U sviluppu intellettualeRiliggiuni

Dea di l 'Egittu: i nomi, photos. A dii, è un lettu di anticu Eggittu: lista

Per tuttu u mondu di u pòpulu anticu era pienu di misteri. Assai di u so ambienti, videndu cum'è scunnisciutu e scantu. divinità egiziana antica era di pirsuni naturale e forze Supernatural chi aiutà à capisce a struttura di l 'universu.

Panteonu di dii Egyptian

Credenze in dii è un oltritomba stati posti in antica civiltà egiziana da u so principiu, è i diritti Pharaohs basatu nantu a so origine divina. PANTHEON Egyptian abitata da divinità cù putenzi Supernatural da ch'elli aiutavanu i cridenti e li prutezzione. Ma i dii, ùn era sempre Corsets, dunque, a farisi a so favuri, nicissarii micca solu prighera, ma dinù una varietà di pristazioni.

Sturiani sò più di dui mila i dii di l'antichi PANTHEON egizianu. A principale, dii, è un lettu di anticu Eggittu, timendu tuttu lu tirritoriu regnu cun menu chè un centu nomi. Manera di riposu timendu solu in certi tribù è rughjoni. riliggiuni nazziunali, chì hè stata accanita à parechji cambiamenti hè statu creatu cù u sviluppu di l'antica civilisazione è cultura egiziana. A dii, è un lettu di l 'Egittu spessu cambiatu u so statutu è locu in u girarchia, sicondu u forza pulìtica duminanti.

sintimenta oltritomba

L'Egizziani u cridiani chì ogni persona umana si componi di parti fìsica e spirituali. In più di l'omu Mid-atlantica (corpu) hà u criticu di pulli (ianchi o latu scuru di l 'anima), Ba (arma), Ka (forza di a vita). Dopu à a morti di u spiritu libarati da u corpu, e cuntinuava a raghjone, ma chì era scanzari fisicu nicissariu o sustituiri (per esempiu, statue) - com'è una casa permanente.

U scopu finale di i soi hè à unificà i so kan è Ba a divintari unu di l ' "benedettu mortu", vivant à una piola (forma spirituali). Per chì a succediri, lu poviru mùartu appi a verità degnu in a corte, induve u so core hè pisava contru à un "petit di la verità". Sè i dii sò cridiani mortu degnu, si pò cuntinuvà à esisti su terra, in forma spiritu. È u principiu lu statu pensatu chì u criticu di a BA avianu solu i dii, è un lettu di l 'Egittu. Per esempiu, u Supreme Ra avianu digià sette Ba, ma doppu li parrini hannu truvatu chi ugnunu hà stu enti, dimustrendu cusì à u so ghjustu accantu à i dii.

No menu ntirissanti hè u cori, ùn lu ciriveddu, fù cunsidaratu u sede di pinsamenti è emozioni, accussì si pò esse à a corte di certificà per o contru à i soi.

U prucessu di adurà

Gira timendu in tempii amministrata da parrini agiscenu u nomi di u faraonu. In lu centru di u tèmpiu, è na statua di u diu, o dea, di l 'Egittu, unni era didicatu à u cultu. Tempii ùn eranu lochi di cultu pubblicu o di addunita. Tipicamenti, accessu à u Méditation di lu Cristu è l 'rituali de culte has been, isolé da u mondu fora, è hè disponibile solu di u cleru. Solu durante qualchi fistiggiamenti statua di Diu, entrì per adurà publicu.

citadini cumuna pussutu timite i divinità incù u so statue e amulet in casa, si derà a prutezzione di i forzi di Chaos. Perchè dopu a funzione di u New Kingdom faraonu cum'è una grandi intermediary spirituali fu luvatu pràtichi riliggiusi, sò iiu a adurà diretta di i dii. Cum'è un risultatu, sacrificadori sviluppatu un sistemu di oraculi à cumunicà a vulintà di i dii, direttamente à i cridenti.

aspettu

Most dii Egyptian in forma fisica, cum'è una regula, hè una cumbinazioni di la cumpagnia e 'animali, tanti di li sò state assuciata incù a razza una o più animale.

U statu hà cridutu chì a festa in c'arristau dii o dea, in Egittu, direttamente dipindenti da la imagine animale nantu, accumpagnavanu i so aspettu. Un Cristu in còllera chidi comu na feroci liona in bon umuri divinu putissi taliari, comu un gattu carezza.

À emphasize a natura è a putenza di i dii, ch'elli eranu dinù pigliatu a rapprisintari nu corpu umanu è una testa, bestia, o viciversa. Calchì volta stu approcciu usatu pi illustrate u putere di Faraone, si pudia esse dipintu cù un capu umanu e corpu di leone, cum'è in lu casu di u Sphinx.

Parechje divinità era solu in la forma umana. Ntra li era tali figure cum'è assai anticu, dii cosmogonic è un lettu di l 'Egittu: Air - Shu, terra - Lintzoain, u celu - noce, nascìri - Min è Ptah artighjani.

Ci sò un numeru di dii anticchia, chi pigghiau u forma Croce, cumpresi Amat dea, devour i morti. A so maghjina hè parte di una fratelli, lion, è Luz.

dii di u Ennead

In a mitulugia Egyptian, ci sò nove divinitati sulari, chì sò cunnisciuti fusioni comu lu Ennead. U locu di u gran Nine Divina hè l'sole, vicinato Heliopolis, induve ci hè un centru di adurà u diu suprema FULTUM (Amun, méridional Ra, Ptah) è altre divinità Major assuciata cu lu. Cusì, era u menu, dii è un lettu di nomi in Egittu: Amun, Lintzoain, noce, Isis, Osiris, Shu, Tefnut, Nephthys, Seth.

U diu suprema di anticu Eggittu

FULTUM - diu pervotvoreniya, chì ellu stessu creatu fora di nun, i lotti primariu hà certi viaghji di famiglia cù tutti i divinitati di anticu Eggittu. In a Tebi criaturi diu Amun fù cunsideratu, o méridional-Ra, chì, cum'è Zeus in a mitulugia greca, hè u diu suprema, u rè di tutti i dii, è un lettu. Hè dinù cunzidiratu lu patri di l 'pharaohs.

A forma feminile di Amun hè amunet. "Theban Triad" - Amun è Mut, assemi cu lu so discindenza Hounsou (La Luna Diu) - timendu in 'Anticu Eggittu e di là. Méridional era u diu di u capu di a Tebi, cui lu putiri crisciu comu la cità di Tebi rosa da un picculu paesi à l 'anni Imperiu in un putenti capilocu di u Mediu e New regni. S'arrizzò a divintari u patronu di u pharaohs Theban, e appoi si messe à agisce in u rollu di u diu suli Ra, u Cristu duminanti di l 'anticu regnu.

Amen significa ", forma mistiriusu ammucciatu". Iddu spessu apparsu cum'è l 'omu a lu nùavu e corona cù doppia pinni, ma certi volti i diu suprema chidi cum'è un muntone o di un' oca. U cunchiùdiri hè chì u veru essenza di Diu, ùn pò esse disclosed. U cultu di Amun aoggi loin là l 'internu di l' Egittu, è fù timendu in Etiopia, Nubia, Libia e parti di la Palistina. Li Greci cridevanu ca lu méridional Egyptian hè una manifestazione di u diu di Zeus. Ancu Aleksandr Makedonsky hà vistu manquer à cunsultà u oraculu di Amun.

Funzioni è nomi di u principale dii di Ancient Egypt

Cusì, dopu à pensà una piccula lista di i principali divinità.

  • Shu - Tefnut maritu, babbu Lintzoain è noce. Iddu è a so moglia era lu primu dii, creatu da FULTUM. Shu hè u diu 'aria e Street View. Di solitu chidi com'è un omu chì purtavanu una blu in la forma di un ciclu. funzione Shu era a teniri lu cùarpu di lu dea, noce, è siparari lu celu da a terra. Shu ùn hè un Cristu sulari, ma u so rolu in View ellu assuciatu incù u diu Ra.
  • Lintzoain - u babbu di Osiris, Isis, Seth è Nephthys. Era in cunnessione custanti cu la dea Nut cum'è longa mentre ch'elli ùn sparte lu Shu. Comu lu diu di la terra, si hè assuciata incù nascìri, hè statu pensatu chì u tirrimotu - si gęba risati.
  • Osiris - u figliolu di Lintzoain è noce. I timendu comu lu diu di l 'infernu. Cù a peddi virdi - un simbulu di rinnovu è crescita - Osiris hè dinù u diu santu patronu di a vegetazioni e banche, fertili di u Nilu. Nunustanti lu fattu ca Osiris fù tombu da u so fratellu Seth, di a vita (per cuncepì un figliolu Qui) a so moglia ritornu Isis.
  • Seth - diu di timpesta è lu disertu, è poi vinni assuciata incù ravage è a bughjura. Iddu fu dipintu com'è una parsona chì ùn hà capu d'un cane cù un longu dô musu, ma certi voti ci u so imagine com'è un porcu, fratelli, Luz, o un scorpion. Seth hè unu di i caratteri principali in la liggenna di Isis è Osiris. Cum'è un risultatu di lu criscenti pupularità di u cultu di Osiris, Seth fù demonized, è u so imagine sò statu cacciatu da i ghjesgi. Nunustanti chistu, in certi parti di l 'Anticu Eggittu hè sempre timendu cum'è unu di i principali divinità.

dea madre

U capu di l 'PANTHEON Egyptian di dea madre Femmina, protectress di umidità è u caldu Tefnut. Shu è a prima moglia di una dea, creatu da ATUM, in u mitu veni cunziddiratu comu a figliola è a ochju di Ra. Poi vinni idintificata cu Mut, moglie di Amun e la matri di Khonsu, hè unu di i principali lettu Theban. Revered comu un gran matri divinu. Mut hè di solitu chidi cum'è una donna, in una curona di biancu è rossu. Volte ci sò imagine da u so capu, o corpu di u collu, oltri a la forma di una vacca, parchì in un epica più tardi, si cunfunniu cu Hathor, altru gran Madre divina, chi veni di sòlitu chidi cum'è una donna, incù li corna d'origine.

Funzioni è nomi di u lettu di anticu Eggittu

Avà creda una lista di feminile incarnation: divinu.

  • Ciciri - dea di lu celu, la matri di Osiris, Isis, Seth è Nephthys, moglie e la soru Hebe. Di solitu manifistaru in forma umana, u so corpu allungatu simbulizeghja u celu. Comu parti di u cultu di l'infernu è guardianu di ddi animi, ci hè à spessu dipintu u tettu di tempii, tombi è sarcophagi dintra di l 'ochju. È à stu ghjornu nant'à l 'antichi archiulogica pò esse vistu l imagine di a dea di l' Egittu. Photos of anticu fresques Nut è Lintzoain è u scopu di l 'antichi Egizziani circa l' esempiu di l 'universu.

  • Isis - la dea di a maternità è lu nascìri, patronu di i zitelli è i populi, a mamma di u diu Qui, a moglia, è surella di Osiris. Quandu u so figliolu u maritu fù assassinatu da u so fratellu Seth, ella piglia la parti squartatu di lu so corpu, è raghjunghje a so armbands, rinascia Osiris, è imposta thereby la funnazzioni di l 'antica pratica Egyptian di mummification di i so morti. Osiris vultà à a vita, Isis hè dinù introduttu u cuncettu di a risurrezzione, chi appi nu prufunnu influenza nantu à altre religione, cumprisu lu cristianesimu. Isis chidi cum'è una donna presa in a so manu, a Ankh (fundamintali di a vita), certi voti cu corpu di una donna, e la testa a l'origine, o regnu di li corna di 'na vacca.

  • Nephthys, o Mrs. munasteru talianu - la seconda surella di Osiris, lu figghiu cchiù nicu di la famigghia divinu di Lintzoain e noce, citatu à spessu cum'è a dea di a morte, o di i masse di i Santi. Più tardi ch'ellu identificatu cu la dea Seshat, patrona di u Pharaohs, li cui funzioni è a prutezzione di i archivi riali è darà a durata di u regnu di i Pharaohs. tempu Twilight cunziddiratu l 'dea, la Egizziani u cridiani chì Nephthys Populu Corsu à traversu u celu in la notte, e Isis - in barca a ghjurnata. Sia lettu timendu cum'è prutettore di i morti, cusì spessu chidi cum'è un falco, o una donne alatu in tempii, tombi è lids sarcophagi. Nephthys completes la lista di "déesse principali di l 'Egittu." A lista pò cuntinuà per almenu rispittatu.

Putenti, dea di l 'Egittu

  • Sekhmet - la dea di a guerra è i malati, patrona di u pharaohs è i dî in u salone di a corte di Osiris. Chidi cum'è una liona.
  • Bastet - la dea, timendu de la matri egizianu. À spessu chidi comu un 'ambienti gattini jattu. Di l 'abbilitati di prutege si jittau a so' figghi, hà statu cunzidiratu unu di lu lettu più feroci, è chì tomba.

  • Maat hè u Méditation di a dea di a verità, murali, la justizzia e ordine. It simbulizava u rispettu di l'universu, è hè u cuntrariu di Chaos. Per quessa, ci hè una primura participant à la cirimonia di u pisanu di u core in lu salone, oltritomba di i tribunali. Di solitu chidi cum'è una donna, cù un piano pene in u so capu.
  • Uto, o Butoh - i nutrice di u diu di Qui. Videndu e revered cum'è prutettore, è patroni di u pharaohs vivant. Butoh hè sempre pronti à aduprà a ogni putinziali nimicu di Faraone, tantu chidi cum'è un serpent, entwine u discu sulari (uraeus), è hè à spessu incluse in lu Polaroid corona di l 'Egittu cum'è un simbulu di suvranità.
  • Hathor - la dea di a maternità è lu nascìri, patronu di l 'arti, canusciutu macari comu u paris di u celu, a terra è l' infernu. Vysokopochitaemaya dea di l 'antichi Egizziani. Si hè vistu com'è un prutitturi sàviu, tipu è surrisu di i vivi è di i morti. Hathor hè più à spessu chidi cum'è una donna, incù li corna l'origine è u uraeus in u so capu.

Sti anticu Cristu feminile assai revered da u populu. Sapennu comu un lettu chjamata in l 'Egittu, a so natura, duru è vitezza di u scumpientu, u Egizziani cun timore è mùartu in la prichera ricitatu u so nomi.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.