News and SocietyCelebrità

L'attrice Anna Kazyuchits: a filmografia, i roli principali. Sister Tatyana Kazyuchits

Fans di u prughjettu di TV "My Prechistenka", "Smile of a Mockingbird" ùn puderete micca scurdate di una stessa attesta giovanella chì Anna Kazyuchits. A filmografia di l'stella à u mumentu contabbi circa 60 cinema è seriali. Una brusa, una bellezza glamorosa, una zucca furtiva - furtunata per roles interessanti. Da quale cintunari hè bisognu di cumincià à cunfurterà cù a so creattività è ciò chì hè cunnisciuta di a so vita?

Infurmazione biugrafia

L'attrenda hè nata in u 1983 in u territoriu di Krasnoyarsk, in a famiglia di u duttore è un attore. Uni pochi anni dopu, una altra figliola nascita à Nadezhda è Yuri Kazyuchits, chì fù chjamatu Tatyana. A zitella hè stata recordata da Anna com'è una seria cuntinua di travaglii: hà sappiutu di campà in Norilsk, Krasnoyarsk, Moscu. I primi anni di vita di l'futura stella fussi sguaciutu da a tragédie: a famiglia perde u so babbu quannu a zitella avia solu 10 anni. Perchè u so maritu, Nadezhda hà pigliatu e so figliole à Minsk.

A ginnastica ritmica fu unu di l'hobbyi di Anna in i so anni di scola. Malgradu u prugressu in questu spaziu, a zitella ùn hà micca bisognu di associà a vita cù l'sport. Hè pussibule ch'elli eranu i genesi di u so babbu chì hà fattu u so sognu nantu à u stadiu, chì hà tenutu à l'età di 13 anni, hà avutu diversi roles brillanti in u teatru lucale. In modu, ci sò dui attrici in a famiglia - Kazyuchits Anna è Tatiana. Filmatu di a seconda figliola in u mumentu cuntene più di 20 prughjetti di film è seri. A popularità hà datu un rolu in u melodrama "Fortune-telling on candles".

Anna Kazyuchits: filmografia di l'stella

Dopu ricevi u certificatu, l'attrenda torna in Mosca è diventa un studiente di "Pike", chì era quandu u babbu di a zitella. Dopu finalizatu i so studii, ghjucò durante un'anzu à u Teatru Mayakovsky, ma rapidamenti dispunia dispusizione per ellu senza vede perspettivi di carriera per ella stessu. Drama "Burn" - una figura, grazia à quale l'appieghjani nantu à i schernu di Anna Kazyuchits. A so filmografia hè stata prumessa attivata da seriale, in u principiu hà principamente prupostu rodi episodicu. Per esempiu, pudete vede in a "Kamenskaya".

"U mo Prechistenka" hè un melodrama chì dà a film una popularità ch'ella vulete. L'azzione sia ghjusta in unu di i palti di a capitale, cumprendi un centu anni. L'eroine di a zitella hè a cusgitura Anastasia, chì hè statu l'ughjettu di l'amuri di u ghjovanu Prince Repnin. Per sparraru Anna hà principiatu com una figghia di giovane 18 anni, è finita cum'è una anziana, chì avia avutu u tempu d'avè avutu grandchildren. L'attrice hè ridottu è ralentisce u mumentu chì ella videndu prima in un maquillaje chì a turnò in una vechja donna.

Melodrama cariu ad amore di l'audienza, avè i primi fans è Anna Kazyucits. Filmatu, i rolli principali di a storia chì anu sviluppatu sò stati in l'enfasi di l'attinzioni di i periodisti, è di a so vita persunale.

I rolli megliu

Dopu à filmi in "My Prechistenka" a zitella avia assai roles interessanti. Ella scena cù piacè, mentre ghjucava in a pelicula "Cunfunnutu per esse stella". U dramma musicali, dirigita à i ghjovani, hà permessu di reincarnate in una eroine, chì cambiatu tanti volte durante u cursu di l'azzioni. Prima, ella cumparisci davanti à l'audienza in l'imaghjini di una bellezza glamorosa è frivola, da quì cascà à un putu.

"Fire" hè un fascinante melodrama di detective, in quale Anna Kazyuchits hè ancu ghjucatu. A filmografia di l'stella era arricchjata cù una cinta chì dicenu di e prublemi facenu da e persone infectutu da u SIDA. Eccu, pareva quì da volta in duie imagine - hermanas gemelli, quelli chì anu u so propiu carusu è destinu.

"Farewell, Dr. Chekhov" hè un dramma bioggianu, per quale hà participatu in u premiu di prestigiu 2009 Anna Kazyuchits. A filmografia di l'attrice hè stata supplementata da u rolu di Lika Mizinova, chì hè cunnisciutu cum'è l'amicu di Chekhov (ellu hà scrittu à a famosa scena "The Seagull"). A stampa anche interessante interessante nantu à a vita di u famusu scrittore russu.

Chì avete vede

Di l'ultimu travagliu di l'attrìlla hè di attentu à a TV "Smile of the Mockingbird", induve elabure un rolu principali. A serie, chì hè stata libera in u 2014, principia in una piccula cità sudica. Unu di i so abitanti, Vika, cunnisciutu da l'omu di i so sònnii è si abbandunò cun ellu à a capitale. U principiu di a storia ricurdeghja un conte di fata, ma pocu purgà in un melodrama detective.

"Housekeeper" hè una mini-serie di u 2015, in u quali u rollu primu hè ghjucatu di l'attrice Anna Kazyuchits, chì a filmografia hè stata arricchjata da un altru quadru successu. Hè a so eroine, Olga, parted cù u so maritu è affumicata, è torna à a cità chì hà campatu quandu. I prublemi finanziarii incuraghjenu a zitella à truvà un postu di mantellu.

A vita persunale

A teledictama "Thief", in quale l'attrìzia hà stella dinò in u 2001, era mortu per ella. Hè ringraziatu à sta serie chì a so reunione cù u direttore Grammatikov s'hè fattu, chì diventò u so omu favuritu. Si scontranu per 13 anni, finu à u 2014 anu registratu a relazione ufficiale. I primi anni, a romanzu era guardatu in secretu, postu chì Yegor avia una mòglia. A coppia hà un figliolu, Ilya, chì hè stata natu in u 2007. Lu picciottu studiau a scola cun un prejudicatu tiatrali, chjamatu nantu à ellu stessu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.