GirateIndicazione

Zhokhov Island: straneru e scultura

L'oceanu hè sempre attrattu da l 'attinzioni di marinara e viaggiaturi, ma stete territoriu pocu-cunnisciuti, teni assai di sicreti. Unu di i so misteri hè un picculu Zhokhova isula cui pupulazzioni caccighjavani orsi pulari ancu 8000 anni fa. prughjetti di ricerca Large-scala chì hè rializatu in l 'isula, aiutanu à risponde à la quistioni, cumu a canciari lu clima è u visu di u pianeta di migghiara di anni.

caratteristiche giugrafica di l 'isula Zhokhova

Isula Zhokhova si trova in l 'acqui di lu Cuvernu Sea Est. Si face parte di un gruppu di Islands De Long, veni cunzidiratu unu di lu New Islands Cuvernu. Apparteni a lu tirritoriu di l 'Republic of saksa (Russia). A distanza à u cuntinente hè 440 chilomitri, sû thereto Vilkitsky isula situata à 40 km a sud. U estensiva isula in lunghezza da nordu à sudu hè 11 km a nord, a larghezza di u Nordu hè 10 km luntanu, in a parti miridiunali di ghjè 4 km luntanu.

spaziu Total - 58 metri quatratu. km. A superficia di u tarrenu di coddi. U cullina più hà una altezza di 120 metri. Nantu un picculu pezzu di tarra ci sò qualchi chjuchi, lagune, laghi, acqua chì vènenu cu 'acqua fresca. L'isula di a costa appartamentu liscia in la parti sud-orientali. In u nordu è a nord-ovest e pendite di u pendita, a so 'altitudine in qualchi lochi righjunghji 12 metri. mare, pocu nantu à a costa di l 'ìsula. It freezes in September, è di furmari na cupertine, iamme Ghiaccio stabili dipoi u principiu di uttùviru.

A struttura di E. di l 'isula

Isula Zhokhova statu furmatu 10-20 milioni di anni fa. struttura di succorsu hè cumpostu di Ghiaccio, in terra, è scogli, situata in u permafrost. Tra li sò calcaire, lucida è ksenolitovye razza in cui ci sò ch'ella di Amalia. Si formanu lu crosta, ammucciatu sutta lu Bonifacio matinu di Ghiaccio, rich.

Nantu à a costa tarra hè sabbiosa-fertili, reaumur chì pò detect Tusks mammuti è cavalli, rhinoceros elle è altri animali. Sti scuperti distinu chi l 'ìsula Zhokhova, chì hè s'arricorda zona permafrost, parechji mila anni fa fu lu situ di nu clima. Duranti l 'E. minirali travagliu garnement sò statu trovu quì, zircon, Apatite è qualchi altri minirali.

Pianta è robba di l'isula

Zhokhova Island, le foto di u quali si pò vistu in l 'articulu, - chistu è lu tundra oceanu. A temperatura aria mediu hè -7 ° C, in l 'immernu ncontra à 40 gradi Celsius à una vitezza venti di 40 m / s. In la corti di statina Indianu, chi succèri nta lu lugliu è d'aostu, a tarra ùn avemu tempu à Thaw a più grande prufundità. Per quessa, u mondu, pianta hè prisintata da Fra magre, lichens è erbe chì cresce in picculi gruppi. Quasi tutti i membri di a flora isulana sò strinti à a terra, Sfrancassi da lu ventu friddu. Nantu l 'isula ci hè un COVER a vegetazioni cuntinua. In parechji lochi di i piantazioni di atti terra rocheux. Ma ancu in tali cunnizzioni currusivu pò volte esse trovu papaveri pulari è saxifrage &.

Duvuta a lu clima di friddu e fàuna a flora libre isula Zhokhova varietà ùn differente. Quì si pò truvà culoni di acelli di mare, ma u so principale rapprisintanti sunnu li volpi è orsi pulari. Di l 'animali marina campà quì, walruses è sigilli sò adattate à vivono in cundizioni siveru di l' oceanu. In più, ci sò i baleni e baleni arma. Duranti l 'istati in l'acque di l' ìsula, pudete vede u anatre u nordu è Battesti.

stazioni pulari nant'à l 'isula

In lu 1955, nantu à l'isula di a stazione pulari, mpigau 28 pirsuni statu organizatu. A zona Indianu currusivu hà ùn pupulazzioni pirmanenti. Canciari pulari cunnucieru ogni dui anni. At stazione stati monitored duma la météo è muvimenti attività drogherie, in la zona di arcipelagu Ghiaccio, De Long.

Fuel di sistemi gasoil, i prudutti è usate messu à l 'isula di An-12 aviò. À sta fine, u campu d 'aviazione fù custruitu è Agriturismo lignu. Iddi cuntatu cher, stazioni, stanza di radiu, birra, cucina. Quandu l 'Unioni Suviètica, sùbitu, hannu difficultà incù incù e mantinimentu di BTP, strada. Funding di u studiu di l 'oceanu has been discontinued. In u 1993 u stazione statu chjusu.

U bisognu di u sviluppu di l 'arcipèlacu SEC Islands, u studiu di e cundizioni di ghiaccio e cundizioni Meteo camping dinò occasione in cunnessione cù u fattu ca a l' oceanu trovu dipositi di ogghiu e di gas è altre risorse minerale. In u 2014, hè statu rifabbricatu assirvazzioni camping in l 'acqui di lu mari di u nordu. U prugrammu intrutu in l 'isula è Zhokhova, ca purtò una stazioni automatica. At prisente, si transmits dati circa u golf in Roshydromet.

Storia di a scuperta di l 'isula

Tocca à studià u mare Route Northern apparsu in Russia dopu à a scunfitta à a guerra cù Japan in 1904-1905, l 'annu si pigghiò a trasfiriri la corti di lu mari Balticu à i costi di u Far East. Per fà quessa, fù creatu spidizioni idrugrafica. Dicidi supra lu passaggiu di l 'Uceanu Indianu da u Strittu Bering à u mari di Barents. Nuddu però tandu chì u nordu di l 'Peninsula Taimyr hè una grande arcipelagu.

Finu à u 1912 à purtà fora u travagliu di ricerca in u Strettu Bering e lu mari circustanti. In 1913 hè statu decisu a terra move da Chukotka à Arkhangelsk u icebreaker "Taimyr" è "Vaigach". Cumandava li captains di BA e PA Vilkitsky Novopashenny. Duranti lu passaggiu icebreakers avianu a disperse. "Taimyr" andò à u Capu Chelyuskin, e "Vaigach" cuminciò cerca per "Sannikov Terra", chì fù mai trovu. Dapoi u mare hè calmu, è u Ghiaccio, u superficia hè guasi micca ci, u bastimentu seguita a strada asfaltata à u nordu nanzu.

14 di austu, 1914 Watch Officer Aleksey Nikolaevich Zhohov capisti in l 'isula East Siberian Sea. Ch'ellu ùn hè à la carte. Iddu fu chjamatu l 'isula Novopashennym. Quandu Captain PA Novopashenny imigratu da a Russia in 1926 l 'isula fù numinatu in onuri di l' isula Zhokhova sottutinente chì u vitti prima.

Caravaning Zhohovskaya

In lu periodu da u 2000 à u 2005 nantu à l'isula facianu scavi. A stu tempu, avemu trovu Caravaning anticu populu sittintriunali impegnati in a caccia di orsi pulari è cervi. E scinziati hannu vinutu a l 'isula Zhokhova. Attractions in la forma di archiulogica di scavi archeologicu, si messe à studià a tecnica. By u stradellu, sti scuperti specificà chì ghjente campava quì 7,8-8 mila anni fa. U spaziu tutale in u quali l 'nzoccu purtatu fora, hè 570 S sq. m. In u manuale di già parti sò fatti di petra, legnu, Tusks Mammouth, è azalea voci abbaiari basketry.

Hè cunnisciutu chì in u stabilimentu hè trà 25 è 50 parsoni, frà i quali eranu e donne. voci scupertu quì chì i carri di orsi pulari sò manghjati, chì ùn hè in ogni di i cità sittintriunali seanza per esiste. L'anticu populu sittintriunali dinù caccighjavani à fabricà pelletteria. scanzari skeletal di cani hannu statu trovu, chì sapè ch'elli eranu addivintati longhi nant'à l 'isula.

Cum'è un risultatu di a ricerca è cumplessu trovu chì ghjente chì campava nantu à l 'ìsula Zhokhova appartinni a la famigghia lingua Ural. Vinianu daretu da l 'Urali e Western Siberia. Attualmente, a regione East Siberian Indianu studiatu u più chjucu. Però, si hè fora di u circulu di interessi strategicu di Russia è di granni ntiressi micca solu per dirigenti, ma dinù per giuloghi, biulugisti è altri scentifichi.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.