U sviluppu intellettualeRiliggiuni

Morena - la dea di la morti e Slavs friddu eterna

Dea Morena in a mitulugia slavi personified l 'eternu friddu, bughjura zeppa è a morte. A so zerga si scantau di l 'omi cumune è abitanti famosa di u celu. Ancu oghje, una mila anni dopu, a so memoria di campa in sti tipi di palori cu curtisia, comu "stupuri", "mare", "bughju" è "fumu". Però, malgradu tutte e issu, Morena hè at a premium à mezu à i Slavs, comu si nun sulu ci livau la vita, ma dinù i so detti un principiu.

Morena - dea di la morti

At sta dea avia tanti nomi. A Strada chjama i so Morena calchissia Mara, ma quarchidunu nun è megliu tuppuliau Kashcheyevna. No menu cumplessa hè a storia di a so presenza. Sicondu à i prima versione, Signura Morti hè natu da u Sparks chì cascò da u sacru petra Alatyr. Cusì, u so babbu hè ellu stessu Svarog - u maestru di u gran martìaddu, è tutte e cose vivant.

A seconda versione dici ca Morin purtatu à accenda Chernobog. Però, oghje u racontu pigliò u un novu culore. Avè arechja studiatu e antichi testi è canzone, i circadori cunclusu chì Chernobog ùn hè micca u so criaturi - ch'ellu era u so maritu hè permessu. Just più di tempu, u mitu di u matrimoniu detti modu a un novu generazione di nuvelle. Ci sò menu è menu à spessu chjamata à l 'unioni di sti dui divinitati, è in l' avvene è ùn Morena addivintau lu moglia di un divinu cumplitamenti differente.

Bellezza, o di i vechji, donna?

Very passiunanti hè chì si prisenta comu Morena. A dea, cumpari a murtali in assai differente guises, sicondu u tempu di 'annu. Cusì, à u fini di autunnu si veni à tes pieds lu munnu comu na bedda picciotta. A so fàccia era biancu cum'è neve, l 'ochji di una pulizia, fiume, muntagna, è capelli neri, comu si un celu inguernu. Dinù in stu tempu solu u divisi maravigliosu panni Morena doti cun d 'oru, argentu e gioielli.

Ma cum'è i so ghjorni sò Pantheon, primavera, tantu faci l 'aspettu di l' dea. Per trè mesi, si hè trasfurmatu da una zitedda in una vecchia white-pene chì ùn pudia marchjà una sola passu senza a so canna. Assemi a la biddizza di vene in disrepair e modu Maria. By castagnole da want vota ordini sò solu pezzi, chì pa finìu l 'imagine stancu dea.

Cloistered in u so furtezza

Morena supra solu quattru mesi ghjente in u mondu. In fini di vaghjimu, e forze signura inguernu sò troppu grandi, è nè di i dii, ùn pò impedisce u so da distribuì à marchjà versu Java. Solu in lu veranu Yarilo vivu è entre in battagghia cu si in ordine di fà rinviviscia u calore è a vita nantu à a terra. E ogni annu si tace, pruvucannu Mara di vultà à u so palazzu scuri in Navi.

Si hè dettu chì in la casa di l 'dea, pò esse trovu, s'è tù vai luntanu à u nordu. Induve si campa più di l 'annu, i forzi di i dii di luce prigiuneru. Dinù in i tradizioni si dici ca Morena fortezza, custituitu di nu nùmmiru nfinitu di specchi. U solu modu d'ghjè mezu Kalinov Most, jittata sopra, fiume, amarèddu russu. È si pruteghji u restu orribili mostru - parechje-guidatu sarpe-drago.

A putenza di a dea

Dea Morena Slavs principalmente personified a morte. Era u mudeddu di i puisii antichissimi, donna, incù una falce, ca veni di l 'animi di i morti, dopu à a so morti. Dinù, stu pudia dea, vi manna a ghjente i k, miseria e fa vutu. È per via di quessa, parechji reckon si à i PANTHEON locu dii u male.

Tuttavia, la virità è ca Mara ùn tumbà ghjente di u nome di i so ambizioni. Idda appena tranquillamenti fà u so mistieru. Tutti i piglia l 'animi hà parturitu in case, dopu ch'elli pussutu esse rinatu in novu córpi. Per quessa, in i so funerali di u Slavs pruvatu a calmari Moreno, tantu trascorsi i motti à una vita megliu.

Ùn più u populu Maru e lu fattu ca si circava à purtà inguernu eterna in u mondu sanu. Ch'elli anu capitu chì u veranu Yarilo sempre vince si. È solu trè mesi di friddu vi dà u paese di a pace chì ghjè cusì vole dopu à i vindemii. Ci addumannava solu una cosa à Morena ùn mandà troppu assai fretu. È s'ellu vi sò vinuti, ch'elli ùn sò più à cunvince u suvranu d 'invernu a pigghiari pena nantu ad elli.

rossi @ Santa Maria

Morena - dea, slavi, nascissi a luci tanti spiriti scura. Ch'elli si scantau di più ghjente, cum'è a notte cascò nantu a terra. Cusì, u più trimendu trà elli eranu Maria - essendu, tenia sottu à u so bracciu, u so capu. Sicondu a liggenni, si granni da a corte di a corte, debbuli à ellu stessu i nomi di genti. Sì calchissia hà tantu à a so d ', tandu ch'ellu fù subitu a superari da malatìa o disgrazia.

Frights dinù nasciu lu bughju Morena. A dea, hè à spessu li usatu pi lu so 'usi egocentricu. Spiciarmenti quannu idda avìa resort à qualchi scherzi. Per esempiu, ci hè un 'antica liggenna lijata sempri comu lu pedé pudia purtà à accenda un eroe biancu. Longa si pigliavanu da u nasu, i muvrini u guerrieru casanova micca ùn dice u so ngannu è spiritu scura tazzulatu in picculi pezzi.

Riti assuciata incù u cultu di Mare

Morena - la dea di a morte, è a magia scura. Dunque, a maiò parti di u so cultus, oi cunnessi cu sti lochi scuri. In più di i funerali, a Maria 'aiutu di ricursu in u ballò di ipidimii à e pesta. In sti tempi difficiuli, ghjente sò dumandatu u favuri e grazia, di l 'dea, quarchi cusuzza i so pristazioni.

U vigilia di u gran urla battagghia dinù appellu à Morena. Ci hà cridutu à ciò chì si pò dà li u mezu di guirreri anticu, è ch'elli sò sicuru di vince la vinuta di battaglia.

carnaval

Picca genti sapi ma chì bambola di paglia, chì hè brusgiatu ogni annu in u traduzione martedì - hè Morena. Dea diventa u mudeddu per u so ritornu in i tempi quandu Russia vissutu, secondu à i canonichi di paganism. U Slavs cridutu chi u diu suli Jari annu cummattiu cu Mara, in ordine di vultà in u calori di 'nterra.

Carnival stessa era una casa in onore di a so vittoria nantu à l 'inguernu. Nantu stu ghjornu, ghjente industriale, frittelle, chì sò fatti cum'è u sole. Allora brusgiatu l 'omu di paglia - un simbulu metaforica, sìmmulu di la dea di a vita lu friddu e lu scuru. E puru siddu lu tempu di idoli pagani sò longu partutu, pòpulu sempre aduprà in a so riti di issa antica tradizioni.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.