News and SocietyCelebrità

Robert Wilson hè un direttore. Biografia, vita persunale, carriera

Rubbertu Wilson hè un direttore, un direttore impurtante, un perfeccionista, chì cambiatatu di modu micca a nozione di l'arti teatrali cuntempuraneu è a percepzione spettativa di l'azzioni in u paese. Dedicò vivacità incrisu è u realisimu à i so fantasìi, incubatu in i ghjucadelle, senza usu di lingua, cum'è l'urgenza informativa principali, ma i movimenti chì diventonu una bella danza chì dà coreografia chì u veru significatu è a tragedia di a pruduzione sò oculta.

I primi anni

Robert Wilson hè un direttore chì a so biografia cumminò in u picculu cità di Waco , u Texas u 4 ottobre, A zitella di sta persona creativa ùn si pò micca esse chjamatu felice. U disturbimentu violentu di l'autore di l'autore chì Robert hà suffertu, hà fattu u sughjettu di ridicule di u peer.

Wilson, u maestru è u mentor Bird Hoffman, hà aiutu à ridivanu di un difettu di parolle - un stammer, in u so onore un studiu grituu hà apartu un laboratori di teatru in l'attic di una casa chjamata "L'Scola di l'Avventu".

Istruzione - u principiu di una carriera

Robert Wilson hè un direttore chì a carriera ùn hè micca stata destinata per cumincià, perchè era educatu à l'Università di u Texas, studiu di materii amministrativi. Allora lu gran diretturi uttene u postu statale, se ùn avissi realizatu u potenzu creativu di a so persunità.

Successe in u 1962, quandu s'hè rializatu chì ùn era micca seguitu a so strada, prova d'studià una scienza interessanti è boring imposta da u desideriu di i genitori per fà un omu educatu. Doppu d'abbandunà l'univirsitati in l'ultimu annu, Wilson entra in l'Istitutu Pratt in New York, induve si move per studià u duminiu architettonicu.

In u 1966, dopu a graduazione, Robert passa un travituatu cù l'architettu Paolo Soleri. Ma nè artu, nè l'architettura, nè u teatru mudernu l'impanzò cum'è cunniscenza incù u ballet astrettu di George Balanchine è l'esperimenti nantu à e idee coreulogica di Mers Cunningham.

A grande influenza nant'à a carriera più longa hè stata fattu da l' arti teatrale Japanese . Hè statu u primu passu sicuru à u sensu di Robert à a so destinazione, quandu ellu introduciu a so pruduzione in a so sucità.

Passi à ricunniscenza

Forsi perchè Robert Wilson, u dirittore cù una lettera di capitale in u futuru, si senti incompleta cum'è u zitellu, hà iniziatu a so attività cù autisticu è i zitelli sordi-mutu, scuprite di novi modi per fà u teatru più expressive.

In u 1969, parechji primi prudenziomichi dritti. Questu hè u "Re d'Spagna" è "Vita è Tempiu di Sigmund Freud".

A fama di a famiglia di Robert hà purtatu a dramma "L'apparenza di u Deaf", chì hè stata liberata in u 1971. Hè questu prestazione di sette ghjornu senza una sola parola parlata chì hè statu ricunnisciuta com'è un travagliu di u dramma mudernu.

Un esempiu di spettaculu impressesimu cumminatu "Letter à Queen Victoria" in u 1974 hè stata creata da Robert Wilson - direttore. Autist Christopher Knows à l'età di treze hà fattu u so caratteru principale.

I risultati più boni di u travagliu di dirigenu

Robert Wilson addivintà u creatore di più di 140 produczione teatrali, a maiò parte chì causò una tempesta di l'applausi publicu è l'appughjate di critichi. In u 1972, s'hè rializatu un grandi prughjettu coloritu cù a participazione di migliori mila atturi chì daveru in l'aria aperta. L'accionia durò sette ghjorni è nuttati nantu à sette colti in Iran è fù chjamatu "Muntagna Ka è a Watchtower".

In u 1976, cumminiu u travagliu nantu à una produzioni musicali cù elementi di l'opéra "Einstein nantu à a spiaghja", hà firmatu in u tìtulu di un artista surrealista in dramma.

A meditazione poetica, chì guadagnau u ricunniscenza di i critichi francesi, "Einstein nantu à a spiaggia" hè a primitiva esperienza di riescita in l'arti musicali, allughjò l'amore di Robert per a musica è opera per sempre in u so core. A rapprisintazioni hè statu prisintata nantu à una guira mundiale, in diversi festivali è si fece una maghjina maestru.

L'interpretazione a grande scala di i grandi affronti militari di tutti i tempi, chì, secondu l'idea di u diritturu, eranu esse figurativi in una pruduzione di 12 anni, ùn hè mai cumpiita.

Dopu à l'annu, Robertu hè travagliatu nantu à staging plays - capelli di a musica e letteratura classica mundiali. Fate chjamate Fatture Magic, Madame Butterfly, Duke of Bluebeard Castle, Orfeo, Aida è assai altri.

U direttore hà fattu 15 filmi di avant-garde, cumprese "Alcesta" è "Orpheus e Eurydice" in u 2000, "Orfeo" in u 2010.

Robert cooperates with the greatest actors, opera singers, playwrights. Duna una nova vita, intrattendu in u so modu l'opari d'AP Chekhov, W. Shakespeare, W. Wolf è altre maestri ricanusciuti di a littiratura classica.

Travaglià in Russia

Una visualizazione cumplicata di u prugettu "Studii di Fata di Pushkin" hè stata fatta in Mosca. Robert Wilson - u direttore, a so foto hè presentata in l'articulu, involuttu in a pruduzione di 25 attori russi.

I rendimi eranu basati solu nant'à i raconti di un scrittore è u pueta ghjustu ("Cunsigliu di u tsar Saltanu", "Cundite di un pescatore è di u Peixe", "Cunsigliu di un gallu d'oru", etc.), ma i dibosciuti di l'autoru da A.S. Pushkin. Immersione in u folklore russu impressiona assai u direttore, è a cultura di u populu russu era immersi.

A vita persunale

Una persona hè piace uculcu di a stampa è di l'ochji pridicati, soprattuttu se tratta a vita persunale, Robert Wilson. U direttore hè gay, cum'è a prendenza amarica dichjara, o micca, ùn pudete micca dettu veramente sicuru. Duranti l'intervista, u dramaturgu accusta fintantu à a so attività creativa, teatrali, ma quandu a conversazione tornera à temi persunali, stinceva stà mutu.

Rubertu diventa cum'è un veru famusu, chì cun cura di curazione pruteghja a so paci è cunsulazione. Anu parechje in publicu, u dirittore ùn avarà micca più menu curazione di i so emanations.

Ma Wilson hà un core bonu da a natura. Accidentally met in a strada in 1968, un ziteddu negru chì hè stata torna sorda, u pigghiau à u rolu principalu in u ghjucu "L'Apparenza di i sordi". Dopu à un'assidenza di sette ghjornu, chì cuntene a fantasia di u zitellu sordidu-mutu, u dirittore aduttatu un adulescente.

Cun premiu è premiati onorati

Robert Wilson hè un direttore di u teatru, ricunnisciutu da u mondu di l'arti cuntimpurani com'è talentu. Ntô centru annu, hà ricivutu più di sei documenti per premeri è reculze, chì sò i più significati:

  • Premiu di a Fundazioni Guggenheim (1971 è 1980);
  • U Premiu di a Fundazioni Rockefeller (1975);
  • U premiu d 'oru à a Biennale à Venise (1993);
  • U Premiu di l'Europa (1997).

Wilson hè un membru di l'Academia American Arts. In u 2002 hè stata premiata u titulu di Commander of the National Order for Merit in literature and Art in France.

Partimi impurtanti di u metu Wilson

Robert Wilson hè un direttore chì a so vita persunale ùn hè micca interessante cum'è u so propiu modu uriginale di produzioni teatrali, perchè elli sò u rolu più impurtanti è ghjucatu da accenti à i più chjornu, l'unificazione di tuttu ciò chì passa in u palcuscenicu in un solu sanu.

I cumpunenti principali di una riescita successu teatrali di u metu Robert Wilson:

  • Lingua e paroli ùn importa micca. Più più impurtante hè u silenziu, chì disturbanu u sonu, chì hè sustituitu da u silenziu novu. U ghjocu di cuntrastu in a percepzioni di u sonu si deve una impressione veramente inesgabile di a cumeddia.
  • Emfasi nantu à a diffarenza in a percepzione visuale di l'accionu nantu à u palcuscenicu è u sonu. Chì l'audienza audiu deve esse in armunia cumplementatu da ciò ch'ellu vede, ma in no way repeatedly. U Movimentu hè un ballu linu, una core-scrittura chì timplica una dramma cù u so propiu significatu. U prugrammu in un paru cù u sonu crea un certu ritimu in a so presentazione.
  • Toccu incù lume è l'ombra. I critichi chì anu vistu i pruduzioni di Wilson fòrdenu chì ellu, cum'è un artistu, scrivi imagine. U lettone sustituisci l'scena, è i culori - lume.
  • Un ghjocu cù palori induve u significatu principalu ùn hè micca in e réciti parlate da l'attori, ma un certu scrittore hidden entre i linii.

Rubbertu Wilson hè un direttore, unu di i rapprisentanti di l'avant-garde teatrali, un scultore talentu, scrittore è artisti di foto. Hà criatu mobili, installazioni incredibili, i disinazioni sò stati ripresentati ripetitu in galerie è musei di l'arte di Londra, Tokyo, Roma in 133 exhibimenti, causando un estasi tempore. In Moscu, vinni prisentatu una esposizione di opere fotografici "Persone vivente", chì pigghiaru i celebritati.

Unu di i più grande persunanti di u seculu XX, chì a so cuntribuzione à l'arti hè un patrimoniu valtu per e generazioni futuri. È u so attrue uriginale à u dramaticu serà un esempiu impectable per i diritori novi è di i direttori.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.