News and SocietyCelebrità

Disziu di moda Elsa Schiaparelli. Biografia, carriera di Elsa Schiaparelli

Oghje U nome di sta donna ùn hè micca chjaru spessu. Solu un numaru limitatu di persone cuncernizati in a moda chì sapi chì Elsa Schiaparelli hè. In u 20-30 di l'ultimu seculu, u nomu di u famusu maestru di l' alta nozioni hè stata fora di i labbra di i donne europei. Ogni cullezzione di u dilettante hà causatu l'admirazione generale è l'admirazione.

Young Elsa

In u locu di nativu di Corsini, chì ùn hè micca solu di a capitale di l'Italia - Roma, a stella futura di a moda di a nascita. U 10 settembre di u 1890, una zitella hè apparevuta in a famiglia di u direttore di a Bibbia di l'Italia. Parenti decide di chjamà Elsa. Da una prima età, a picciotta era circundatu di l'amuri è di i so parenti.

Quandu Elsa Schiaparelli hà criscenu, l'occupazione predica di u ghjovanu fashionista hè stata l'eccezzioni di l'illustrazioni libra in a biblioteca di u babbu. In generale, i libri in a famiglia di Schiaparelli hà fattu un grande rolu. Patri hà dedicatu tutte e so pezzu dopu a publicazioni numismaticu, chì hè un culligatu passatu di antichi muniti. Sicondu rapprisintazioni micca cunfirmati, hà avutu l'onore di scambiu di muniti cù u re di l'Italia stessu.

Elsa Schiaparelli: biografia è razzi ancestrali

A mamma di Elsa era natu in Malta, induve u so missinu avianu statu mandatu da u Cònzulu di a Gran Bretaña. Ci hè parechje persone interessanti in a famiglia chì si furmò l'elite di quellu tempu. U missiavu di a futura stella di u mondu di a moda nantu à a linea materna, deve cinque figghjelos, andà in Egittu per stabilisce relazioni cummerciale cun industriali lucali.

Dopu, cun un talentu di u seducente di i corazioni di e donne, hà maritatu cù a figliola di un mercatu locante rico è s'arrizzò à u cunsigliu di u re d'Egittu. U famusu astrònomu italianu Giovanni Virginiano Schiaparelli hè un ziu nativu, fratellu di u patri Elsa. Ci hè una leggenda chì, avendu vistu i marcelli di nascita nantu à a machina di una nebbia, chì si trova in a forma di u bagnu bagnu, u cunsidereghja un signu bellu è prupusendu a donna un grandi futuru. Eppuru, Elsa Schiaparelli (a foto più sottu) ùn esiste micca per a so bellezza, chì a so vita sperta.

U principiu di l'ughjettivu

Stà à sente una fede exempla, a zitella hè stata fatta in severità. U Patre ùn hà micca permessu ghjovani Elze alcunu eccessi. Cavalieri, chì cuminciaru à dimustrari attenzioni à un giovane Italianu, anu reffirmatu da u so babbu. A so sposa avia de cuncentrazione di i so studii.

Solu in u 1914 Else hà sappiutu di scappassi di i maniche di u so parent. À l'invitu di un vechju amicu Elsa Schiaparelli per a prima volta si abbanduneghja a casa di u so babbu è si va à Londra, induve hè offrule u locu di una guvernaria. À a strada di un novu travagliu, a ragazza fici un'utilizazione in a capitale francese, induve hà sappiutu u cumpagnu di classi in u college, chì invitò una giovane donna italiana à u ballu.

A causa di mancanza di fondi, a zitella s'hè rapurtata prima una ghjurnata in ligna. À u culore di u celu bleu crêpe de Chine, cumpratu in a galerie di Lafayette, hà aghjettatu un pezzu di sita di u lignu, è un bloccu simplice hè statu custruitu nantu à a so testa. Ùn ci hè statu un tempu per stitching the details of clothes, perchè tutti i dati di a robba sò fastened cù pins.

L'armata stravaganti di a famiglia Italiana hà suscitatu un interessu veru trà l'audacia local. Pocu dopu a veda di vallà, u tutale di tutte sdrughju hà spargugliatu nantu à u puntu. A zitella in lacrimi partitu u partitu sottu u miraculu intruduce di i posti di u vacanze.

A vita di Londra di un futuru disignu

Avè arriva a capitale di Gran Bretaña, Elsa Schiaparelli hà pigliatu i so funzioni cum l'avucatu. Cumpetenze speciale in a cultura di i figlioli di u patrone ùn hè micca risuscitatu per a chica, perchè ci era assai tempu per a vita persunale.

A manza di l'Auropa in quellu tempu era l'estudo di Theosophy, u muvimentu occultu di u sapè mistico di Diu. Elsa hà decisu di mantene a moda è inseritu in a lettura di u conti William de Wendt de Curler. Dopu un'altra visita à u publicu di e lecture, nascita una disputa tematica entre u librettore è a zitella.

A cunversione cuminciò finu à a matina, dopu chì turnonu per esse ingaghjati. Solu appressu cù u matrimoniu a figliola avia avvisatu i so genitori di u matrimoniu.

Vita di una famiglia di Roma

U ghjovanu ghjente dispostu a so vita in un locu allughjatu in un subborgu di Londra. Da i primi ghjorni di a vita di famiglia ùn hà micca dumandatu. A risistenza stabile di l'esistenza di u maritu ùn hè micca, è per quessa a sposa si tramutò in Nizza, induve i so parenti campanu. Aduprà per migliurà per migliurà a situazione finanziaria, Elza Skia sola vai à Monte Carlo per sperienze a destinazione di u foglia verdi di i casinò lucali. Riturnà senza un centesimu in u saccu, a donna Rumane si dà a manu di più di più parte di questu business. Assicurendu cambià qualcosa in u so destinu, a coppia decide di andà in l 'altri.

A Vita in New York era diferenze da a modu normale di vita in Europa. Guglielmu misi in l'oceanu di divertimentu. E ligami novi cù e donne americani ricchi, in quellu chì era Isadora Duncan, foru avè da oblastu di u so maritu per u scopu di u so viaghju in America. Dèttuli per accolta l'hotel aduprà ogni mese, ma ùn avia micca cura. Hà cuntinuvatu à brindarle in ristorante di l'elite lucali, chì dà i servitori un ghjornu generoso. U maritu pareva menu è menu spessu in a casa, è a nutizie chì Elsa era aspittendu à u zitellu, si truvò incù indiferenza.

Allora l'acciau hè enduitu

Yvonne - cusì una ghjovana mamma hà chjamatu a so figliola. Dopu dopu abbandunà u maternelle di maternità, Elsa era statu obligatu di cercà un novu refugiu per ella è di u so babbu novu. À quellu tempu, u pruprietariu di l'albergo, induva abitava cù Guglielmu, privò di u so numeru per e dete. U maritu ùn era micca interessatu in a vita di u so zitellu, sei anni dopu l'omu morsi sottu à i roti di u vittura, in una embrizione di borra.

Yvonne hà pigliatu i primi passi in a cestera attaccata à u scappamentu di u focu. Una stanza chjuca in un hotel economico hè in a cima, in a torre di a struttura architetturale. In sti circustanzi, a mamma cù una picciotta figghia avia dui anni. Elsa hè interrotta da accadugliamentu accidintali per alimentà u zitellu è paghe d'abitudine. Quandu a zitella era un annu à un annu, a mamma hà detta l'insemme naturali di a so figliola.

Dopu avè visitatu u duttore, un diagnostiicu hè statu fattu - paralisi infantile. In la dispirazioni, u futuru disciugurgu Elsa Schiaparelli faci un doctore à l'altru in a sperenza di aiutà à a so figliola. In una di e cliniche, a donna hà scontru à Gabriel Picabia, a donna di l'artistista-artiste francese F. Picabia. A donna hà invitatu Elsa Schia à vende una reta di robba di Paris.

Ritorna à Francia

Cun cunsiglii di medichi, u futuru disciugista di moda Elsa Schiaparelli torna in Francia, induve ellu arrangeti a so figliola à l'imbarcu di i scoli per i zitelli cù trastorni musculoskeletosi in Lausanne. Attached à u moda di Elsa aiutau u casu. À una di i partiti cunnosciu una donna di naziunalità armena in un elegante capucine a manu attaccatu. Cumanda per u stessu l'indegnu per andà è vai in lu lume, Elsa impressiona à a donna francesa.

Cusì, prestu, a diaspora Armeniana cuminciò à furnisce Elsa cù una ropa per vente à vendita à e donne lucali di a moda. Inspirata da successu, Elsa cuminciò à pensà à e so evoluzione di moda. Dopu avè capacità bè à u disignu, u futuru designer tende un àmbiu in a via di u Munnu, 4 in quandu prontu ci hè un signu "Elsa Schiaparelli". I cullizzi di vestiti da u novu modista di moda di Parigi hà diventatu assai populari di e donne in a capitale.

Cronologia di altre avvenimenti

  • 1930 anno. L'idea di crià silhouettes antichi cù elementi di drapery è una cintura disprezzata.
  • 1935 annu. Cum'è un invitatu onorevoli, u disignu francese opens up Fashion House à Mosca.
  • 1935 annu. Apertura u so propiu boutique di Parigi.
  • 1936 annu. In u mondu di a moda, u culore di fucsia bianca addivintau populari, chì l'idea di quale era figurata da Schiaparelli.
  • 1938 In Pariggi, una ricumpensa hè presentata, unita da u tema di u circinu, induve tutti l'elementi di u decoru eranu bordati cù bèzii di vetru.

In u stessu annu, nascita un tandu cumplicante - Salvador Dali è Elsa Schiaparelli. U vestitu cù una langosta, aromatizzata cù pepite, facia una sensazione in u mondu di a moda. Dopu à u spettaculu, Bessie Wallis Simpson, a duchessa di Windsor, hà acquistatu stu articulu.

  • 1940 anno. U disignu abbandunà u Paris occupatu è emigrà in i Stati Uniti.
  • 1946 annu. À u so ritornu à l'Europa, Schiaparelli ponu una nova linea di spiriti "King Sun". U disignu di l'buttiglia hè fatta da i sacchetti di un vechju amicu - Salvador Dali.
  • 1947 annu. Nantu à l'Olimpu di u moddu u mondu hè statu un novu nomu - Christian Dior. Per Elsa Schia ci sò dura i tempi, l'interessu graduali in a direzzione surrealista in a moda ùn perde a so pertinenza.
  • 1954 annu. Elsa Schiaparelli presenta a so ultima recita è annuncia u pedace di a Casa di Moda.

Doppu d'abbandunà u podju, quasi vint'anni Elsa hè stata fatta in l'educazione di e so nucni - i figlioli di Yvonne - Maris è Bury. Avè acquistatu una casa in Tunisia, Elsa Schiae cede à i ricordi è hà scrittu u libru "My Shocking Life".

Elsa Schiaparelli: quotes from a past life

  • "In i tempi difficiuli, a moda sempre si svolgiunqua scandale.
  • "Se ùn avete micca vedutu i vostri còpies, affaire chì voi site persone".
  • "Un vestitu ùn hà micca vita di a so propiu s'ellu si usa".
  • "A donna deve sceglie i so bagnatoghji sola o accumpagnata da un omu.
  • "Hè megliu cumprà un pocu, è solu u più caru".
  • "A donna hà da pagà i so pruprietariu".

Elsa Schiaparelli muriu u 13 nuvembre, 1973.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.