GirateIndicazione

Burkina Faso - u locu di genti onesta

"Patria genti onesta" - accussì traducennu lu nomu di un picculu statu africanu. Anna à u 1984, u paese fù chjamatu Upper Volta. U cumuni una fruntiera incù sei paisi, u più grande di i quali - Niger e Mali. capitale di u paese - a cità di Ouagadougou.

Picculu tassa mosi accupa a parti maiò di u paese, è a lu puntu cchiù àutu è a muntagna Tena Kourou cù una altezza di 749 metri. Burkina Faso hà micca g à u mare, si tratta di i paesi isula. À u so tarritoriu purtata dui grandi fiumi - i Neri è White Volta. In i staghjoni secca ch'elli siccari a tali puntu ca finisciu di essiri valle.

Casi la web tirritoriu di Burkina Faso accupata da i savannah in africani. Solu i rigioni sittintriunali di u paese (Sahel) hè in una zona di semi-disertu. E fureste sò chjuchi, si trovanu solu 10 pi centu di u paese. Quasi tuttu tavulatu mosi occupatu da a piaghja. In u clima subequatorial di u paese ci sò distinti saisons seccu è vagnatu. In i parti sittintriunali di la durata di i staghjoni secca vene à 10 mesi.

Un pocu di storia

In ciò chì hè avà Burkina Faso in u passatu, era situatu à parechji stati cunnisciuti dipoi u seculu XIV. Unu di li purtava lu nomu di Yatenga, ci era quasgi trè seculi. Finu a lu XVI seculu, si hè sappiutu e vinciu lu tirritoriu di i paesi vicinu, a divintari lu cchiù putenti di a nazione in Africa West.

In u XIX seculu, u paese fù culunizzaru da u Francese è rinuminata Upper Volta. Duranti lu prutitturatu Francese ghjuntu quì a civilisazione, u primu trenu fù custruitu in 1934. Doppu la rivuluzzioni 1984 cambiatu micca solu lu putiri a lu paisi, ma lu nomu.

Modern pupulazione quindici millionth di Burkina Faso hè divisu in dui grandi gruppi etniche. Nunustanti lu fattu ca la lingua Francese hè cunsideratu à esse u statu, quasi tutti i residenti di parlà a lingua lucali. U paese hè cunsideratu à esse islamicu, ma, però, la maggiuranza di la pupulazzioni metti à u so 'anticu e religione. U paese chì appartene à u agraria, u townspeople make up solu 20 pi centu. Un saccu di genti migrate in ricerca di u travagliu in i paesi vicinu.

A capitale culturale di u West African

The capital of Burkina Faso, Ouagadougou, fù chjamatu nanzu Vagadogo è fù fundata in u seculu XV. U nomu mudernu fu datu à ellu in u 1919, quandu u paese fù guverna digià u amministrazione culuniale. Dopu à a ricunniscenza di indipindenza in u 1960 fù capitale di u paese Ouagadougou. Da una piccula cità sìngulu-chi tocca, duminata da capanne, fangu, grazi dopu à a fine di u recette XX seculu, hè divintatu una cità muderna.

Qualchi potuto cridianu chi in unu di i poorest i paesi in Africa, chì hè Burkina Faso, u capitale hè divintatu più cunnisciutu di u mondu, di u statu stissu. A data, a cità di Ouagadougou hè divintata famosa comu lu capitale culturale di l 'Africa West. In sta cità, quasi tutti i mese, ci hè alcunu evenimenti internaziunale cultural - festival, diversi festival lingua, feri vanniaturi. A cità hà u Museum National cun uomu unica cuntava la storia di la genti africani.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.