News and SocietyCelebrità

Attore Vitaly Egorov: biografia è filmografia

Per un gran numaru di vitturi russi Vitaly Egorov hè un attore, chì combina u talentu, l'incantu è a bellezza. Per un abbilitatu speciale in a prufessione d'operazione, hà ricevutu u titulu d'Attore omnisuutu di Russia. Hè statu ricurdatu di parechji per u rolu di u stilu capricciusu di Milko Momchilovich in a serie di qualificazioni: "Ùn hè micca natu beautiful". In ogni casu, Vitaly Yegorov cuminciò à pensà à a so prufissioni in film micca à volta, preferendu per esse realizatu in sceni teatrali. Chì era u so modu di fama è ricunniscenza?

Hà da a biografia

Vitaly Egorov hè un attore chì si cuminciò à prestu l'intaressu in "grandi artu" in a so ghjuventù. Hè natu u 20 di dicembre 1968 in u paese di u regione Korsun-Shevchenkovskom Cherkassy (Ucrania). Vitaly Egorov hà digià in a so zitiddina ùn hà micca piace à pusà per quà: attendu lezioni di ballu, andò à a scola di musica, pruvatu di ùn mancà una sola lezione in l'attu.

È quandu era un momentu liberu, hà vultatu nantu à a TV è hà disfattu attrazioni di ballet è figura skating.

Anni di studiu

Dopu dopu studiatu in a scola di ottu anni, Vitaly Egorov decide di entra in a scola teatrali di Dnipropetrovu è diventa un studiente pupulare pupulare. I maestri avè notu avutu l'abilità di un ghjovanu bonu chì hà dimustratu diligenza è rispunsevuli in studii.

Prughjettu di prucessu in u teatru

Oghje in u so terzu annu pruvò à ognunu chì Vasily Yegorov hè un attore cù aspettazione grande. À questu tempu, pruvà a manu nantu à u palcuscenicu di u teatru musicali è dramaticu di a cità di Odessa. Quì hà statu capaci di ghjucà diversi roles brillanti: "Soldati di ferru" (Apostolu), "Per dui lenzi" (Golokhvastov), "Beztalanna" (Stepan).

L'Articulu di u Teatro di Arte di Mosca

Dopu avè scurdatu u sughjettu di età, u ghjovanu attore aghjustò i ranchi di e Forze Armati. Hè statu mandatu per sirviziu in u teatru di l'Armata Soviètica.

Rindite duie parechji ghjorni nanzu à a dimovulizazione, quandu u ghjovanu apreva chì u liceu famusu Oleg Tabakov cerca un talenti per furmazione in l'Art School di Moscow Art. Questa chance di missi hè impussibile, è Vitaly Egorov hè stata allistrata in sta furfali teatrali di cadres. Un annu dopu, l'attore iniziale hè stata offerta per ghjocà l'impresa di Zvezdich (a dramma "Masquerade") in u Teatru d'Arte di Moscou di Chekhov. In questu tempiu, Melpuminu, hà sappiutu furtuna: u so cumpagnu in a scena era Innocente Smoktunovsky stessu , chì brillantamenti reincarnate in Arbenin.

Vitaliy Yegorov riceviu un diploma in a fine di u School of Art in Moscow, Studio-Studio in 1994.

I travagliu in u teatru

Tabakov invitò un attore talentu à a so troppu in u 1993. U so "ball test" in u teatru creatu da Oleg Pavlovich era l'imaghjini di Levka in a produczione di "Passion for Bumbarash" di Vladimir Mashkov. Poi siguì u travagliu in i renditi "Star Time in Local Time", "Matrosskaya Tishina", "Anecdotes". U rolu di Vitaly Yegorov à a produzzione "Sottu u celu blu" (David Elbridge) particularmente hit the theatergoers.

Un pocu successu per l'attore hè u funziunamentu di u travagliu classicu di i "Fathers and Sons" d'Ivan Turgenev, induve brillantamente reincarnate in u conservatori Nikolai Kirsanov.

Vitaly Egorov hà dettu chì unu di i so rolli privilighjati hè U Clown Biancu in u più amatu play Deadly Room. Fu fattu di Vladimir Mashkov, è per parechji anni hà avutu statu un veru adornu di u repertoriu di "Tabakerka". Crìtesi di u teatru dopu à visualizà i "Numbers of Death" parmettini cù a "Princess Turandot" chì hè statu staghjunatu in u Vakhtangovo temple di Melpomene.

U visoru piacia u travagliu di Egorov à a pruduzzioni di i Blues di Biloxi, duv'ellu filigreamente chjappia privata di Don Karni. A rappisintazioni di l'artistu in u spettaculu di Yu Butusov "Resurrección: Super" hè apprezzatu assai da i ghjuvanotti di ghjochi: hè statu attribuitu u rolu di u prìncipi Dmitry Ivanovich Nekhlyudov.

Vitaly Egorov amene u so talentu unicu di dramaturgu in a produzzione di i Tre Fratelli in l'interpretazione di u dirittore Declan Donnellan. Quì ci hè ghjè in ghjiru à Kulygin. A prova sfatente una tempesta d'applausi in i stages teatrale di Mosca è di Parigi.

In u 2006, era ancu sottumessu à u palcuscenicu di u teatro Colombiano in Bogotà, induve l'artisti anu ancu aspittendu un triunfu.

È oghje, u liceu cuntene aduprà parechje roli in u teatru di Tabakov è u Teatro di Arte di Mosca. Chekhov. In u futuru, hè tutale di fà scelte funziunamentu novu, in quale Vitaly Egorov vi sarà forze.

Per l'actor, a so cumpagnia principali hè di ottene u visor per esce fora l'emozioni, ùn deve micca lascià u temu Melpominu indiferente. L'artistu deve esse sicurizate chì u theatrist pensa nantu à i prublemi chì sò signalati in u ghjocu.

Role in u cinema

Di sicuru, l'actor dà più tempu per travaglià in u teatru. Invece, ellu stessu chì un ghjornu un tempu hè vinutu quandu vulia acquistà successu prufessiunale in u settore. Ci era ancu un insinsequassi gravure: ùn ci era parechje rouli in u teatru è pocu à pocu in u cinema. E era necessariu di rinuvà u equilibriu. Ci era un certu periodu di tempu chì quandu i diretturi Vitaly Egorov hè statu simplicemente micca interessante cum'è attore. Ma a bandu nìvuru passò, è in u 2002 hè statu invitatu à l'attu in cine. Yegorov hè cunfidalla à ghjucà l'imaghja di l'artista Yuri Borisov in a film "Kopeika", filmatu da Ivan Dukhovich. Allora vinni u rolu episodicu in u sensible film "Antikiller".

E, sicuru, l'impurtanza pupularità di l'attore hà purtatu travagliu in a serie, induve ripiglià un pupu di moda di l'orientazione sessuale pocuali. À u tempu, Vitaly Egorov, chì a filmografia principiava per svegliate un saltu dopu à a liberazione di a telenovela "Ùn sò micca bè", divintò ricunnisciutu da u cinematograficu russu. L'attore starred in sèrie televisiva cum'è "MUR is MUR", "Moscow Saga", "Detectives".

Famiglia

Malgradu a so popularità, Vitaly Egorov, chì a so vita persunale hà sviluppatu u megliu modu, ùn ùn piace à revelà i sicreti di e relazioni familiale. Hè cunnisciutu chì l'attore hà maritatu quandu celebrà u so quatru anniversariu. A sposa Natalia di Vitaly Yegorova passa un pezzu di tempu allughjendu figlioli, Anna è Maria.

Attività di divertimentu

U tempu libre l'actor prifierna di passà cù a so famiglia. Ci aghju relaxatu fora di a cità cù a so sposa è i zitelli. Hà a so propria terra in a regione di Kaluga è prova di visità micca solu à l'estiu, ma ancu in l'invernu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.