodorovich hà rifiuttu e propositu, struitu à a so figliola chì u materiale deve esse attititatu cù cura.

Educazione:

L'immunna Elena Bondarchuk hè nata per seguità à i passi di i so genitori. I so averebbi in cumpatibilità innata hà permessu ch'ellu intrìanu in l'Art School di u Teatro di Mosca dopu à graduate di l'ulegi di u culleghju, fendu successivendu u 1983. Cum'è esse membru di una famiglia di a splutazioni, Alena era digià in u prucessu di furmazione. Sergei Bondarchuk spessu dà un rolu à i so parenti in u filmu chì staghjone. U dramaticu storicu Boris Godunov hè filmatu cù a participazione di tutti i membri di a famiglia Bondarchuk: Irina Skobtseva, Fedor è Alena, è u dirittore stessu, Sergei Fedorovich. Ma u debut in a filma per Alena era u rolu in a film "L'Arcuni Salutu", realizatu da a so sughjera Natalia.

A vita persunale è a famiglia

Dopu avè scritte diversi rolli in i film Sovietsi, Alyona hà metu u so primu maritu, Vitaly Kryukov, un maestru di filusufìa. A coppia hà fattu un casu, in u matrimoniu d'Alena è Vitaly, u figliolu di Constantinu hè natu. À a fini di l'anni 80, a famiglia decide di andà in andà è si n'andà in Svizzera. Cusì, Elena Bondarchuk, a biografia di a so dumandata a so vita comu sposa è mamma. A volte Alena hà andatu à sparisce "Don Silent", chì era filmatu à u tempu di u so babbu. In a film, l'attrìccia hà ghjucatu u rolu di Natalia, chì, in u so parente, era u più impurtante in a vita è si pudia riesce.

Ritorna à a professione

Dopu passà parechji anni in Svizzera, Elena Bondarchuk è u so figliolu riturnaru à Mosca. U matrimoniu di Alyona è Vitaly Kryukov si desintegraru, dopu à u divorziu, l'attrice avia a libertà è da u 1998 si cumencia à ripiglià novu in u teatru, riceve i roles principali in i rendimenti. Dopu u 2003, una volta in novu sottumessi à l'ambienti di filmi. Dopu pigliò a seconda volta per un omu vicinu à a so spirizza è sopra l'attrenda in i so prughjetti, Elena Bondarchuk in a so primura di parechje. I filmi cù a so participazione - "Andaraghju", "Riservà l'instinctu", "Dear Masha Berezina", "Povira Nastia", "Una Noche d'amore", induve l'attrìccia tocca à l'empressi hà purtatu successu. Ma u rolu più impurtanti era u travagliu in a pintura "Quiet Flows the Don", induve Alena Bondarchuk tocca a Natalia. A film, quellu chì Sergei Bondarchuk hà battuto in l'estraperu durante parechji anni, pruvatu di pacà i formalità è u trasportu di u ritrattu in Russia, stà senza cunclusiu cù a morte di u direttore. Ma per cunfirmari l'imaghjini è fighjulà nantu à i scrini hà pudendu Fyodor Bondarchuk. L'udienza si ncuntrau a film ambiguously, ci sò parechje rivindicazioni negativi. Ma u rolu di Elena Bondarchuk ùn era micca intouchatu da i critichi, l'attrìzia intrì in l'imaghjina. A riazzioni di i televidenti à a scena in Russia, Alena trattò filusuficu, crede chì a cuminizazione hè a cumplimintata di u so cumpagnu di u so babbu, chì Fedor hà sappiutu di fà.

Quandu a vita

Elena Bondarchuk abbanduneghja stu munnu prima, purtendu una perdita irreparable à a so famiglia, parenti è fanne. Doppu a malatia oncologica, chì era truvata in una donna dopu à 40 anni, quasi nanu anu sappiutu quill'è più vicinu. Alena cuntrullava persistantemente cù a malatia, hè stata trattata in a clinica israeliana, ma quandu avete capitu chì ùn ci era micca casuale, hà tornatu à Mosca è curava in valore i parenti, incuraghjitu. L'ultima attrice in a so vita era u ghjornu di u 7 di nuvèmmu 2009. Un funeralu hè statu in u Monasteru di Sretensky, Elena Bondarchuk hè statu sipultuatu vicinu à a tomba di u so babbu à u Cimiteru Novodevichy. Figliolu, fratellu, a mamma, u maritu d'attrìzzana anu travagliatu dura perchè a perdita di una persona amata, perchè Alena era solu 47 anni quandu surtia stu mondu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.