News and SocietyCelebrità

Creatività è biografia di Osip Mandelstam

Fate chjamate parechje stori incantevuli di grandi compatrioti, a biografia di Osip Mandelstam, anchi un pocu spéciale, hè sempre ricurdata da a so tragedia. Duranti a so vita curta duverna vistu de duie rivoluzione chì impediscenu micca solu l'idee, ma ancu i so poema. In più di elli, l'opera di Osip Mandelstam include a prosa, numerosa assaig, esami, traduzioni è critica letteraria.

Infancia

Osip Emilievich Mandelshtam, u Ghjudeu di nascita, nascìu ntô jinnaru 1891 in a capitale di Pulonia, chì in quelli ghjorni era assignatu à Russia. Quasi immediatamenti dopu à a nascita di u so figliolu, a famiglia si trasfiriu à San Petesburgo. Emiliy Veniaminovich, u babbu di u zitellu, hà guadagnatu una vita cum'è guanti d'uglu, è cum'è venditore era in u primu cunghju, grazia à quale occupava una bona pusizioni in a sucità. È a so mamma, Flora Verblovskaya, hà impiegata à a musica, è u mandliu più mandatu da u so figliolu. Osip Emilevich in u piriu di u 1900 à u 1907 studiau in a prestigiosa schernu Tenishevsky, l'educazione in quale anu avutu u Nabokov. Dopu a graduazione, i genitori mandonu u so figliolu à Parighji, è più tardi à a Germania (grazzi à a sicurità finanziaria). À a Sorbona si attende assai di e lectures, si cunnisciuta da a poesia francese è si ncontra à a so amica futura Nikolai Gumilev.

Turnate in casa

Sfortunatamente, a famiglia Mandelstam hè arruinata da u 1911 è Osip volta à San Petesburgo. In u stessu annu, enlisted in l'Università di San Pietroburgo per u dipartimentu di Storia è Filoluggìa, ma ùn mai successu à cumprirà i so studii per a frivoltà, è in u 1917 fu espulsu. Duranti stu piriodu, i so simmatii pulitichi foru datu à i rivoluziunisti sucialisti è di i sucialdemocratici di l'Escaru. Hà dinò ancu attivamente pridiche u Marxista. Creatività Osip Mandelstam furmò in u periodu di vita in Francia, è u primu poemu vistu a lumera in u 1910 in a journal Apollo.

"A buttrega di i pueti"

Allora hè accettatu chì i pueta sempre avè bisognu persone è perghjenu à un certu currente. U gruppu "Ughjuvatoriu di Poeti" hè stata di questi personalizzazioni cunnisciuti com'è Gumilev, Akhmatova, Sergey Gorodetsky, è, sicuru, a scontra à spessu visitatu Mandelstam. Osip Emilievich in i so primi anni gravitati versu simbolismo, ma dopu hà diventatu un segui di acmeismu, cum'è i so amichi più vicinu da u club. U granu di stu flussu hè chjaru, distinti è realistichi. Cusì, in u 1913 a prima coleta di i poesi Mandelstam chjamati "Stone" assorbiu u spiritu di l'acmeismu. Nta listessu annu duverà publicamente, visita u "Dog Stray", è ancu acquisto cun Blok, Tsvetaeva è Livshits.

Anni di passi

Biografia di Osip Mandelstam in questu pezzu hè assai tempore. Quandu a Prima Guerra Munniali accumincia, a causa di prublemi di salute, u poeta ùn vene micca à u fronte. Ma a rivoluzione di u 1917 era assai riflittendu in a so lletra. A so visioni di u mondu è a vista pulitica sò cambiamenti di novu, ora in favori di u bollevikvik. Scrivite assai poechi diretti contra u tsar è l'esercitu. Duranti stu periodu, guadagna a so famiglia cù successu è successu, viaghja attivamenti attraversu u paese è hè publicatu in una varietà di pubblicazioni. Ròmati Inconnu avvicinau da traslassinu à Kiev, induve in quellu momentu hà vicinu l'futura sposa di Osip Mandelstam, Nadezhda Khazina. Prima di u matrimoniu, cunclusu in u 1922, hà sappiutu di vive un pocu di tempu in a Crimea induve fù arristatu in suspicità di intelligenza bolchevique. Un annu dopu a so libertà, u destinu ci mannò in Georgia. Inoltre, ancu quellu chì u pueta aspetta una maravigghia disgrazia. Hè novu imprisoned, ma grazzi à l'sforzi di i so culleghi lucali, pò esse liberatu rapidamenti.

Vita è travagliu in a Russia Soviètica

Immediately after serving his sentence in Georgia, a biografia di Osip Mandelstam torna torna à u so Petrograd nativu. A so attitudina à a rivoluzione hè riflessa in a nova coleta di poesi chjamati Tristia, chì hè publicatu in u 1922 in Berlinu. À u listessu tempu, si ligate cù i borsi sacri incù Nadezhda Yakovlevna. In i travagli di quellu tempu, regnera tragedia dolce, accumpagnata da longa per sparte cù valuri, persone è posti. Dopu à questu, u poeta Osip Mandelshtam andemu à una crisa poètica profonda è larga, prima aduttanu l'admiraturi cù un pocu versi raru in quale esprimi u so disprezzu à a perdita di a cultura antica. È in u periodu di cinque anni (da 1925 à 1930) ùn faci micca nunda in tuttu, in più di a prosa. Per daveru vivere in cundimi aspri, traduce. A terza è l'ultima coleta cun un simplicu titulu "Poesi" hè publicata in u 1928. In questu hè assai aiutatu da Bukharin, chì occupanu vicinu da l'ultimu postu in u Kremlin. Eppuru, i sustinienzii di Stalin, attivamente forza, venenu à truvà parechje mutivu per sustituisce u poeta.

L'ultimi anni di vita

Biografìa di Osip Mandelstam in i 30 anni si mette cù a so mòglia à u Caucasu, chì ùn anu micca fà senza l'aiutu è u prublemu di Bukharin. Questu hè stà una scusa per amparà da persecuzione, invece di reste. Voyages aiutanu à Osip Emilievich per tornà l'intiressi à a puisia, risurtannu in una cullizzioni d'inseggi "Un Trip to Armenia", chì, anche, anu rifiuta da l'ideologia. Trè anni dopu, u pueta torna in casa. I so vichiri subite subitu cambiamenti è dicepimentu in u cumunismu vveriau ochju s'imbruta in autore. Dû sottu a so penna venga scandalous epigramm "The Kremlin Highlander", chì leghje à u publicu curioso. Trà queste persone hè un accuratore chì hè in prumessa per report à Stalin. In u 1934, Osip hè aspittendu un altru arrestu è un ligame à a regione Perm, induve hè accumpagnatu da una fede wife. Eccu, prova di cummunicà suicidi, ma u tentativu esce un fracassu. Dopu à quessa, i cagiuni sò mandati in Voronezh. Ci era questu chì i meghi è l'ultimi poechi cù a signatura "Osip Mandelstam" anu scrittu, chì a so biografia è a creatività partenu in u 1938.

A morte

In u 1937, u poeta è a so moglia tornonu à Mosca. Tuttavia, un annu dopu fù arrestatu in Samiha. Hè cunnannatu à cinque anni in campu correzzionale. Sfurtunatamente, si metti cun timpiu, travagliendu vicinu à Vladivostok, per quale ellu ferma. A maiò parte di i so poema hè stata ghjunghjite à l'aghjurnu in u travagliu di a so mòglia. Duranti i viaghji è ligami hà amparatu i travaglii di u maritu o memorizzati da u core. Mandytamperu sipurtatu in a fossa cumuna.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.